Hop til indhold
Guest Ludvig

NR 2000.

Recommended Posts

Gæst

2000 tilmeldte brugere siden Januar sidste år... :) Det er sgu da godt gået.

Aktivitetsniveauet har vel allerede overhalet de andre forum's med flere længder.

Vh Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, 2000 er ganske imponerende, og tillykke til Admin. Det vidner om en solid succes.

Men dette er jo et bruttotal. Går man ind i tilmeldte brugere og leger lidt med funktionerne, viser det sig, at 743 tilmeldte – altså over 1/3 – aldrig har skrevet så meget som et indlæg.

Gad vide, om det er folk, der eventuelt læser med på sidelinien? Måske "slumrer" de? Eller har de meldt sig til og senere glemt alt om EG?

Det er ikke rigtigt til at vide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Ja, 2000 er ganske imponerende, og tillykke til Admin. Det vidner om en solid succes.

Men dette er jo et bruttotal. Går man ind i tilmeldte brugere og leger lidt med funktionerne, viser det sig, at 743 tilmeldte – altså over 1/3 – aldrig har skrevet så meget som et indlæg.

Gad vide, om det er folk, der eventuelt læser med på sidelinien? Måske "slumrer" de? Eller har de meldt sig til og senere glemt alt om EG?

Det er ikke rigtigt til at vide.

Mon ikke debatfora generelt domineres af omkring 8% af medlemsmassen?

Sådan plejer det at være. Nej jeg har ikke skrevet en doktorafhandling om det, men sådan har jeg vurderet det ved deltagelse i andre fora.

De vigtige tal er antallet af forskellige læsere, og den tid de bruger på forum. Og hvis der kommer annoncer en dag, hvor flinke folk så er til at klikke på dem, og gavne annoncørerne. Og dermed gavne driften af siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke debatfora generelt domineres af omkring 8% af medlemsmassen?
Det lyder meget sandsynligt. Tæller man her på EG brugere op med ingen eller kun et enkelt indlæg udgør de p.t. 1072, altså over halvdelen.

Problemet med at gå videre herfra, er, at man da skal til at definere, hvor mange indlæg der skal til for at kunne betegnes som "aktiv bruger", og det har jeg ikke tilstrækkelig indsigt i statistisk metode til at kunne vove mig ud i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...