Gæst Skrevet 18. Februar, 2013 2000 tilmeldte brugere siden Januar sidste år... Det er sgu da godt gået. Aktivitetsniveauet har vel allerede overhalet de andre forum's med flere længder. Vh Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 18. Februar, 2013 jeg trode ikke at der var andra forum,s mere mvh 8-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. Februar, 2013 Ja, 2000 er ganske imponerende, og tillykke til Admin. Det vidner om en solid succes. Men dette er jo et bruttotal. Går man ind i tilmeldte brugere og leger lidt med funktionerne, viser det sig, at 743 tilmeldte – altså over 1/3 – aldrig har skrevet så meget som et indlæg. Gad vide, om det er folk, der eventuelt læser med på sidelinien? Måske "slumrer" de? Eller har de meldt sig til og senere glemt alt om EG? Det er ikke rigtigt til at vide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 19. Februar, 2013 Ja, 2000 er ganske imponerende, og tillykke til Admin. Det vidner om en solid succes. Men dette er jo et bruttotal. Går man ind i tilmeldte brugere og leger lidt med funktionerne, viser det sig, at 743 tilmeldte – altså over 1/3 – aldrig har skrevet så meget som et indlæg. Gad vide, om det er folk, der eventuelt læser med på sidelinien? Måske "slumrer" de? Eller har de meldt sig til og senere glemt alt om EG? Det er ikke rigtigt til at vide. Mon ikke debatfora generelt domineres af omkring 8% af medlemsmassen? Sådan plejer det at være. Nej jeg har ikke skrevet en doktorafhandling om det, men sådan har jeg vurderet det ved deltagelse i andre fora. De vigtige tal er antallet af forskellige læsere, og den tid de bruger på forum. Og hvis der kommer annoncer en dag, hvor flinke folk så er til at klikke på dem, og gavne annoncørerne. Og dermed gavne driften af siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. Februar, 2013 Mon ikke debatfora generelt domineres af omkring 8% af medlemsmassen?Det lyder meget sandsynligt. Tæller man her på EG brugere op med ingen eller kun et enkelt indlæg udgør de p.t. 1072, altså over halvdelen. Problemet med at gå videre herfra, er, at man da skal til at definere, hvor mange indlæg der skal til for at kunne betegnes som "aktiv bruger", og det har jeg ikke tilstrækkelig indsigt i statistisk metode til at kunne vove mig ud i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg