Hop til indhold
coupe3

Smuk klassisk dansk kvinde

Recommended Posts

Har tidligere besøgt damen, som er som hun skriver glad og smilene. Lidt buttet på midten men har en berørings venlig krop.

Hun giver et godt øko blæs, dog er selve sexen ikke til meget mere end 7 :)

Lidt i den dyre ende, men kan bruges i alle huller hvis man har lysten til det :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
coupe3 skrev, for 1 time siden:

Tak for svar- kan du sige noget om ca alder, højde og hår. Det er ikke mange oplysninger hun giver. 

Hun er 58 år, en høj kvinde ca. 182 cm, langt lyst hår, en meget buttet kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også skrevet med hende flere gange. 

Det er som om når det er sidst på måneden falder prisen og der kan man også få det hele uden gummi. 

Hvis du spørger pænt sender hun dig fotos. 

Så derfor sagde jeg nej tak. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende i starten af året. Sexen var super fin synes jeg. Hun er som en skriver til det hele. Hun var også mega liderlig på en helt ægte måde som jeg sjældent oplever. Når man sutter hendes bryster bliver hun virkelig opstemt.

Sprøjtede over hele sengen. Kiggede ikke på uret.

Synes dog det er lidt en overdrivelse af skrive smuk kvinde. Skønne bryster som jeg elsker dem. Troede nu ikke hun var 58 år. Så ud fra alderen holder hun sig nu ok. Men andre har beskrevet hendes udseende, så det undlader jeg.

Men bestemt i den dyre ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...