Hop til indhold
gadedrengen

Mekaniker

Recommended Posts

Jeg har set at en mekaniker tilbyder at reparere en kvindes bil mod seksuel betaling. I disse tider med ligestilling - hvorfor er der ingen kvindelige mekanikere der tilbyder det samme???

Del dette indlæg


Link til indlæg
gadedrengen skrev, for 3 timer siden:

Jeg har set at en mekaniker tilbyder at reparere en kvindes bil mod seksuel betaling. I disse tider med ligestilling - hvorfor er der ingen kvindelige mekanikere der tilbyder det samme???

Hun skal være velkommen til at kontakte mig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
gadedrengen skrev, for 3 timer siden:

Jeg har set at en mekaniker tilbyder at reparere en kvindes bil mod seksuel betaling. I disse tider med ligestilling - hvorfor er der ingen kvindelige mekanikere der tilbyder det samme???

Det er nok ikke kvinders spidskompetance at reparere en bil - jeg tror du vil få større feedback, om du tilbyder sex mod lidt rengøring og madlavning - sådan en aftale er jeg ved at få i hus med en pige fra Thailand - OK, det bliver ikke helt gratis, da jeg skal betale hendes rejse, visumansøgning mm. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Det er nok ikke kvinders spidskompetance at reparere en bil - jeg tror du vil få større feedback, om du tilbyder sex mod lidt rengøring og madlavning - sådan en aftale er jeg ved at få i hus med en pige fra Thailand - OK, det bliver ikke helt gratis, da jeg skal betale hendes rejse, visumansøgning mm. ;-)

Tænker at du har ret mht. det første dog er en af mine kollegaer mekaniker og ja kvinde, hun arb. dog ikke i dette erhverv mere som hun selv siger " It´s a dirty job , but someone`s gotta do it " :D, hun er en lille nips som jeg ville elske at kaste rundt med i et soveværelse, men hun er både gift har børn Villa og vovser ,,,måske i det næste liv. ;)

Fedt med pigen fra Thailand, som du lige selv nævner så er intet jo helt gratis, læste i en anden tråd noget med 20 punkter hvor alle andre er vigtigere end lige netop DIG som er kæreste med en thai, ved ikke om det er folks fordomme, måske ---  well jeg har INGEN fordomme Jeg kan sagtens forstå dig at så længe hun gør dig glad både mht. madlavning, rengøring og selvf. sexen ja så er det da bare at go for it,,,Stort held med dette projekt Buddy    og nej jeg er IKKE mandschauvinist bare realistisk noget for noget du hjælper hende og omvendt...Det er da en ren win win :)

Knus Hunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

Ikke alle kvinders spidskompetence, men nu efterlyste trådstarter jo en kvindelig mekaniker ;) 

OK - jeg kender en kvindelig elektriker - det må vel også kunne bruges - men hun skal godt nok trække en del ledninger rundt i hele hytten, før jeg vil hoppe på hende ;-)

Men lige hvor god hun ellers er til sit arbejde ved jeg ikke - da, jeg mødte hende en dag hun var ude hos en mekaniker for at få ordnet noget el på sin bil ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

da, jeg mødte hende en dag hun var ude hos en mekaniker

der har vi mekanikeren igen..... Var det så en kvindelig mekaniker? Og hvis ikke, hvordan faldt betalingen?  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 23 minutter siden:

der har vi mekanikeren igen..... Var det så en kvindelig mekaniker? Og hvis ikke, hvordan faldt betalingen?  :P

Nej, han er en dygtig mekaniker med kone og børn, men den kvindelige elektriker kunne godt ligne en der var lebbe - så havde det været en kvindelig mekaniker der også var lebbe - så kunne de måske godt have..................................................................  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvindelige håndværkere kan være meget attraktive :) Jeg glemmer aldrig da vi havde besøg af nogle flyttefolk på min arbejdsplads - den kvinde der var med - orv jeg kunne godt <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg kendte en gang en kvindelig tømrer, et lille nips, men det var sku ikke hende der blev kastet rundt i sengen, fuck nogen muller :o...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

Misjo var det hende her hun er både tømrer og cand.scient pol - en rigtig godte for hendes mand...

 

https://www.ft.dk/medlemmer/mf/j/jette-gottlieb

Hende ville jeg nødigt have stødt på en mørk aften i Oluf Samsons Gang i Flensborg for nogle år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Hende ville jeg nødigt have stødt på en mørk aften i Oluf Samsons Gang i Flensborg for nogle år siden.

Jo da, hun kunne jo hjælpe dig mod nogen af de grimme drenge der ville rulle dig ;) @Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 13.11.2019 at 14:37:

Nej, han er en dygtig mekaniker med kone og børn, men den kvindelige elektriker kunne godt ligne en der var lebbe - så havde det været en kvindelig mekaniker der også var lebbe - så kunne de måske godt have..................................................................  ;-)

Jeg er lidt nysgerrig

Hvordan ser en lebbe ud?? :rolleyes:

Jeg vil så gerne kunne genkende dem, for jeg lever jo med den tro, at alle lebber må gå og drømme om min lillemand :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 41 minutter siden:

Jeg er lidt nysgerrig

Hvordan ser en lebbe ud?? :rolleyes:

Jeg vil så gerne kunne genkende dem, for jeg lever jo med den tro, at alle lebber må gå og drømme om min lillemand :P

Så drømmer du nok falsk. Det er heller ikke alle orme, som mågerne hugger ned på. Og lebbere er dygtige til at forklæde sig og virke upåfaldende. Hvem skulle have troet, at Pernille Harder var lesbisk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 47 minutter siden:

Så drømmer du nok falsk.

Jojo og ja, men man har vel lov til at drømme ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gadedrengen skrev, den 13.11.2019 at 00:31:

Jeg har set at en mekaniker tilbyder at reparere en kvindes bil mod seksuel betaling. I disse tider med ligestilling - hvorfor er der ingen kvindelige mekanikere der tilbyder det samme???

Ja, det er jo i denne branche ikke et problem at få tilstrækkelig med smørelse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 8 timer siden:

Jeg er lidt nysgerrig

Hvordan ser en lebbe ud?? :rolleyes:

Jeg vil så gerne kunne genkende dem, for jeg lever jo med den tro, at alle lebber må gå og drømme om min lillemand :P

Nogle lebber ser ud som mænd, fordi de vil være manden i et forhold til en kvinde - dvs. at de tænder på kvinder og nok ikke er så interesserede i din lillemand - men lige hvad der får nogle kvinder til at tænde på kvinder, der prøver at ligne mænd - det overgår min forstand - hvorfor ikke vælge en rigtig mand, fremfor sådan en pseudovare ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 13.11.2019 at 04:01:

Det er nok ikke kvinders spidskompetance at reparere en bil - jeg tror du vil få større feedback, om du tilbyder sex mod lidt rengøring og madlavning - sådan en aftale er jeg ved at få i hus med en pige fra Thailand - OK, det bliver ikke helt gratis, da jeg skal betale hendes rejse, visumansøgning mm. ;-)

Det lyder spændende @Jernsvinet

Tænker de er din faste som du er sammen med på dine ture til Thailand.

Måske du vil beskrive hele processen med visum ansøgning og diverse omkostninger.

Vil da ønske dig og din dejlige Thai Lady held og lykke med projekt udvidet "rengørings hjælp" ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Campisten

Gad vide hvordan skatte reglerne er? Hvordan betaler man 25% moms af knep? Skal man op på skattekontoret og blive kneppet af skrankepaven 25%? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...