Hop til indhold
Spillemanden

May and Cat are back - Herlev

Recommended Posts

Karakterskala: 1- 10 hvor 10 er bedstlev lagt på, bad ikke tilbudt
 
Den korte version
 
Stedet: 6
Ganske diskret. Det er en opgang på Herlev Bygade, og der er masser af andre erhverv og private der bruger samme opgang.
OK pænt og rent, men ikke prangende. Rent lagen, bad ikke tilbudt
 
Pigen: 6
Kaldte sig May eller Maya (se de billeder, hvor man kan se et ur på væggen i baggrunden)
Ganske kønt ansigt, berøringsvenlig, stort set intet engelsk
 
Massagen: 1
Det havde hun absolut ikke forstand på. Jeg tror, at hendes spidskompetencer ligger andet sted ;)
Lidt ukoordineret oliesjaskeri.
Havde bestilt B2B (med HJ) men hun tog ikke engang undertøjet af. Kørte brysterne indpakket i BH og negligé over min ryg én gang.
 
Ekstra (HJ): 4
1 point for at være i stand til at spille en diller uden at det gør ondt.
3 point for at være yderst berøringsvenlig
 
Value for money: 2
600 kr. (up front) var prisen for B2B med HJ i 30 min iflg hjemmesiden, men jeg gav hende 100 kr. mere, for at fremme den gode stemning.
Det skulle jeg nok ikke have gjort
B2B var ikke-eksisterende, HJ var fraværende omend hun villigt gjorde bryster og skød tilgængeligt for pilleri.
Seancen tog 20 min.
 
I alt: 2
Tid og ydelse blev ikke overholdt, og hun virkede ikke til, at hun gad.
 
Gentagelsesrisiko: 0
Jeg kan få en god halv times oliemassage med HJ hos andre berøringsvillige (og nærværende) massører til mindre end 700 kr.
 
Den lidt længere version
 
Annoncen så jo fin ud, og 30 min B2B inkl. HJ er jo en fin pris, så afsted til Herlev.
Jeg havde luret hvor det var - telefonnummeret fra annoncen sidder på et skilt foran opgangen - , men ringede alligevel og aftalte tid til 5 min efter.
Lidt i halv 4 åbnede Maya døren i badekåbe og så nu ganske sød ud.
Hendes manglende engelskkundskaber gjorde det lidt svært, så jeg måtte vise annoncen på min telefon.
600 kr. skulle betales up front og hun endte med at få 100 kr. oveni efter en noget tiggeri fra hendes side. Jeg tænkte, at det måske kunne fremme hendes præstation (jeg tog fejl).
 
Af med tøjet og op på briksen. Så lå jeg ligesom der. Efter lidt tid kom hun tilbage for at informere mig om, at hun lige skulle på toilettet.
Godt så.
15:40 gik hun så i gang, og det var squ en tynd omgang.
Hun havde tydeligvis intet begreb om massage, så det blev til nogle tilfældige oliestrøj her og der.
Dog var hun hurtig til at massere bollerne godt og grundigt, og her havde hun tydeligvis erfaring.
B2B blev aldrig til noget. Hun var stadig iført BH og noget neglige/natkjoleværk (men uden trusser), og gned brysterne 1 gang henover ryggen.
Én gang!
Jeg fik hurtigt besked om at vende mig om, og herefter gik hun direkte til handjobbet.
 
Han satte sig så jeg havde let adgang til at pille hvor jeg ville, og ændrede stilling efter mine ønsker.
Jeg prøvede med lidt øjenkontakt, men hendes blik var stift rettet mod loftet eller havde lukkede øjne.
Det her gad hun ikke!
Jeg kom, fik en lynhurtig afvaskning, og så var hun ude.
Mens jeg tog tøj på, kom hun ind med en bakke med lidt vand og cola.
Normalt takker jeg nej til den slags, men denne gang synes jeg, at jeg skulle have lidt for pengene.
kl.16 stod jeg udenfor igen.
Selve seancen havde taget 20 min.
 
Jeg tror, at der er flere piger på stedet, så måske nogle af de andre giver en bedre oplevelse.
Måske Maya bare havde en dårlig dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zoro1
Spillemanden skrev, for 18 timer siden:
Karakterskala: 1- 10 hvor 10 er bedstlev lagt på, bad ikke tilbudt
 
Den korte version
 
Stedet: 6
Ganske diskret. Det er en opgang på Herlev Bygade, og der er masser af andre erhverv og private der bruger samme opgang.
OK pænt og rent, men ikke prangende. Rent lagen, bad ikke tilbudt
 
Pigen: 6
Kaldte sig May eller Maya (se de billeder, hvor man kan se et ur på væggen i baggrunden)
Ganske kønt ansigt, berøringsvenlig, stort set intet engelsk
 
Massagen: 1
Det havde hun absolut ikke forstand på. Jeg tror, at hendes spidskompetencer ligger andet sted ;)
Lidt ukoordineret oliesjaskeri.
Havde bestilt B2B (med HJ) men hun tog ikke engang undertøjet af. Kørte brysterne indpakket i BH og negligé over min ryg én gang.
 
Ekstra (HJ): 4
1 point for at være i stand til at spille en diller uden at det gør ondt.
3 point for at være yderst berøringsvenlig
 
Value for money: 2
600 kr. (up front) var prisen for B2B med HJ i 30 min iflg hjemmesiden, men jeg gav hende 100 kr. mere, for at fremme den gode stemning.
Det skulle jeg nok ikke have gjort
B2B var ikke-eksisterende, HJ var fraværende omend hun villigt gjorde bryster og skød tilgængeligt for pilleri.
Seancen tog 20 min.
 
I alt: 2
Tid og ydelse blev ikke overholdt, og hun virkede ikke til, at hun gad.
 
Gentagelsesrisiko: 0
Jeg kan få en god halv times oliemassage med HJ hos andre berøringsvillige (og nærværende) massører til mindre end 700 kr.
 
Den lidt længere version
 
Annoncen så jo fin ud, og 30 min B2B inkl. HJ er jo en fin pris, så afsted til Herlev.
Jeg havde luret hvor det var - telefonnummeret fra annoncen sidder på et skilt foran opgangen - , men ringede alligevel og aftalte tid til 5 min efter.
Lidt i halv 4 åbnede Maya døren i badekåbe og så nu ganske sød ud.
Hendes manglende engelskkundskaber gjorde det lidt svært, så jeg måtte vise annoncen på min telefon.
600 kr. skulle betales up front og hun endte med at få 100 kr. oveni efter en noget tiggeri fra hendes side. Jeg tænkte, at det måske kunne fremme hendes præstation (jeg tog fejl).
 
Af med tøjet og op på briksen. Så lå jeg ligesom der. Efter lidt tid kom hun tilbage for at informere mig om, at hun lige skulle på toilettet.
Godt så.
15:40 gik hun så i gang, og det var squ en tynd omgang.
Hun havde tydeligvis intet begreb om massage, så det blev til nogle tilfældige oliestrøj her og der.
Dog var hun hurtig til at massere bollerne godt og grundigt, og her havde hun tydeligvis erfaring.
B2B blev aldrig til noget. Hun var stadig iført BH og noget neglige/natkjoleværk (men uden trusser), og gned brysterne 1 gang henover ryggen.
Én gang!
Jeg fik hurtigt besked om at vende mig om, og herefter gik hun direkte til handjobbet.
 
Han satte sig så jeg havde let adgang til at pille hvor jeg ville, og ændrede stilling efter mine ønsker.
Jeg prøvede med lidt øjenkontakt, men hendes blik var stift rettet mod loftet eller havde lukkede øjne.
Det her gad hun ikke!
Jeg kom, fik en lynhurtig afvaskning, og så var hun ude.
Mens jeg tog tøj på, kom hun ind med en bakke med lidt vand og cola.
Normalt takker jeg nej til den slags, men denne gang synes jeg, at jeg skulle have lidt for pengene.
kl.16 stod jeg udenfor igen.
Selve seancen havde taget 20 min.
 
Jeg tror, at der er flere piger på stedet, så måske nogle af de andre giver en bedre oplevelse.
Måske Maya bare havde en dårlig dag

Det lyder meget skuffende. Jeg har været på stedet flere  gange og har prøvet både Sarah og Lisa til FP. De kan begge deres kram og man får fuld valuta for pengene. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zoro1

Det lyder meget skuffende. Jeg har været på stedet flere  gange og har prøvet både Sarah og Lisa til FP. De kan begge deres kram og man får fuld valuta for pengene. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zoro1 skrev, for 2 timer siden:

Det lyder meget skuffende. Jeg har været på stedet flere  gange og har prøvet både Sarah og Lisa til FP. De kan begge deres kram og man får fuld valuta for pengene. 

 

Hej Zoro1

Tak for svar.

Har du specifikt spurgt efter Sarah/Lisa eller taget hvem der nu engang åbnede døren?

Og hvem vil du mest anbefale: Sarah eller Lisa?

Som skrevet kan Maya jo bare have haft en dårlig dag (hvem kan ikke det :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zoro1

Hej Igen.

Jeg har specifikt spurgt og bedt om nævnte. Jeg ved, at Sarah har været hjemme i UK, men kommer tilbage i dag lørdag d. 16. nov. 2019.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zoro1

Hej Igen alle sammen

Jeg har nu erfaret, at Sarah er kommet tilbage fra UK, men hun er ikke på stedet mere. Alligevel bruger ejeren Namphet hendes billeder som "lokkemad". Jeg har skrevet og spurgt til, hvorfor billederne ikke er fjernet fra annoncen, men har ikke modtaget noget svar- desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zoro1 skrev, for 4 timer siden:

Hej Igen alle sammen

Jeg har nu erfaret, at Sarah er kommet tilbage fra UK, men hun er ikke på stedet mere. Alligevel bruger ejeren Namphet hendes billeder som "lokkemad". Jeg har skrevet og spurgt til, hvorfor billederne ikke er fjernet fra annoncen, men har ikke modtaget noget svar- desværre.

Ved du så om hun er et andet sted? Dejlig pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zoro1
pacer skrev, den 23.11.2019 at 12:43:

Ved du så om hun er et andet sted? Dejlig pige.

Hej Pacer. Sarah er i Hvidovre " frihedens Massage "

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...