Hop til indhold
Joey Joe Joe

Ny NAM nam thai - anbefaling i Kolding

Recommended Posts

Besøgte denne mikro thai pige. Hendes mål og højde i annoncen passer. Billeder tror jeg er hende. Ligner meget. 

Hun kalder sig "Nam" og er det rene nam nam for thai-fans. Hun gjorde, hvad hun kunne for at give en god tur. Hendes bryster er flot sat op. Ikke for hårde. Berøringsvenlig lille dame.

Jeg tog 30 min full service til 800 kr. Jeg kan anbefale hende. Man kan på sms spørge om at benytte bagdøren. Det er meget diskret.

https://annoncelight.dk/showad/286476

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er til økoblow besøgte hende idag. Men nærmest kun hovedet hun slikker. Og sku ha papir til at tørre munden hele tiden. Men ellers er hun rigtig petit og ret lækker. Snakker os godt engelsk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt pigen igår. Jeg tror ikke at det er pigen på billederne man møder, og jeg tror ikke at højde passer, jeg tror ikke hun er  over 150 cm. Lille nips, men med fint rundede hofter og smal talje. Kvinde i ministørrelse. Alder - tja de er jo svære at vurderer, nok 23-25. Det kan selvfølgelig også være en anden end den Joe besøgte.

Og desværre udstyret med standardudstyret - siliconebryster og ar og strækmærker efter barnefødsel.

Oplevelsen: Ultrakort sf, jeg fandt hende ikke særligt berøringsvenlig. Er ellers meget forsigtig og blid. Kan måske også skyldes aldersforskel, noget jeg ellers synes thaipigerne er gode til ikke at reagere på. Uengageret  og "på akkord". Køn og lækker men ingen fare for genbesøg.

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...