Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thai-fan72

Go’ aften derude. :)

Der er ved at bygge sig lidt dejlige fantasier op igen, så jeg går og overvejer hvem jeg skal aflægge et besøg næste gang. 
Jeg kunne godt tænke mig at besøge en dejlig pige, som arbejder helt privat, altså i egen lejlighed/ hus eller what ever. 
Er der nogen der har et guldkorn de vil udlevere her, eller på en besked, hvis det er?

Vh. TF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke ret mange thai´er som reklamerer med besøg i privaten.

Det kræver nok at du er blevet et velkendt ansigt hos den udvalgte, før du bliver inviteret hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Arne Diller skrev, for 29 minutter siden:

Der er ikke ret mange thai´er som reklamerer med besøg i privaten.

Det kræver nok at du er blevet et velkendt ansigt hos den udvalgte, før du bliver inviteret hjem.

Ja det tror jeg du kan have ret i. 
Jeg var måske også lige “privat” nok i min efterlysning. 
Der er dog flere der skriver “privat” i deres annonce, men jeg ved ikke om det virkelig er privat, og om nogen af dem kan anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 8 timer siden:

Ja det tror jeg du kan have ret i. 
Jeg var måske også lige “privat” nok i min efterlysning. 
Der er dog flere der skriver “privat” i deres annonce, men jeg ved ikke om det virkelig er privat, og om nogen af dem kan anbefales. 

Ja, men her dækker privat nok mere over, at de kan besøges i en lejlighed.

Der er dog et par stykker på Amager, som modtager i privaten. Men det er tale om lidt ældre modeller, og størrelsen er vel nærmest temmelig buttet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Arne Diller skrev, for 1 time siden:

Ja, men her dækker privat nok mere over, at de kan besøges i en lejlighed.

Der er dog et par stykker på Amager, som modtager i privaten. Men det er tale om lidt ældre modeller, og størrelsen er vel nærmest temmelig buttet.

Jeg tror jeg ved hvem du tænker på, men selvom jeg har overvejet dem flere gange, synes jeg de er for kraftige ift. min smag. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 14 timer siden:

Ja, men her dækker privat nok mere over, at de kan besøges i en lejlighed.

Der er dog et par stykker på Amager, som modtager i privaten. Men det er tale om lidt ældre modeller, og størrelsen er vel nærmest temmelig buttet.

Har du et link? Er meget interreseret, er mest til ældre damer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Storbarmet thai, ikke? ^_^

Hun er anmeldt flere gange, og specielt “Stivert”, er vist meget glad for hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...