Hop til indhold
lust-for-a-gangbang

Gb i Aalborg 6. dec med dansk pige

Recommended Posts

Hej med dig.

Kunne være rart hvis du vil holde det på en formiddag ? Måske et formiddags set up og et eftermiddags set up ?

Rigtig god fornøjelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lust-for-a-gangbang skrev, for 13 timer siden:

Jeg overvejer et sjællands setup - hvornår på dagen synes i er bedst? formiddag/eftermiddag/aften? hverdag eller weekend? - spørgsmålet er også til de jyske GB fans :)

Formiddag/eftermiddag er bedst for mig. Men om det er weekend eller hverdag er ikke så vigtigt. Jeg vil ihvertfald gøre alt for at få lov til at deltage

Del dette indlæg


Link til indlæg
lust-for-a-gangbang skrev, den 28.11.2019 at 17:01:

Jeg overvejer et sjællands setup - hvornår på dagen synes i er bedst? formiddag/eftermiddag/aften? hverdag eller weekend? - spørgsmålet er også til de jyske GB fans :)

Er helt klart til hverdag mellem kl 10-16 tingene. Har også set en del GB der ligger der omkring.

Tænker også at uanset hvem man er, så kan der nemmere findes tid. For der skal bare sniges en "skjult" fridag ind.

Så dermed ikke aflyses bio-aften, fodboldtræning osv... og de efterfølgende obligatoriske spørgsmål om hvorfor....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der kan fortælle, hvordan det gik i går? Så man ved hvad man kan glæde sig til. Når de besøger Sjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingo skrev, for 16 minutter siden:

Er der nogen der kan fortælle, hvordan det gik i går? Så man ved hvad man kan glæde sig til. Når de besøger Sjælland

Fra min side kan jeg sige jeg havde en fantastisk fræk dag - de fremmødte var alle godt liderlige, og kneppede mig grundigt med DP og masser af sprøjt båe fra mig og dem :-D

Er der nogen herindefra der var med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
lust-for-a-gangbang skrev, for 37 minutter siden:

Fra min side kan jeg sige jeg havde en fantastisk fræk dag - de fremmødte var alle godt liderlige, og kneppede mig grundigt med DP og masser af sprøjt båe fra mig og dem :-D

Er der nogen herindefra der var med?

Lyder rigtig godt, hvor mange mænd deltog? Håber i snart kommer herover igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
lust-for-a-gangbang skrev, den 7.12.2019 at 10:08:

Er der nogen herindefra der var med?

Nå her var tråden. og ja, jeg var med !! :P:P

Super fræk dag, og jeg besøger dem gerne igen. Ved aldrig helt hvem man møder, men jeg blev positiv overrasket. Både ham og hende.

Han er helt normal og nede på jorden. Fik en snak med ham i køkkenet. Han er til stede, nedenunder og i soveværelset. Men deltog ikke. Hans tilstedeværelse blev på intet tidspunkt akavet.

Hun er sulten og giver udtryk for det. (meget sulten) der blev sexet til den store guldmedalje. Da jeg gik var der 4 mænd om hende. Hun stønnede bare som ville hun have flere med :shock:

Jeg nåede at få hende alene noget tid, og så må man jo træde til og underholde hende lidt, ikk B) Det tændte mig faktisk, tilskuer eller ej. Var lidt blid, og var lidt "rough" og hun er til det hele. (håber det ikke blev for meget ;) ;))

Er sikker på manden kunne sidde nedenunder og høre vi gik til den.  (Personlig er jeg meget til den slags leg)

Hun er villig, sød og skal nok få dig til at føle dig velkommen, under 1 minut efter du træder ind af soveværelsesdøren. Så bare kom afsted.

 

PS. Tak for en super fræk eftermiddag. (I kan nok regne ud og huske hvem jeg er)

Mvh Mr

Redigeret af Mr Comeagain

Del dette indlæg


Link til indlæg
lust-for-a-gangbang skrev, den 28.11.2019 at 17:01:

Jeg overvejer et sjællands setup - hvornår på dagen synes i er bedst? formiddag/eftermiddag/aften? hverdag eller weekend? - spørgsmålet er også til de jyske GB fans :)

I weekende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lust-for-a-gangbang skrev, den 28/11/2019 at 17:01:

Jeg overvejer et sjællands setup - hvornår på dagen synes i er bedst? formiddag/eftermiddag/aften? hverdag eller weekend? - spørgsmålet er også til de jyske GB fans :)

Lyder super.  Bakker jeg op om. Uanset tidspunkt.

Lars

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...