Hop til indhold
p.larsen

Oliemassage m afslutning, hvor??

Recommended Posts

Hejsa

Jeg står og skal på ferie i thailand/phuket indenfor nærmeste fremtid, og der skal jeg (forhåbentlig) nyde godt af thaiernes gæstfrihed :)

Jeg vil benytte mig af oliemassage, og meget gerne med afslutning i form af håndjob eller blowjob. Men hvordan er det i thailand, er det hos alle massører/massage steder at man kan få med afslutning eller er det kun på decideret ”bordeller/barer” at dette foregår? Jeg skal helst ikke på decideret bordel da lille-mor skal med på turen :D Jeg skal bo i karon, så måske der er nogen som kan komme med et par gode fif?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hejsa

Jeg står og skal på ferie i thailand/phuket indenfor nærmeste fremtid, og der skal jeg (forhåbentlig) nyde godt af thaiernes gæstfrihed :)

Jeg vil benytte mig af oliemassage, og meget gerne med afslutning i form af håndjob eller blowjob. Men hvordan er det i thailand, er det hos alle massører/massage steder at man kan få med afslutning eller er det kun på decideret ”bordeller/barer” at dette foregår? Jeg skal helst ikke på decideret bordel da lille-mor skal med på turen :D Jeg skal bo i karon, så måske der er nogen som kan komme med et par gode fif?

I turistområder i Thailand, er det mest de almindelige lidt ydmyge massageklinikker som har HJ, det er jo ikke klinikken, men massøsen som scorer extra i forbindelse med hendes massagearbejde.

Tag en gade som Soi 8 Sukhumwit i Bangkok, det er blandt andet der danske Stable Logde holder til, der giver thaimassøserne meget ofte HJ. BJ er nok lidt mindre udbredt. Igen, det er op til massøsen, hvad hun vil være med til. Ofte spørger de selv, extra fortjeneste er i deres egen nteresse.

For BJ har jeg altid haft det princip, at jeg ikke betaler mere for det, end prisen på massagen. omkring de 250 til 300 bath for massagen, og det samme for BJ. Der går ca 5.35 bath på 1 krone.

Phuket er jo tit dobbelt så dyr med sex, som Bangkok og Pattaya (som igen er billigere end BKK), så det er nok lidt dyrere.

Hvis du søger her på EG under phuket, så popper der nok noget op, jeg mener at der lige har været en fyr af sted til Phuket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret

Men det nemmeste er måske at spørge under selv massagen, om massøsen tilbyder afslutning eller er det bedre at vente til at massøsen selv tilbyder det? Vil jo nødigt træde nogen over tæerne :?

I turistområder i Thailand, er det mest de almindelige lidt ydmyge massageklinikker som har HJ, det er jo ikke klinikken, men massøsen som scorer extra i forbindelse med hendes massagearbejde.

Tag en gade som Soi 8 Sukhumwit i Bangkok, det er blandt andet der danske Stable Logde holder til, der giver thaimassøserne meget ofte HJ. BJ er nok lidt mindre udbredt. Igen, det er op til massøsen, hvad hun vil være med til. Ofte spørger de selv, extra fortjeneste er i deres egen nteresse.

For BJ har jeg altid haft det princip, at jeg ikke betaler mere for det, end prisen på massagen. omkring de 250 til 300 bath for massagen, og det samme for BJ. Der går ca 5.35 bath på 1 krone.

Phuket er jo tit dobbelt så dyr med sex, som Bangkok og Pattaya (som igen er billigere end BKK), så det er nok lidt dyrere.

Hvis du søger her på EG under phuket, så popper der nok noget op, jeg mener at der lige har været en fyr af sted til Phuket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

p.larsen: Du kan ikke træde nogen over tæerne hvis de arbejder i turistindustrien, og hvis de inden da har masseret thaimænd.

Du kan måske fornemme det på indretningen af klinikken. Hvis det er store sale med forhæng, kabiner med tynde vægge, hvor 90% af kunderne er koreanske turister som ankommer i busser, 48 ad gangen, så skal du smutte ud igen.

Hvis massøsen er smart klædt. Hvis hun bruger læbestift. Hvis hun smiler majet. Hvis hun spiller ved dig fra start. Stejfer en brystvorte, hvis det er vigtigt for hende at få dig i bad først, så er der meget store chancer for at hun er tankefræk.

Hvis du finder de ydmuge klinikker, et butikslokale, med fem seks ansatte, hvis massøsen vælger en cabine længst væk fra andre aktive massøser, hvis hun beder dig smide al tøjet, osv osv.

Men hvis du går til de ydmyge steder, i Thailand, så er der mindst 80% chance for at din massøse vil det samme som dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

P. Larsen

Alle de steder hvor pigerne står udenfor forretningen og trækker kunder ind kan du få afslutning

massagen koster normalt 300-400 bath.

Hj hvor du også får en nøgen pige som du kan lege med ca. 500 bath

og hele Pakken gav jeg 2000 bath for, altså lidt under 400 kr.

Extrapakken betales i massagerummet til pigen direkte

En massagepige jeg kendte temmelig godt i Patong boede

hos mig på hotellet i 2 uger og hun fortalte at hendes løn var

5000 bath om måneden, hun sov i butikken hver nat, på den briks

hun masserede på om dagen og hun havde 1 ugentlig fridag

så det er bare om og tjene nogle håndører ved siden af.

The rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...