Hop til indhold

Recommended Posts

lige kommet hjem efter en uforglemmelig aften med Alexandra,

1 time 1200.. All inkl. og COM, tid til snak og hygge før og efter, snakker en del fransk og lidt engelsk samt spansk :-) virkelig opmærksom og nyder at berøre hele ens krop, desuden er hendes bryster overalt hvor man har lyst ;-).. Kan varmt anbefales, og jeg kommer igen inden hun tager hjem torsdag aften...

god weekend fra den tilfredse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 21 timer siden:

kunne være spændende med flere anmeldere, anyone?

du kunne jo evt selv lave en, så vidt jeg ved tager hun først hjem torsdag eftermiddag, så god tur, glæder mig til at se om vi er enige

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 8 timer siden:

hun ser umiddelbart ret choppy ud ? eller hvad ?

Mener du chubby? Eller synes du hun ligner en chopper?

Del dette indlæg


Link til indlæg

så måtte jeg lige forbi Alexandra igen, denne gang med alt hvad hjertet begærer, hun er frisk på stort set alt som jeg nu forstår på min skole spansk, en ting er sikkert, jeg fik ikke et nej til noget ;-)  Særdeles tilfreds med sexen og hyggen både før og efter, føler på ingen måde at der er et "vækkeur" som man har oplevet hos andre.  God vind, måske ses vi i døren ;-) næste gang jeg kommer forbi. Hørte hun var her noget tid endnu....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været forbi :-)
Købte 20 minutter til 500 kr og fik fin valuta for pengene.
Kommunikationen gik fint nok på engelsk, stedet er OK diskret og jeg blev lukket hurtigt ind.
Alexandra ligner sine fotos. Hun er en moden dame hvor den angivne alder på 45 nok ikke er helt ved siden af. Kroppen matcher de fint store, bløde og naturlige bryster - så ikke nogen skinny sag her - men heller ikke nogen xxl size mama :-)
Der var tungekys og superfransk og forskellige stillinger. Afslutning i mund - uden slug.
Alt i alt: fin valuta for pengene fra en pige som kan lide at være med. Hun nåede at blive godt våd under legen.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 20 timer siden:

Link virker ikke mere :-(

med 360 indlæg burde du få trukket et par 'like' væk med den kommentar ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vildsvinet skrev, for 1 time siden:

med 360 indlæg burde du få trukket et par 'like' væk med den kommentar ;)

hvorfor ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 42 minutter siden:

hvorfor ?

Altså også et par stykker for denne kommentar :D Når link ikke virker er pigen jo fløjet :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vildsvinet skrev, for 30 minutter siden:

Altså også et par stykker for denne kommentar :D Når link ikke virker er pigen jo fløjet :idea:

Nogen gange så opretter de jo nye annoncer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...