Hop til indhold
exostar

Mew Odense - nogen der kender/har besøgt?

Recommended Posts

Kinky skrev, for 5 minutter siden:

Spændende!....hun ser dejlig ud, gør os en tjeneste og lad os vide hvordan besøget gik. Fåborgvej?

på forhånd tak!

Ikke fåborgvej

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 1 time siden:

Slet ingen beretninger? Hun havde aftaler kl 10 og 12..

Du kommer til at skænke dit legeme i en større sags tjeneste, nemlig for at kunne oplyse os andre :). Det er jo ikke sikkert at gæsterne kl 10 og 12 læser med her. Glæder mig til at læse om din oplevelse. Hun ser dejlig ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Exostar. Jeg glæder mig rigtig meget til at læse din beretning. Du ved jo hvor godt det er når vores fællesskab her på siderne kan gøre beslutninger nemmere. Så fat pennen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så må jeg træde til med en lille anmeldelse.

Hun har faktisk været her før med en kort tid i Agedrup før hun fandt et sted øst for centrum.

3 gange har jeg besøgt hende - senest i dag. Hun er den sødeste smilende lille pige med en enkelt tatovering på ryggen og en tandbøjle der klæder den lille mund. Massagen er ikke det store men ok. Hun giver gerne superfransk men når man først får lov at slikke den lille trimmede mis og stiger om bord kommer man i himlen. Første gang var hun betænkelig ved mit store udstyr men det var ubegrundet.  Hun nyder virkelig når man trænger ind i hende og klynker sødt med den dejligste ungpigestemme. Hun blev vildt glad for at se mig igen. Tror hun nyder sit arbejde når man behandler hende ordentligt. Nyd hende og pas på hende -det har hun fortjent. Kom i god tid. Adressen er lidt svær at finde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
KvindenyderFyn skrev, for 23 timer siden:

. Kom i god tid. Adressen er lidt svær at finde.

Kan du, uden at afsløre adresse, uddybe hvordan den er svær at finde? Så er det måske lidt nemmere for os andre  ^_^

Redigeret af TheRookie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie

Det er desværre ikke hende på billedet :( Hun var ikke lige min type og jeg overvejede at gå igen, men jeg blev dog da hun er smilende og venlig. Det var ikke den store oplevelse, men jeg tror hun var ret træt da jeg besøgte hende. Ud over det kan jeg tilslutte mig Kvindenyderfyn’s anmeldelse. 

sted: 8 (pænt og nyt, men svært at finde)

pigen: 4

sex: 4

bj: 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheRookie skrev, den 16.11.2019 at 08:49:

Det er desværre ikke hende på billedet :( Hun var ikke lige min type og jeg overvejede at gå igen, men jeg blev dog da hun er smilende og venlig. Det var ikke den store oplevelse, men jeg tror hun var ret træt da jeg besøgte hende. Ud over det kan jeg tilslutte mig Kvindenyderfyn’s anmeldelse. 

sted: 8 (pænt og nyt, men svært at finde)

pigen: 4

sex: 4

bj: 2

Hvor store er hendes bryster? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
messi61 skrev, for 30 minutter siden:

Hvor store er hendes bryster? 

Ret store, og ganske gode, selvom de er hjulpet på vej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...