exostar 377 Skrevet 12. November, 2019 https://annoncelight.dk/showad/286482 Har en aftale idag, og hun har fremsendt et billede for at “verificere” at hun er real hun bærer samme halskæde som på billede 2 nogen der har mødt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky 60 Skrevet 12. November, 2019 Spændende!....hun ser dejlig ud, gør os en tjeneste og lad os vide hvordan besøget gik. Fåborgvej? på forhånd tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 377 Skrevet 12. November, 2019 Kinky skrev, for 5 minutter siden: Spændende!....hun ser dejlig ud, gør os en tjeneste og lad os vide hvordan besøget gik. Fåborgvej? på forhånd tak! Ikke fåborgvej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 377 Skrevet 12. November, 2019 Slet ingen beretninger? Hun havde aftaler kl 10 og 12.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 12. November, 2019 exostar skrev, for 1 time siden: Slet ingen beretninger? Hun havde aftaler kl 10 og 12.. Du kommer til at skænke dit legeme i en større sags tjeneste, nemlig for at kunne oplyse os andre . Det er jo ikke sikkert at gæsterne kl 10 og 12 læser med her. Glæder mig til at læse om din oplevelse. Hun ser dejlig ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenGenertetype 6 Skrevet 12. November, 2019 Jeg glæder mig også til at høre om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 13. November, 2019 Kære Exostar. Jeg glæder mig rigtig meget til at læse din beretning. Du ved jo hvor godt det er når vores fællesskab her på siderne kan gøre beslutninger nemmere. Så fat pennen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 377 Skrevet 13. November, 2019 Besøgte hende ikke igår da tiden rendte fra mig, og så var der ikke mere tid før næste kunde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KvindenyderFyn 18 Skrevet 14. November, 2019 Jamen så må jeg træde til med en lille anmeldelse. Hun har faktisk været her før med en kort tid i Agedrup før hun fandt et sted øst for centrum. 3 gange har jeg besøgt hende - senest i dag. Hun er den sødeste smilende lille pige med en enkelt tatovering på ryggen og en tandbøjle der klæder den lille mund. Massagen er ikke det store men ok. Hun giver gerne superfransk men når man først får lov at slikke den lille trimmede mis og stiger om bord kommer man i himlen. Første gang var hun betænkelig ved mit store udstyr men det var ubegrundet. Hun nyder virkelig når man trænger ind i hende og klynker sødt med den dejligste ungpigestemme. Hun blev vildt glad for at se mig igen. Tror hun nyder sit arbejde når man behandler hende ordentligt. Nyd hende og pas på hende -det har hun fortjent. Kom i god tid. Adressen er lidt svær at finde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheRookie Skrevet 15. November, 2019 (edited) KvindenyderFyn skrev, for 23 timer siden: . Kom i god tid. Adressen er lidt svær at finde. Kan du, uden at afsløre adresse, uddybe hvordan den er svær at finde? Så er det måske lidt nemmere for os andre Redigeret 15. November, 2019 af TheRookie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheRookie Skrevet 16. November, 2019 Det er desværre ikke hende på billedet Hun var ikke lige min type og jeg overvejede at gå igen, men jeg blev dog da hun er smilende og venlig. Det var ikke den store oplevelse, men jeg tror hun var ret træt da jeg besøgte hende. Ud over det kan jeg tilslutte mig Kvindenyderfyn’s anmeldelse. sted: 8 (pænt og nyt, men svært at finde) pigen: 4 sex: 4 bj: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 21. November, 2019 TheRookie skrev, den 16.11.2019 at 08:49: Det er desværre ikke hende på billedet Hun var ikke lige min type og jeg overvejede at gå igen, men jeg blev dog da hun er smilende og venlig. Det var ikke den store oplevelse, men jeg tror hun var ret træt da jeg besøgte hende. Ud over det kan jeg tilslutte mig Kvindenyderfyn’s anmeldelse. sted: 8 (pænt og nyt, men svært at finde) pigen: 4 sex: 4 bj: 2 Hvor store er hendes bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheRookie Skrevet 21. November, 2019 messi61 skrev, for 30 minutter siden: Hvor store er hendes bryster? Ret store, og ganske gode, selvom de er hjulpet på vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg