Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun ser ret lækker ud. Hvis jeg boede i København ville jeg tage en tur for at tjekke, også selvom det måske kun er massage med hj. Annoncen har kun priser på massage?

Skrevet
Hedonis skrev, for 9 timer siden:

Hun ser ret lækker ud. Hvis jeg boede i København ville jeg tage en tur for at tjekke, også selvom det måske kun er massage med hj. Annoncen har kun priser på massage?

Bestilte besøg hos hende for ca 4 måneder siden. Det er ikke hende man skriver med - så der bliver lovet ydelser som hun ikke ønsker at give. Jeg troede at vi havde aftalt let massage og ellers sex i totalt 30 min. Da jeg fortalte hende det blev hun både vred og ked af det - sagde at hun ikke ville have sex. Jeg gik selvfølgelig igen, men synes det er synd hun åbenbart sælges af en eller anden bagmand/kvinde. Kan se der er lagt mange nye billeder op af hende, hvis nogen får en go oplevelse læser jeg meget gerne om det.

1955

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.