Hop til indhold

Recommended Posts

Hun ser ret lækker ud. Hvis jeg boede i København ville jeg tage en tur for at tjekke, også selvom det måske kun er massage med hj. Annoncen har kun priser på massage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 9 timer siden:

Hun ser ret lækker ud. Hvis jeg boede i København ville jeg tage en tur for at tjekke, også selvom det måske kun er massage med hj. Annoncen har kun priser på massage?

Bestilte besøg hos hende for ca 4 måneder siden. Det er ikke hende man skriver med - så der bliver lovet ydelser som hun ikke ønsker at give. Jeg troede at vi havde aftalt let massage og ellers sex i totalt 30 min. Da jeg fortalte hende det blev hun både vred og ked af det - sagde at hun ikke ville have sex. Jeg gik selvfølgelig igen, men synes det er synd hun åbenbart sælges af en eller anden bagmand/kvinde. Kan se der er lagt mange nye billeder op af hende, hvis nogen får en go oplevelse læser jeg meget gerne om det.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...