Hop til indhold
zpy

Sawadee Vejle

Recommended Posts

Så er der åbnet endnu et thaimassage sted i Vejle

Sawadee Thai massage

Vesterbrogade 29c

52908646

Var forbi den anden dag, og fik en forbavsende god omgang massage, men fokus på ømme muskler og ikke på at sælge ekstra ydelser.

Det var så absolut den bedste massage jeg har fået længe, og vil da helt klart anbefale stedet.

Som en lille ekstra ting taler hun perfekt dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der køres med intro pris lige nu på 250 kr for en time.

Om der kan tilkøbes hj er nok ikke umuligt, men jeg kan ikke oplyse dig om en evt pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der køres med intro pris lige nu på 250 kr for en time.

Om der kan tilkøbes hj er nok ikke umuligt, men jeg kan ikke oplyse dig om en evt pris.

Bad hun dig smide alt tøjet, eller havde du boxer på under massagen ?

Var hun godt inde på inderlårende ?

Overvejer da et besøg til den pris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

har lige været forbi... super massage vil jeg ikke kalde det!! men dejligt afslappende :) hyggelig dame.... tror ikke umiddelbart det er med hj, men ved det da ikke. Jeg lagde ikke op til det og gjorde hun heller ikke.

skal nok forbi igen snart, da det var dejligt afslappende. Tilbud på 250 kr gælder stadig, gav hende nu 300 kr, da hun tog mig udenfor åbningstid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Sawadee Thai massage i vejle. det var jeg også den anden dag. En super god massage fik jeg, og hun spurte ikke om noget exter ydelse eller lage op til noget, ved ikke om man kan få det ved hende, men super god til at massage.

e="zpy"]Så er der åbnet endnu et thaimassage sted i Vejle

Sawadee Thai massage

Vesterbrogade 29c

52908646

Var forbi den anden dag, og fik en forbavsende god omgang massage, men fokus på ømme muskler og ikke på at sælge ekstra ydelser.

Det var så absolut den bedste massage jeg har fået længe, og vil da helt klart anbefale stedet.

Som en lille ekstra ting taler hun perfekt dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der 2 gange. Det er den bedste thai massage jeg har prøvet. Der har ikke været antydning af noget sexuelt de gange, hvor jeg har været på besøg. Første besøg var ved en relativ stor thai kvinde - sidste gang var det ejeren selv. Begge omgange var gode, men det var hyggeligst med ejeren selv, som var god til at tale dansk og meget god til at finde alle ømheder i kroppen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har besøgt Sawadee og kan kun anbefale stedet :)

Fik massage af ejeren og hun kan dæleme tage fat !!!

Proff massage uden antydning af noget frækt, og det var det jeg kom for, top karakter fra mig :)

Hun snakker fint dansk, hun er let at snakke med, hun tager fat, hun virker glad og imødekommende og så går hun ikke op i tid men i service :)

Støt endelig op om sådan et sted

60 min GOD MASSAGE for 250,-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, hvad Administrator har skrevet til dig i forbindelse med din rapport omhandlende det samme! :!:

Men jeg ved, at det du her spørger om i åbent forum er langt over stregen for god opførsel.

At bringe den slags rygter til torvs uden at have noget at have det i, er no go.

Hvis du har den slags spørgsmål, så tag ud og spørg pigen selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...