Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. November, 2019 Som flere af jer nok har set så er min "lillebror" Hunter kommet på EG,, Ønsker ham alt det bedste, og god vind med at få besøgt div. dejlige piger OG give et par gode skriv herinde til lige med Er livet ikke herligt Knus og møzz fra Hunting for beaver Godt gået knægt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 11. November, 2019 Du er altså ikke helt almindelig ven - sagt på den gode måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 11. November, 2019 Miller's Crossing skrev, for 1 minut siden: Du er altså ikke helt almindelig ven - sagt på den gode måde Hvem mig eller lillebroder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 11. November, 2019 (edited) Spændende ….. Redigeret 11. November, 2019 af Høvdingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. November, 2019 (edited) Velkommen til. Lad os se, hvad han kan drive det til ...... Et dansk navn – f.eks "Bæver" – havde måske vundet større genklang? Redigeret 11. November, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. November, 2019 Hunting for beaver skrev, for 8 timer siden: Som flere af jer nok har set så er min "lillebror" Hunter kommet på EG,, Ønsker ham alt det bedste, og god vind med at få besøgt div. dejlige piger OG give et par gode skriv herinde til lige med Er livet ikke herligt Knus og møzz fra Hunting for beaver Godt gået knægt Hæ, hæ Hr Bæver Da du oprettede dit alias, var der en Hunter på boarded husker jeg. Han undlod dog at kommentere din ankomst og sammensætning af alias. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 12. November, 2019 (edited) Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Hæ, hæ Hr Bæver Da du oprettede dit alias, var der en Hunter på boarded husker jeg. Han undlod dog at kommentere din ankomst og sammensætning af alias. Ok cool nok, vidste ikke Der er dog flere med lidt samme ordlyd,, eller hvor ordet "hunter" indgår direkte eller indirekte Mit alias er slang. Da jeg tog mit alias var mit store fokus mest på en kvindes nedre regioner eller de ædle dele syd for navlen, at mit fokus så er ændret lidt nu og da til også at omfatte bryster og røv kan jeg jo kun takke de dejlige piger som jeg har besøgt og været så søde at tage imod mig med åbne arme Mit alias er IKKE fordi jeg er jæger i fritiden, jeg skyder mere med løst krudt so to speak Hold jer muntre Redigeret 12. November, 2019 af Hunting for beaver Redigeret,, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg