Hop til indhold
Guest Hunter

Julia. Real GFE - Ok..

Recommended Posts

Guest Hunter

Hunter har været på aftentur og besøgt Julia på øen.

Julia på øen

Julia er rigt anmeldt og er da en sød pige - med en naturlig krop.

Fin lejlighed med top badeforhold og nem at lave aftale med..

Økoblow siddende på knæ, øko videre i 69 og god respons på at hun kunne lide indsatsen.:rolleyes:

Herefter Julia på top, Julie liggende og Julie bagfra, med den roste fine lille popo..:P Undervejs kys på læber - jeg er jo ikke til tungeslaskere. Julia bagfra, var for meget for Hunter og kanonen blev skudt af. Herefter en hyggelig snak om uddannelse, fremtidsmål og det nuværende erhverv.

Julia er en lille genert pige, der skifter ham og ruller sig ud, som en pige der ikke er bleg for at være fræk.

På trods af de mange roser herinde, er jeg ikke på et niveau hvor jeg har behov for at komme tilbage. Det var bestemt ikke dårligt - og hvis man er til en lille genert pige, der tager kanonen til roden - siddende med øjenkontakt og efterfølgende god aktivitet i sengen med en fin ungpigekrop - og med kysseri - skal du prøve - hvis du ikke allerede har været der.

For Hunters vedkommende er Julia nu prøvet - og godkendt - dog uden for mig - gentagelsesfaktor.

Afventer en anden 2 timers "eat-me baby" morgenmad senere på ugen - review følger..:biggrin:

KH. Hunter

Redigeret af Hunter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter
Dokteren skrev, for 4 minutter siden:

Tak for anmeldelsen - hun ser ganske sprød ud. Havde du betalt extra for deepthroat? 
Mvh Dokteren

No - det er incl..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Hunter

Tak for den nu tredje skud- og stilsikre anmeldelse i træk fra din (tilsyneladende) nye hånd.

Man kan være uenig i konklusionerne, men ikke i at dine anmeldelser er præcist leveret og helt ned i detaljen fint sanset og beskrevet.

Men med din præcision in mente bliver jeg alligevel nysgerrig:

Hvis man nu ser bort fra Cathy og Jessica, som du allerede så glimrende har anmeldt og anbefalet, hvem har så gentagelsesfaktor for dig, når det så ikke er Julia?

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg

Også jeg er nysgerrig - @Hunter. Efter din meget præcise beskrivelse af dit besøg hos Julia, som vel meget ligner mit eget tidligere anmeldte besøg -  bortset fra de rige mængder tungekys, jeg modtog (og gav) - så undrer det mig, hvem der kan have gentagelsesfaktor hos dig? 

Som du ved, så var du delvist (uforvarende) medvirkende til, at jeg missede Jessica i fredags, men har hun en gentagelsesfaktor for dig, som Julia ikke har,  for så kan det da godt være, at jeg skal have aftalt nyt besøg hos denne godte:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter
cobham skrev, for 8 timer siden:

Hej @Hunter

Tak for den nu tredje skud- og stilsikre anmeldelse i træk fra din (tilsyneladende) nye hånd.

Man kan være uenig i konklusionerne, men ikke i at dine anmeldelser er præcist leveret og helt ned i detaljen fint sanset og beskrevet.

Men med din præcision in mente bliver jeg alligevel nysgerrig:

Hvis man nu ser bort fra Cathy og Jessica, som du allerede så glimrende har anmeldt og anbefalet, hvem har så gentagelsesfaktor for dig, når det så ikke er Julia?

Cobham

Af mine nye anmeldelser er det pt. Jessica der skal besøges igen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter
Miller's Crossing skrev, for 7 timer siden:

Også jeg er nysgerrig - @Hunter. Efter din meget præcise beskrivelse af dit besøg hos Julia, som vel meget ligner mit eget tidligere anmeldte besøg -  bortset fra de rige mængder tungekys, jeg modtog (og gav) - så undrer det mig, hvem der kan have gentagelsesfaktor hos dig? 

Som du ved, så var du delvist (uforvarende) medvirkende til, at jeg missede Jessica i fredags, men har hun en gentagelsesfaktor for dig, som Julia ikke har,  for så kan det da godt være, at jeg skal have aftalt nyt besøg hos denne godte:P

Af mine nye anmeldelser er det pt. Jessica der skal besøges igen..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rolig nu drenge de herrer @cobhamog @Miller's Crossing,, giv da lige  manden eller drengen @Hunter en chance herinde, , han er et nyt medlem og all begyndelse er jo svær også herinde, tænk selv lige tilbage på jeres egne spæde start

Jeg ser kun frem til endnu et dejligt skriv fra hans pen

Knus og kun gode tanker 

Jeres Hunter 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er du helt galt på den storebror;)

Forespørgslen til lillebror Hunter skal bestemt ikke læses som en  kritik, men en høflig forespørgsel til, hvilken GP, der kan initiere et genbesøg, hvis Julia ikke kan? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, 1 time siden:

Der er du helt galt på den storebror;)

Forespørgslen til lillebror Hunter skal bestemt ikke læses som en  kritik, men en høflig forespørgsel til, hvilken GP, der kan initiere et genbesøg, hvis Julia ikke kan? 

Ok forstår, og Ingen skade sket gode ven :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 12 timer siden:

Rolig nu drenge de herrer @cobhamog @Miller's Crossing,, giv da lige  manden eller drengen @Hunter en chance herinde, , han er et nyt medlem og all begyndelse er jo svær også herinde, tænk selv lige tilbage på jeres egne spæde start

Jeg ser kun frem til endnu et dejligt skriv fra hans pen

Knus og kun gode tanker 

Jeres Hunter 

Hej Hunter SR! :)

Du behøver ikke at forsvare JR, min ven.

Det var, som Millers har forklaret, bestemt godt ment, og jeg er helt enig i, at der med JR ser ud til at være landet en ny sikker og god pen, der slægter din på. Og dem kan vi ikke få for mange af.

Men for i alle tilfælde @Miller's Crossing og mit vedkommende, der har besøgt Julia adskillige gange, er en manglende Julia-gentagelsesfaktor en kilde til nysgerrighed. 

For så må sammenligningsgrundlaget dælen dulme godt nok være grænseoverskridende godt.

Og se netop det er jo altid interessant:  Er der guld, der er overset? ;)

Derfor spørgsmålet.

Jeg har noteret mig Hunter JR's svar om Jessica ovenfor, og jeg vil hoppe på tungen for at få hende besøgt.

Men jeg er ret overbevist om, at JR har mere i godteposen end det. 

I sin første anmeldelse sammenligner han Cathy med Kate på Amager (se her: Cathy).

Kate kan være flere, men mit eget gæt er, at det er den små Kate, der befandt sig sådan cirka midt på Amagerbrogade ved BankNordic, hvor man bekvemt kunne hæve kontanter før besøget hos hende (eller Anna eller Niki eller den helt og aldeles vidunderlige Lilly og adskillige andre af overvejende polsk herkomst).

Og har jeg ret, er Hunter-JR ikke uden erfaring. For den små polske Kate med den skæve tandstilling og den voldsomt veltrimmede og smidigt spinkle figur har ikke været her i mere end et år.

Så der må være mere at hente hos @Hunter. Jeg glæder mig også til flere skriv fra hans hånd.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fint svar Hr. @cobham ,,,en af de åbenlyse ting kan vel bare være at der præcis lige nu er så mange dejlige unge piger tilstede bla. i Glostrup og andre steder i KBH., at man som strategi helst vil besøge nye piger og ikke kun den de samme 2-3 piger, bare en tanke. ---og når man så ( desværre ) oplever mindre gode møder , ja så søger man vel automatisk tilbage til de få piger som yder den bedste service for netop en selv. læs kemi oma.

Jeg vil da nyde min nye titel  "HUNTER SENIOR",,, læne mig forsigtigt tilbage i lænestolen med et godt glas rødvin og bare læse med herinde og nyde de gode og til tider sjove skriv fra vores brødre, og fra min nye ukronede lillebror Hunter junior synes at han gør det rigtig godt, er også taget godt imod, og har fået en rigtig fin start herinde på EG,erfaren eller ej vil jeg ikke blande mig i selv lavede jeg først mit allerførste skriv efter at have læst med fra sidelinien i måske godt 3 mdr.

undskylder for afsporingen i denne tråd , blev bare lige nød til at reagere

Tråden handler fremadrettet kun om Julia

Må dem som møder hende få en dejlig oplevelse

Peace <3

Redigeret af Hunting for beaver
red.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
cobham skrev, for 10 timer siden:

Jeg har noteret mig Hunter JR's svar om Jessica ovenfor, og jeg vil hoppe på tungen for at få hende besøgt.

Ser frem til anmeldelsen, når du når dertil. Med dine øvrige anmeldelser som referencepunkt, er mit bud dog, at du ikke vil blive decideret skuffet, men at hun vil lande i den bløde mellemkategori. Btw som supplerende oplysninger: “Finish on body” er ikke en del af standardmenuen, selvom det står det angivet, hun er ikke 18 men i start 30’erne (hun ligner dog en i midt-tyverne med sprød krop og blød hud), og er det et kardinalpunkt for en, at pigerne har bløde naturlige bryster der vugger/gynger eller bare bevæger sig lidt under akten, skal man ligeledes kigge andet sted.

Unskyld yderligere afsporing. Prøvede selv at få en aftale med Julia i sidste uge, hvor hun dog var optaget i alle dagtimerne - så det lykkedes ikke. Jeg måtte ty til en af mindre andre favoritter pt. - hvilket blev endnu et eksempel på at genbesøg hos favoritterne, virkelig kan udvikle kemi og sex over tid - og som på den måde får udviklet deres faste og trofaste klientliste.

Jeg satser dog stadig på at nå forbi Julia, da hendes naturlige udseende taler til et eller andet i mig.

/DB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for second opinion om Jessica - @Doingbusiness.

Må jeg være nysgerrig at spørge om , hvem af dine favoritter, du havde et vellykket genbesøg hos?

Tilbage til skønne Julia. Som jeg har læst din smag fra mange reviews, så kan du roligt glæde dig til et besøg hos Julia. Er på min Top 5, og det siger ikke så lidt. 

Miller’s 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...