Amatøren25 4 Skrevet 11. November, 2019 https://annoncelight.dk/showad/246933 som overskriften siger - nogen som har besøgt hende og vil dele en oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 11. November, 2019 prøv at søge på hende her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 842 Skrevet 11. November, 2019 (edited) Meget velvalgt brugernavn! Har aldrig forstået at det virkelig skulle være så svært: Prøv at gå på biblioteket og spørg efter “en bog”. Redigeret 11. November, 2019 af ChoosyVery Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 11. November, 2019 @knallert jeg har søgt og fandt kun en efterlysning uden svar. Hvad finder du ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3289 Skrevet 11. November, 2019 Måske ville det hjælpe, at følge spillereglerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big bang 344 Skrevet 11. November, 2019 Nååååå "hende her" Ja hun er prøvet og var da egentlig meget god Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amatøren25 4 Skrevet 11. November, 2019 Hold da op.. skal da lige love for, at alt internet-politiet rykkede ud. jeg kan da godt se jeg er gået over stregen, den tager jeg på min kappe. og hold da op, vi skal vel alle starte et sted ? måske i sammen omgang, kan fortælle mig hvordan jeg sletter tråden? Skulle nødig træde jer mere over de små fusser. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1186 Skrevet 11. November, 2019 Vi skal være bedre til at tage i mod nye brugere. @Amatøren25 er lige så velkommen som alle andre. Og lærer nok hen af vejen. Yderligere bidrag til denne tråd, skal være svar på trådstarters efterlysning. Bryan Mills Moderator 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 11. November, 2019 Fandt kun dette link som dog også kun er en forespørgsel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg