Hop til indhold

Fjernelse af annonce

Featured Replies

Skrevet

Jeg prøver at hjælpe en GP med at få fjernet en annonce fra Eroguide. Hun har ikke selv lagt den op, det må være en anden person der har brugt "Foreslå ny klinik/bureau"-knappen. På annoncen på EG er der ansigtsbilleder, noget hun ikke har brugt i sin egne annonce i ret lang tid, der er også andre informationer i annoncen der ikke længere passer. Det er nu meget vigtigt at ansigtsbillederne bliver fjernet, af en personlig årsag som jeg ikke vil komme ind på her.

Jeg har under de sidste 3 ugers tid henvendt mig 4 gange, tre gange til [email protected] og en gang igennem kontakt-formularen på hjemmesiden. Men har slet ikke fået svar. :-(

Hvad kan vi gøre for at få fjernet den annonce? Det begynder at blive kritisk nu, tidsmæssigt. Og som sagt, den er lagt op af en ubehørig person der ikke har haft rettigheder til at bruge de billeder.

Skrevet

Jeg har anmeldt opslaget til mods. Måske kan de sende dig videre til admin.

Skrevet

Det er gjort. Låser tråd

Keeper

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.