Fifty+ 151 Skrevet 11. November, 2019 (edited) Der er absolut intet af det Valery Professional massage skriver, der er sandt- udover prisen. Da jeg entrerede lejligheden blev jeg mødt at en meget venlig og smilende Valery. (Billederne er muligvis af hende, men er så en del år gamle) Hun taler et meget forvirrende engelsk/spansk. Men det lykkedes at få bekræftet, at det var mig der havde bestilt tid til en times tantric massage. Havde som altid taget et bad hjemmefra, og det var godt. For jeg fik af vide, at det ikke var muligt i hendes ellers pæne lejlighed. På trods af at hun pr SMS havde bekræftet, at det kunne jeg sagtens. Så fortalte hun malerisk, hvordan den tantriske massage ville foregår godt hjulpet af fagter med hænderne. På det jeg kunne forstå lød det... rimeligt. Mig ned og ligge på maven og så begyndte showet: - ca 10 minutter hvor hun strøg det aller aller yderste af fingrene meget hurtigt fra anklerne op til nakken og tilbage igen. Anklerne op til nakken og tilbage igen. Da jeg bad om lidt roligere tempo og måske lidt mere berøring fik jeg beskeden: "tantric soft" - Så satte hun sig oven på mine lår, og begyndte at stryge hendes meget hårde silikone bryster på min lænd. Så blidt at det næsten ikke kunne mærkes. Hun afsluttede "ryg" delen med at køre det yderste af fingrene i store cirkler rundt på mine baller. "Very Tantric". Yeah right. Har sku' oplevet besøg hos Bog&Ide der er mere tantric. - Efter 30 minutter så var det om på ryggen. Så blev 2 store puder placeret op af sengegærdet for nu skulle vi sidde i "very tantric" stilling. Hun satte sig nøgen på mine lår, og så roterede hun overkroppen. Hun roterede sådan at mit stive lem kørte rundt om hende ene bryst- ind i kavalergangen- rundt om det andet bryst- ind i kavalergangen- rundet om det første bryst igen- ind i kavalergangen. Rundt og rundt. Igen og igen. Hold nu kæft hvor havde jeg svært ved ikke at bryde ud i en kæmpe grin. "Now very tantric sex" sagde hun mens hun forsøgte at få et kondom på mit stive lem. Det lykkedes så ikke uden af hun to gange nev i huden og undskyldte igen og igen. Jeg skal ikke spilde ret meget mere af jeres tid med denne beretning, for den helt almindelige "Woman on top" stoppede, da hun syntes det var for "mekanisk". Hvorom alting er så går en times tid rundt i Arnold Busck eller Bog&Ide. Det er fuldstændig ligeså tantric og spændende. Redigeret 11. November, 2019 af Fifty+ Billederne er afhende 1 2 11 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 11. November, 2019 Fandme humor at samligen hendes ydelse med en gåtur i en times tid i bog og ide eller som jeg kalder det bog uden ide...god værkstedshumor....tak og øv for en kedelig oplevelse, men det er de Beretninger om de kedelige besøg der giver rigtig god mening med guiden...håber du får en på opleveren næste gang du køber noget intimt samvær... dbh Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 12. November, 2019 Hatten af for en yderst underholdende anmeldelse af en yderst mærkværdig oplevelse... Det er så ærgerligt, at der drives plat på sådan noget som tantra, for det kan være så godt, selv med lidt engagement, og det kan være så ligegyldigt, selv med stort engagement. Det lyder dog her som om pigen ikke har forstået en hujende fis af konceptet tantra, og egentlig bare gerne vil levere en blid ydelse. Men tak for grinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fifty+ 151 Skrevet 12. November, 2019 (edited) Thomsen skrev, for 7 timer siden: Hatten af for en yderst underholdende anmeldelse af en yderst mærkværdig oplevelse... Det er så ærgerligt, at der drives plat på sådan noget som tantra, for det kan være så godt, selv med lidt engagement, og det kan være så ligegyldigt, selv med stort engagement. Det lyder dog her som om pigen ikke har forstået en hujende fis af konceptet tantra, og egentlig bare gerne vil levere en blid ydelse. Men tak for grinet @Thomsen Du har fuldstændig ret. Tantra eller bare et drys af tantra indlevelse kan gøre hele forskellen. Redigeret 12. November, 2019 af Fifty+ manglede brugernavn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg