Hop til indhold
Drstor

Fryds wellness

Recommended Posts

Jeg tror type 3 er forbeholdt kvinder, eller mænd med en vagina ;) 

Jeg har ikke besøgt hende, men kender hende fra FB. Hun virker til at være en meget bestemt dame. 

 

 

Edit: Læste videre på hjemmesiden, og der står et andet sted at der masseres med vagina under type 3. Så enten er der forskellig type 3 massager, eller også er det lidt rodet. 

I øvrigt er det nogle høje priser hun har, sammenlignet med andre tantra massører. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden:

Jeg tror type 3 er forbeholdt kvinder, eller mænd med en vagina ;) 

Jeg har ikke besøgt hende, men kender hende fra FB. Hun virker til at være en meget bestemt dame. 

 

 

Edit: Læste videre på hjemmesiden, og der står et andet sted at der masseres med vagina under type 3. Så enten er der forskellig type 3 massager, eller også er det lidt rodet. 

I øvrigt er det nogle høje priser hun har, sammenlignet med andre tantra massører. 

Det må jeg lige få kigget nærmere på - nytter ikke noget hvis jeg bestiller vagina massage.

Synes også selv 2500 måske er lige i overkanten. Kender du andre gode steder? :-)

Jeg takker for feedbacken 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke med Maja, ( Der er langt til Fyn :) )  men jeg kender lidt til hende via nogle FB grupper. Hun er utroligt sød og empatisk. Jeg har jo tantra muligheder nok i Århus

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden:

Ikke med Maja, ( Der er langt til Fyn :) )  men jeg kender lidt til hende via nogle FB grupper. Hun er utroligt sød og empatisk. Jeg har jo tantra muligheder nok i Århus

 

Er der steder i Aarhus hvor man kan få sig en ordentlig afslutning så? :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Hun arbejder primært under et andet pseudonym nu med de opskruede priser.

Besøgte hende for flere år siden, da hun var billigere under frydswellness. Hun er en velskabt kvinde i 40'erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drstor skrev, for 11 timer siden:

Er der steder i Aarhus hvor man kan få sig en ordentlig afslutning så? :-D

Det kan man jo ikke bestille eller forvente i tantra. Men det sker da. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 17 minutter siden:

Kan man få afslutning ved Maja. Kan se hun virker lykkelig med hendes mand

Hun beskriver så fint selv dette emne på sin side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fryd har jo mange års erfaring med Tao Tantra massage, og det præger oplevelsen.

Jeg har kun prøvet den billige tur til 1500 kr (to gange), da jeg ikke har regnet mig erfaren nok til at få udbytte af mere.

Jeg har været til en Tao Tantra massage workshop, som hun holdt sammen med Trine Tao.

Fryd har klart en mere afslappet holdning til tantra og sex end Trine Tao har, men hvad det betyder for indholdet af de dyrere sessioner, det ved jeg ikke.

Jeg er dog helt sikker på, at man ikke dør af at spørge hende, hvis man er interesseret.
 

Tao Tantra massagen er meget hårdere og mere styret end massagen ved f.eks. Mahamudra og tantra templet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fryds tilbyder at massere lingam med Yoni, så tænker man bliver tømt der under tantraen, modsat de andre hvor man nogle gange får en håndtrold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, den 15.11.2019 at 06:24:

Fryds tilbyder at massere lingam med Yoni, så tænker man bliver tømt der under tantraen, modsat de andre hvor man nogle gange får en håndtrold

Jeg ved det ikke, men som skrevet, så tror jeg ikke, man dør af at spørge.

At hun masserer med yoni betyder jo ikke nødvendigvis at nogen får udløsning der, hvis de får udløsning.

Men ordet "orgastisk" kunne jo godt tolkes i den retning, hvis man er til at tolke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...