Guest Snuskepigen Skrevet 10. November, 2019 Halløj, jeg har sgu dummet mig og sat noget til salg på annonceligth som jeg ikke måtte nu er jeg røget i skammekrogen og kan ikke logge ind og slette det? Var der ikke noget med der var en venlig kvinde herinde der kunne hjælpe? Eller tager jeg fejl? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 10. November, 2019 Jeg har sendt en privat besked til dig med en mail adr og tlf nr. tænker du kan få hjælp der igemmen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuskepigen Skrevet 10. November, 2019 Coco Darling skrev, for 52 minutter siden: Jeg har sendt en privat besked til dig med en mail adr og tlf nr. tænker du kan få hjælp der igemmen Jeg skrev til deres support kl 11.. og har intet hørt.. og tlf er kun åben fra 9-15.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 10. November, 2019 Tror ikke du høre noget før i morgen mandag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuskepigen Skrevet 10. November, 2019 Coco Darling skrev, for 45 minutter siden: Tror ikke du høre noget før i morgen mandag Nej det tænker jeg heller ikke.. andre der har været i skammekrogen derinde og fået åbnet profilen igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuskepigen Skrevet 11. November, 2019 Så blev jeg taget til nåde og må nu lege med igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg