Hop til indhold

Crystal på Amager

Featured Replies

Skrevet

I sidste uge var jeg en smuttur forbi Amager for at besøge Crystal. Jeg er generelt til de lidt mere erfarne og modne piger frem for de 20 årige østeuropæiske uerfarne og/eller ugidelige GP'er - men anyway, det jo en smagssag, så Crystal var derfor en mulighed.

Jeg havde læst en del blandede reviews af hende her på sitet, men valgte alligevel at tage chancen in-real-life for at se hende an …

Det gik nemt og hurtigt med at få en aftale på plads med Crustal via SMS. Første udfordring var at finde en parkeringsplads i lokalområdet uden at skulle risikere en led "we know where you live" hilsen eller et oversavet hestehoved fra Europark og lignende offentligt godkendte kriminelle organisationer i Danmark.^_^

Et spørgsmål der naturligvis melder sig hurtigt er om billederne i Crystal's annonce matcher kvinden, der lukker døren op når man banker på ?  
Alle billederne i Crystal's annonce er helt sikkert af Crystal selv, men nogle af dem vil jeg "gæstimere" til at være mere end 10-15 år gamle. Hendes billeder hvor hun er iført sorte korsage og netstrømper er helt sikkert relativ nutidige og matcher fint den kvinde, der åbnede døren for mig :-) . Hun er en pæn kvinder sin alder taget i betragtning.

Crystal er østeuropæer af nationalitet vist nok fra Ungarn, så vidt jeg lige kunne udlede, men snakker fint engelsk.

Velankommet til hendes lejlighed bestilte jeg 1 times med det hele inklusiv megafransk.

Crystal var sød og høflig under hele vores session og leverede alle de ydelser jeg havde bestilt (sex i diverse positioner, megafransk og 69) uden diskussion, men hun var også rigtig meget distanceret at "arbejde" med, så der var 0% GFE og indlevelse i sessionen - om dette beror på manglende kemi eller ej kan jeg ikke vurdere .  Hendes blow job var rigtig godt så her scorede hun højt på karakterskalaen.

Og hvordan så med en samlet konklusion tænker du så ?
… hhhmmmmm … pris/ydelses forholdet er rigtigt fint hvis man er til en omgang høflig, men "mekanisk robot" sex, dog synes jeg efterhånden at den slags er lidt kedeligt, så jeg kommer næppe forbi igen.

Redigeret af blackcolourfriday

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.