Hop til indhold
Guest bombrn

side9baben nogen erfaringer

Recommended Posts

Jeg har. Hun er alt for dyr. 1500 for Max 30 min. Hun er ikke så lækker som de velpolerede billeder foregiver og sex findes også bedre. Temmelig uengageret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i sommeren... Fantastisk oplevelse. Jo fin og dejlige former. Og fik lov til alt.. 

1000 for en time. 

Men der sker tit det efter noget tid. Skruer de priserne op og bliver grådige og tit bliver sexen derefter. Ikke altid, men tit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Jeg har også været på hende for 2 uger siden..Lidt mere frodig end på billederne og ikke særlig indlevende. Måske har hun forandret sig efterhånden som mændene kommer og pengene stryger ind på kontoen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, den 12.11.2019 at 14:30:

Jeg har også været på hende for 2 uger siden..Lidt mere frodig end på billederne og ikke særlig indlevende. Måske har hun forandret sig efterhånden som mændene kommer og pengene stryger ind på kontoen. 

Hvad gav du da så? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en rigtig god kommunikation både med tid og ønsker på tlf,  men måtte køre hjem igen uden besøg. Da jeg var ankommet bad hun om betaling via mobil pay på det fulde beløb før hun lukkede mig ind i opgangen.  

Og hvis der er noget jeg har læst meget om her på Eroguide så er det at forudbetaling er et no go.

Er der andre som har oplevet hun ville have betaling før man blev lukket ind ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 7 timer siden:

Da ikke den samme!

Jo, det er den samme. Du kan jo spørge hende. 

Jeg fik hendes nummer for lang tid siden gennem sd og det er det samme nummer som på annoncelight.dk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet at lave en aftale med hende via SD, men hold da op en nedladende attitude. Uden at jeg vil til at citere vores samtale, så virker hun altså bare ligeglad og ubehøvlet - jeg droppede ideen om hende da den slags piger plejer at give en dårlig behandling også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest torpedoen
bombrn skrev, den 14.2.2021 at 08:58:

Hun er psykopat pas på!!!!

Tak for advarslen. Men hvad bygger du den på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Først koster det 1000. Så 1500 efter 2000 og når hun har været side9 10 gange er vi oppe på 2500

og der er nul indlednings evne n

Del dette indlæg


Link til indlæg
bombrn skrev, den 18.3.2021 at 21:45:

Først koster det 1000. Så 1500 efter 2000 og når hun har været side9 10 gange er vi oppe på 2500

og der er nul indlednings evne n

Pris-stigningen kan jeg ikke genkende - vi fandt en fornuftig pris for et quicky-møde (<1000kr), og trods det netop var en quicky, var vi bredt omkring alt hvad vi begge fandt frækt; havde vi snakket om før mødet. Den pris har vi holdt ved alle møder fremadrettet.

 

Har kun godt at sige om side9pigen, omend jeg kan genkende en snert af hvad du kalder "manglende indlevnings-evne".. Men igen, kort møde = begrænset forventning.
Hun er dog absolut ikke nogen søstjerne, blot kærlig og intimt dæmpet/rolig - super dejligt sgu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...