Hop til indhold

Nogle erfaringer med hende her.

Featured Replies

Skrevet
1955 skrev, 1 time siden:

Følger med her - er også interesseret, men undrer mig over at hun tilbyder "pussylick" ?? Måske hun mener "rimming" men nysgerrige er jeg bestemt.

Kunne også være hun er post-op.

Redigeret af Billepeter

Skrevet
Billepeter skrev, for 27 minutter siden:

Kunne også være hun er post-op.

Jeg har besøgt Mimi her tidligere på aftenen. 
Hun er ikke post op . Hun nævner jo også selv hun kan være aktiv i sin annonce. 

Mimi er en dejlig trans men kuglerunde og stenhårde silikone bryster. Ja de der dødsens fake ud men det kan jeg godt lide når det nu skal være en ladyboy/shemale / trans man er sammen med. 
Mimi sutter som en drøm og man kan uden problemer støde i bund når man tager hende. 

Hun tager afsted på onsdag, men kommer tilbage igen sagde hun. Når hun gør så skal jeg forbi hende igen;)

Skrevet
  • Author
KøbenhavnerSnuden skrev, for 6 timer siden:

Jeg har besøgt Mimi her tidligere på aftenen. 
Hun er ikke post op . Hun nævner jo også selv hun kan være aktiv i sin annonce. 

Mimi er en dejlig trans men kuglerunde og stenhårde silikone bryster. Ja de der dødsens fake ud men det kan jeg godt lide når det nu skal være en ladyboy/shemale / trans man er sammen med. 
Mimi sutter som en drøm og man kan uden problemer støde i bund når man tager hende. 

Hun tager afsted på onsdag, men kommer tilbage igen sagde hun. Når hun gør så skal jeg forbi hende igen;)

Er billeder af hende 

Skrevet

Hun har en aktiv reklame på EG og opdateret i går at hun er her på wiki'en, jeg har forsøgt at ringe et par gange i dag men den gik direkte på en unavailable number voice - nogen der ved om hun stadig er her?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.