Hop til indhold
Carsten Helsingør

Nogle erfaringer med hende her.

Recommended Posts

1955 skrev, 1 time siden:

Følger med her - er også interesseret, men undrer mig over at hun tilbyder "pussylick" ?? Måske hun mener "rimming" men nysgerrige er jeg bestemt.

Kunne også være hun er post-op.

Redigeret af Billepeter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Billepeter skrev, for 27 minutter siden:

Kunne også være hun er post-op.

Jeg har besøgt Mimi her tidligere på aftenen. 
Hun er ikke post op . Hun nævner jo også selv hun kan være aktiv i sin annonce. 
 

Mimi er en dejlig trans men kuglerunde og stenhårde silikone bryster. Ja de der dødsens fake ud men det kan jeg godt lide når det nu skal være en ladyboy/shemale / trans man er sammen med. 
Mimi sutter som en drøm og man kan uden problemer støde i bund når man tager hende. 
 

Hun tager afsted på onsdag, men kommer tilbage igen sagde hun. Når hun gør så skal jeg forbi hende igen;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 6 timer siden:

Jeg har besøgt Mimi her tidligere på aftenen. 
Hun er ikke post op . Hun nævner jo også selv hun kan være aktiv i sin annonce. 
 

Mimi er en dejlig trans men kuglerunde og stenhårde silikone bryster. Ja de der dødsens fake ud men det kan jeg godt lide når det nu skal være en ladyboy/shemale / trans man er sammen med. 
Mimi sutter som en drøm og man kan uden problemer støde i bund når man tager hende. 
 

Hun tager afsted på onsdag, men kommer tilbage igen sagde hun. Når hun gør så skal jeg forbi hende igen;)

Er billeder af hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har en aktiv reklame på EG og opdateret i går at hun er her på wiki'en, jeg har forsøgt at ringe et par gange i dag men den gik direkte på en unavailable number voice - nogen der ved om hun stadig er her?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...