Hop til indhold
DanaA

Døråbner i Skive

Recommended Posts

Helt ny bruger, blev skilt for et års tid siden og orker virkeligt ikke at skulle finde en anden. Arbejder en masse og det ender altid efter nogen måneder, med at være et problem. 
Så bestemte mig for at kigge mig lidt omkring på de forskellige anonncer og fandt da også nogen fine billeder i nærheden. 
Huset bekræfter vel alle fordomme om et sådan sted, mørkt, slidt og med et neonskilt i vinduet, så kan man da ikke gå galt.

Jeg ved godt at ansigterne på billederne er lidt blurry, men kroppen passer heller ikke rigtigt, men som sagt jeg er ny, så havde ikke rigtigt modet til at vende om i døren og på trods af manglende skønhed, så kunne hun jo godt være sød alligevel.

Startede med lidt massage sådan for ligesom at løsne stemningen og havde det stået til hende, så var hun da fortsat med massage, jeg synes dog at tiden gik lidt hurtigt med nusen på ryggen, så fik mig vendt om efter en 20 minutter for at få lidt mere.
Ved sgu ærligt talt ikke hvad hun er vant til, men det virkede klart som hendes første gang med sådan en fætter i munden, så efter et par minutters pinligt slikken som på en 2 krones slikkepind, så fik jeg hende sat ovenpå. 
Kan ikke finde på noget mere turn off end når pigen ligner en der bliver voldtaget, jeg følte mig ihvertfald ikke særligt godt tilpas, så fik mig hurtigt pakket sammen og taget klunset på igen.
Positivt var det da at jeg fik en kold dåsecola med til bilen ;-)
Da jeg ikke har noget parameter at gå efter, så ved jeg ikke hvad jeg skal sige. Men i bedste fald ikke særlig køn, ikke særlig dygtig og ikke særlig imødekommende.
Jeg tager lige lidt mod til mig inden jeg bevæger mig ud igen, eller også skal jeg lige læse lidt anmeldelser ;-)

 

https://annoncelight.dk/showad/279619

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æv for en oplevelse.

Tror at rigtig mange der ser ordet Døgnåbent tænker at pigen ikke gør det frivilligt og det kunne hendes kropssprog også tolkes som om.

Mit råd er at du bør finde en dansk pige/kvinde og derefter prøv at søge på hendes navn herinde eller spørg dig frem.

Held og lykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...