Hop til indhold

Recommended Posts

Følte mig lidt stiv i musklerne og fik den idé at smutte forbi TCM i Tåstrup. De kører med noget November kampagne - det betyder ikke at pigerne har overskæg. Stedet er diskret i weekenden, men kan godt se at man er tvunget forbi et venteværelse i hverdagene, så det er noget man skal være opmærksom på. Blev masseret af en høj buttet kineser - jeg fandt aldrig ud af hvad hun hed, men det var ikke hende på billederne. Hun var sød og sexet og så tog godt ved, som hun skal efter min opfattelse. Hun havde inviteret en ny pige ind for at kigge på, og da jeg synes at uddannelse er vigtigt, foreslog jeg at hun også deltog i massagen. Man kunne godt mærke, at hun manglede erfaring, men hun havde blide, men stærke fingre. Men det var fint med to. Massøren fornemmede kyndigt, at lillemanden også skulle tilgodeses, så da jeg vendte mig om blev han også masseret og fik det han skulle. Så alt i alt en rigtig god oplevelse. 

Sted; 7/10

Massage; 9/10

Jeg bliver nok til at smutte en tur forbi snart igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
frodo skrev, for 11 timer siden:

Hvilken massage fik du og er hj  med i prisen eller er det ekstra.  Er massøren nøgen og må man røre

Det var det de kalder luksus udgaven og det var fint. HJ er ikke med i pris men standard og der kan røres.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
Fantast skrev, for 17 timer siden:

Følte mig lidt stiv i musklerne og fik den idé at smutte forbi TCM i Tåstrup. De kører med noget November kampagne - det betyder ikke at pigerne har overskæg. Stedet er diskret i weekenden, men kan godt se at man er tvunget forbi et venteværelse i hverdagene, så det er noget man skal være opmærksom på. Blev masseret af en høj buttet kineser - jeg fandt aldrig ud af hvad hun hed, men det var ikke hende på billederne. Hun var sød og sexet og så tog godt ved, som hun skal efter min opfattelse. Hun havde inviteret en ny pige ind for at kigge på, og da jeg synes at uddannelse er vigtigt, foreslog jeg at hun også deltog i massagen. Man kunne godt mærke, at hun manglede erfaring, men hun havde blide, men stærke fingre. Men det var fint med to. Massøren fornemmede kyndigt, at lillemanden også skulle tilgodeses, så da jeg vendte mig om blev han også masseret og fik det han skulle. Så alt i alt en rigtig god oplevelse. 

Sted; 7/10

Massage; 9/10

Jeg bliver nok til at smutte en tur forbi snart igen ;-)

Kinesisk massage lyder ærlig talt ret frækt :) 

Hende den buttede har hun bryster der matcher resten af hendes størrelse ? 

Var hendes HJ tålmodigt og langsomt nok til at gøre dig rigtig glad?

Tak.

Glad

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...