Hop til indhold

Recommended Posts

Hej er der nogen stedet på Fyn der yder thaimassage med pussyslide(altså uden gummi). Svar gerne i pm så andre ikke behøver at få ondt af det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad mener du helt nøjagtigt med "pussyslide"? At pikken gnides til udløsning med fissen? Eller er det uden udløsning? Hvis det er uden et det vel en naturlig del af B2B? Og det gives da af de fleste. Eller taget jeg bare helt fejl? :?::huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Hvad mener du helt nøjagtigt med "pussyslide"? At pikken gnides til udløsning med fissen? Eller er det uden udløsning? Hvis det er uden et det vel en naturlig del af B2B? Og det gives da af de fleste. Eller taget jeg bare helt fejl? :?::huh:

Jeg tænker det som en hotdog-ting. Altså hvor det opskårne brød gnides op og ned af pølsen. :)

Ja det har jeg også prøvet nogle gange. Ret frækt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Ja det har jeg også prøvet nogle gange. Ret frækt. 

Har også prøvet det nogle gange. Den suverænt bedste til dette var en lille rødhåret dansk pige på 18 der for nogle år siden var i Svendborg. Hun var sjask våd og kørte "hotdog brødet" frem og tilbage hen over pølsen... Fuck havde aldrig drømt om man kunne komme så vildt på den måde.... ;):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...