Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogen stedet på Fyn der yder thaimassage med pussyslide(altså uden gummi). Svar gerne i pm så andre ikke behøver at få ondt af det

Skrevet

Pussyslide og sex uden gummi er ik det samme. 

Skrevet

Ville jeg også gerne høre om

Skrevet

Den dejlige "Fon" lavede pussyslide på mig. Hun er desværre som sunket i jorden. 

Skrevet

Hvad mener du helt nøjagtigt med "pussyslide"? At pikken gnides til udløsning med fissen? Eller er det uden udløsning? Hvis det er uden et det vel en naturlig del af B2B? Og det gives da af de fleste. Eller taget jeg bare helt fejl? :?::huh:

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Hvad mener du helt nøjagtigt med "pussyslide"? At pikken gnides til udløsning med fissen? Eller er det uden udløsning? Hvis det er uden et det vel en naturlig del af B2B? Og det gives da af de fleste. Eller taget jeg bare helt fejl? :?::huh:

Jeg tænker det som en hotdog-ting. Altså hvor det opskårne brød gnides op og ned af pølsen. :)

Ja det har jeg også prøvet nogle gange. Ret frækt. 

Skrevet
NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Jeg tænker det som en hotdog-ting. Altså hvor det opskårne brød gnides op og ned af pølsen.

Ahhh nu blev jeg helt sulten... :P

Skrevet
NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Ja det har jeg også prøvet nogle gange. Ret frækt. 

Har også prøvet det nogle gange. Den suverænt bedste til dette var en lille rødhåret dansk pige på 18 der for nogle år siden var i Svendborg. Hun var sjask våd og kørte "hotdog brødet" frem og tilbage hen over pølsen... Fuck havde aldrig drømt om man kunne komme så vildt på den måde.... ;):)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.