Hop til indhold

Recommended Posts

Oh ja. Hvor jeg dog savner Joy! For dem der ikke ved hvem hun var, så begyndte hun som telefonpige derned, som regel i et par stramme cowboybukser og en stram hvid skjortebluse. Jeg fik forført hende første gang hun gav massage, og vi "så os aldrig tilbage" Desværre rejste hun tilbage til Thailand (såvidt jeg ved), og Mamsanm ville ikke give mig nogle kontaktinformationer. ELlers havde jeg sku selv finansieret en tur herop igen for hende. Andre der mødte Joy? Og beklager afsporringen, jeg er også interesseret i om stedet har fået nye (lignende) kræfter? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

Oh ja. Hvor jeg dog savner Joy! For dem der ikke ved hvem hun var, så begyndte hun som telefonpige derned, som regel i et par stramme cowboybukser og en stram hvid skjortebluse. Jeg fik forført hende første gang hun gav massage, og vi "så os aldrig tilbage" Desværre rejste hun tilbage til Thailand (såvidt jeg ved), og Mamsanm ville ikke give mig nogle kontaktinformationer. ELlers havde jeg sku selv finansieret en tur herop igen for hende. Andre der mødte Joy? Og beklager afsporringen, jeg er også interesseret i om stedet har fået nye (lignende) kræfter? :-)

Sidste jeg besøgte  Dr.Tværgade for et par år siden var det kun pga Jo-jo, som også var indehaver. 

Hun forsvandt så, og siden har jeg ej besøgt stedet. Med mellemrum er stedet blevet anmeldt, men ej med en prangende en af slagsen...

Håber stedet vil finde tilbage til det gamle niveau med Jo-jo ved briksen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...