Hop til indhold
Onslow

Betænkelige tilstande i retsvæsenet

Recommended Posts

Onslow skrev, for 11 minutter siden:

Igen må jeg sige, at det er underligt, at du ikke hitte ud af noget så nemt fatteligt, eller er det viljen, der mangler?

Steen Raaschou blev anholdt og slæbt med til Bellahøj.

Horsensmanden i videoen, som blev udsat for overgrebet, blev forulempet af Horsens politi.

Er det virkeligt så svært at fatte.

Hvilken instans, der udsatte Jeppe Juhl for samme type ivergreb, som tilfældet med Steen Raaschou, fremgår ikke.

Er det virkeligt så svært at fatte?

Vel omtrent lige så svært at forstå som hvad perspektivering og kildekritik betyder for ens bias

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

Og den omstændighed, at Journalistisk Venstreparti ikke beskæftiger sig med ting, der ikke passer ind i dets verdensbillede, gør sagen til ikke eksisterende.

Så i din optik er ting enten i den ene grøft eller i den anden. Jamen det er jo en ren tilståelse sag så!

Og videoen af overgrebet i Horsens, er selvfølgelig fake og et forsøg fra national konservative på at miskreditere ordensmagten.

Den har jeg jo allerede anerkendt - læser du det jeg skriver eller det du tror jeg skriver ;)

Ja goddaw då.

Subtilt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 14 minutter siden:

Igen må jeg sige, at det er underligt, at du ikke hitte ud af noget så nemt fatteligt, eller er det viljen, der mangler?

Steen Raaschou blev anholdt og slæbt med til Bellahøj.

Horsensmanden i videoen, som blev udsat for overgrebet, blev forulempet af Horsens politi.

Er det virkeligt så svært at fatte.

Hvilken instans, der udsatte Jeppe Juhl for samme type ivergreb, som tilfældet med Steen Raaschou, fremgår ikke.

Er det virkeligt så svært at fatte?

Ja, det var virkelig så svært at fatte. Jeg troede det var den samme mand der var tale om. Jeg undskylder, hvor det er mig der misforstår. Det ændrer bare ikke en tøddel ved offermentaliteten og de absurde konspirationsteorier

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, Lige nu:

Det ændrer bare ikke en tøddel ved offermentaliteten og de absurde konspirationsteorier

Ja hvor svært kan det være at fatte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes faktisk, at I 2 skylder at forholde jer til, at det at linke til en side, der linker en side, der  osv. berettiger til anholdelse i håndjern og beslaglæggelse af edb-udstyr i mere end ½ år"

Ligeledes, hvorfor store dele af de statsstøttede medier ikke er blevet udsat for det samme.

Endeligt, om I synes det er i orden at kræve billede, fingeraftryk og DNA for at lave et opslag på Fjolsbog og blive udsat for en så ydmygende behandling af ordensmagten!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 6 minutter siden:

Jeg synes faktisk, at I 2 skylder at forholde jer til, at det at linke til en side, der linker en side, der  osv. berettiger til anholdelse i håndjern og beslaglæggelse af edb-udstyr i mere end ½ år"

Ligeledes, hvorfor store dele af de statsstøttede medier ikke er blevet udsat for det samme.

Endeligt, om I synes det er i orden at kræve billede, fingeraftryk og DNA for at lave et opslag på Fjolsbog og blive udsat for en så ydmygende behandling af ordensmagten!

Så lad os lave Den deal - du forholder dig til kritikken først - med belæg og hjemmel i din argumentation - så kvitterer jeg med det samme ift. ovenstående under samme præmisser 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 8 minutter siden:

Nej, det gør jeg ikke. Det var det første jeg forholdt mig til i allerførste indlæg efter din trådstart. Det er slet slet ikke i orden. Skal jeg gentage det i en uendelighed før "du kan hitte ud afnoget så nemt fatteligt eller er det viljen der mangler" for nu at blive i din præcise sprogbrug...... ;)

Dét er heller ikke i orden. Men det har jeg så heller ikke forsvaret.... Og det kalder i dén grad på et sagsanlæg. Og så kan det måske etableres om han er mistænkt for andet, for fingeraftryk og DNA, har jo slet intet at gøre med et facebook-opslag, selv hvis dette skulle være strafbart.

Det ændrer bare ikke en tøddel på offermentaliteten og konspirationsteorierne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 37 minutter siden:

Nej, det gør jeg ikke. Det var det første jeg forholdt mig til i allerførste indlæg efter din trådstart. Det er slet slet ikke i orden. Skal jeg gentage det i en uendelighed før "du kan hitte ud afnoget så nemt fatteligt eller er det viljen der mangler" for nu at blive i din præcise sprogbrug...... ;)

Det har du ret i, Jeg må tilstå, at jeg ikke gad at skille jer ad. ;) 

tvr skrev, for 39 minutter siden:

Det ændrer bare ikke en tøddel på offermentaliteten og konspirationsteorierne

Er det offermentalitet og konspirationsteorier at klage over en vanvittig behandling og forsøge at komme med et bud på hvorfor?

Jeg fristes til at efterspørge, at myndighederne udviste samme håndfaste håndtering (håndjern), når det drejer sig om forhærdede kriminelle fra indvandrerkredse, hvem det gang på gang lykkes at flygte, men det er vel for meget forlangt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 15 minutter siden:

Det har du ret i, Jeg må tilstå, at jeg ikke gad at skille jer ad

OK. Helt i orden. Det behøver vi ikke dvæle ved, det er jeg sikker på du ved eftertanke er enig i, ikke er i orden.

Onslow skrev, for 18 minutter siden:

Er det offermentalitet og konspirationsteorier at klage over en vanvittig behandling og forsøge at komme med et bud på hvorfor?

Det er ikke offermentalitet og konspirationsteori at klage over vanvittig behandling. Det er det derimod at sige at "islamkritikere" får udpræget vanvittig særbehandling fordi de er islamkritikere. Og så skyldes der nok også at sige at vi ikke taler islamkritikere, men islamforfølgere. For det er jo ikke bare folk der kommer med noget kritik, det er jo folk der rent faktisk vil have islam forbudt og muslimer sendt ud af landet. Det er ikke kritik...... Men selv det, kan ikke forklare eller undskylde, når politiet ikke følger loven.

Onslow skrev, for 16 minutter siden:

Jeg fristes til at efterspørge, at myndighederne udviste samme håndfaste håndtering (håndjern), når det drejer sig om forhærdede kriminelle fra indvandrerkredse, hvem det gang på gang lykkes at flygte, men det er vel for meget forlangt.

Enig. Jeg har set et par anholdelser af den slags, og de var bestemt hårdhændede, men jeg aner ikke om det var enlige svaler eller generelt. Det kan kan jeg ikke udtale mig om med nogen som helst autoritet om. Men alle skal behandles ens

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 18 timer siden:

Så lad os lave Den deal - du forholder dig til kritikken først - med belæg og hjemmel i din argumentation - så kvitterer jeg med det samme ift. ovenstående under samme præmisser 

Du forsvandt @Onslow

Mangler du hjemmel og belæg i dine argumenter - eller kan jeg på anden vis bistå dig med hjælp ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 4 minutter siden:

Du forsvandt @Onslow

Mangler du hjemmel og belæg i dine argumenter - eller kan jeg på anden vis bistå dig med hjælp ;)

Jeg gad ikke at svare på dit pladder!

Er det ikke hjemmel nok at anføre, at der forvaltes med dobbelte standarder, og at statens overgreb på izlamkritiske borgere står i grel modsætning til, hvordan man behandler apologeter? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gad ikke at svare på dit pladder!

Er det ikke hjemmel nok at anføre, at der forvaltes med dobbelte standarder, og at statens overgreb på izlamkritiske borgere står i grel modsætning til, hvordan man behandler apologeter? 

Jeg vidste godt, du ikke kunne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoBS skrev, for 5 minutter siden:

Jeg vidste godt, du ikke kunne.

Hvad du rent faktisk ved, kan stå på bagsiden af et 10-øres frimærke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 minutter siden:

Hvad du rent faktisk ved, kan stå på bagsiden af et 10-øres frimærke!

Har du noget indholdsmæssigt at byde ind med?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og Aia Fog er selvfølgelig også en konspirationsteoretiker og det, det er værre, nemlig kritisk overfor globalisme i form af islamisk indvandring.

https://www.trykkefrihed.dk/den-faele-lugt-af-stasi-og-politistat.htm

Hun henviser til STASI, jeg vil tillade mig at betegne sagsforløbene som taget ud af Kafkas "Processen".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...