Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aandersen

Kan det være Roxy (i DK i sept/okt), tilbage med nye billeder? Jeg nåede ikke forbi hende dengang.
Annoncen ser ud til at være fra holdet bag Melany/Lolita/Roxy - bruger altid rigtige billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 44 minutter siden:

Jeg fatter ikke at denne skønhed er gået anmeldelsesfri. Virkelig ingen der vil berige os med et lille skriv? 

Jeg kan komme med et enkelt indspark. Jeg skrev til hende sidste torsdag og fik at vide at hun kun var her søndag. Så grunden er nok at hun kun var her en dag og ingen nåede at besøge hende. 

Hvorfor hun så bliver ved med at reklamere, ved jeg ikke?

Edit: fandt lige den her "anmeldelse"

 

Redigeret af Sweex2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 1 minut siden:

Er du den gamle Sweex tilbage efter karantæne?

Jeg er tilbage, men ikke efter karantæne. Jeg valgte selv at stoppe i noget tid, da jeg syntes der var gået total børnehave i den. Nu vil jeg til gengæld kun byde ind med konkret viden og holde mig uden for de underlige diskussioner der har det med at opstå på den her side.

Bare se på den tråd jeg lige har linket til:huh: et ganske simpelt spørgsmål udvikler sig til en låst tråd, efter 6 indlæg...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er tilbage, men ikke efter karantæne. Jeg valgte selv at stoppe i noget tid, da jeg syntes der var gået total børnehave i den. Nu vil jeg til gengæld kun byde ind med konkret viden og holde mig uden for de underlige diskussioner der har det med at opstå på den her side.

Bare se på den tråd jeg lige har linket til:huh: et ganske simpelt spørgsmål udvikler sig til en låst tråd, efter 6 indlæg...

Det har nok ikke ændret sig en tøddel siden du var her sidst :) 

Jeg mailede selv med hende for et par dage siden. Så blev jeg begravet i arbejde og fik ikke fulgt op. My bad. Synes hun ser yderst appetitlig ud :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er her, det er sikkert og vist.

Og jeg kan bidrage, ved at tilføje om Tender S, at udseendet skuffede mig en del ift.billederne, at hun virkede meget fraværende og fokuseret på andre ting end mig (og det gider jeg bare ikke, at betale for), og at hun ikke holdt hvad hun havde lovet pr. telefon, og at jeg derfor gik igen... og sparede mønten.

Der sidste var fint, resten var blot totalt spild af tid :-( 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 2 timer siden:

Hun er her, det er sikkert og vist.

Og jeg kan bidrage, ved at tilføje om Tender S, at udseendet skuffede mig en del ift.billederne, at hun virkede meget fraværende og fokuseret på andre ting end mig (og det gider jeg bare ikke, at betale for), og at hun ikke holdt hvad hun havde lovet pr. telefon, og at jeg derfor gik igen... og sparede mønten.

Der sidste var fint, resten var blot totalt spild af tid :-( 

Venligst

French

Jeg nåede at se hende ( Tender Sasha) da jeg besøgte Jessica i går og jeg vil give dig 100% ret i, at hun ikke ser så godt ud som fx. Jessica.. men alle har jo sine forskellige smag, det kan jo være at nogen kan lide den slags piger, alle har jo sine svage og stærke sider, det kan være at hun er vild i sengen.. hvem har ellers prøvet hende?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...