zhombie 0 Skrevet 17. Februar, 2013 Jeg er gift men kører med elskerinde ved siden af. Gode tips til steder man kan mødes når hjemmet ikke er til rådighed og hvis man ikke gider booke hotel ønskes. Nogen der her tips og erfaring med det her? Zhombien ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Februar, 2013 Jeg er gift men kører med elskerinde ved siden af. Gode tips til steder man kan mødes når hjemmet ikke er til rådighed og hvis man ikke gider booke hotel ønskes. Nogen der her tips og erfaring med det her? Zhombien Solcentre. Set er nu ikke videre komfortabelt, men man man får en fin kulør medens man elsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Februar, 2013 Solcentre. Set er nu ikke videre komfortabelt, men man man får en fin kulør medens man elsker Ja, men hvordan skal man forklare hjemme, at kun den ene side, f.eks ryg og bagsvær, er blevet solskoldet :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Februar, 2013 Ja, men hvordan skal man forklare hjemme, at kun den ene side, f.eks ryg og bagsvær, er blevet solskoldet Dybt og relevant spørgsmål. Intet godt svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Februar, 2013 Ejjjj i er vel ikke så uopfindsomme at i kun benytter en stilling. Riv hende lidt rundt så der kommer lidt kulør på.Jeg kender ganske vist ikke meget til solcentre men så vidt jeg har kunnet se er der ikke megen plads i den "kapsel" til at rode rundt i :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Februar, 2013 Sisse, nu er det jo begrænset hvor megen riven rundt vi kan må på de 80 sekunder vi holder :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Februar, 2013 Sisse, nu er det jo begrænset hvor megen riven rundt vi kan må på de 80 sekunder vi holder Altså, Århuselsker, hvis du ikke holder længere, så når du jo ikke at blive solskoldet. Heller ikke selvom du skulle hamre røven helt op i rørene Undskyld, men jeg ku' sgu' ikke dy mig :oops: :oops: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Februar, 2013 Sisse, nu er det jo begrænset hvor megen riven rundt vi kan må på de 80 sekunder vi holder 80 sek.... Så er det vel også begrænset hvor solskoldet du kan nå at blive :twisted: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Februar, 2013 Altså, Århuselsker, hvis du ikke holder længere, så når du jo ikke at blive solskoldet. Heller ikke selvom du skulle hamre røven helt op i rørene Undskyld, men jeg ku' sgu' ikke dy mig :oops: Ja, eller rørene op i r........ Av for hellll Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Februar, 2013 80 sek.... Så er det vel også begrænset hvor solskoldet du kan nå at blive Næ for jeg ligger død i 30 minutter bagefter :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Februar, 2013 Jeg er gift men kører med elskerinde ved siden af. Gode tips til steder man kan mødes når hjemmet ikke er til rådighed og hvis man ikke gider booke hotel ønskes. Nogen der her tips og erfaring med det her? Zhombien Zhombie, hvor i landet søger du ? Tidligere har andre spurgt om det samme... Jeg fandt en enkelt tråd som ikke har solcentre involveret... viewtopic.php?f=24&t=3586&start=10#p18716 http://www.legelejlighed.dk/ VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zhombie 0 Skrevet 19. Februar, 2013 Zhombie, hvor i landet søger du ? Tidligere har andre spurgt om det samme... Jeg fandt en enkelt tråd som ikke har solcentre involveret... viewtopic.php?f=24&t=3586&start=10#p18716 http:// VH Ludvig. Mange tak for tippet Ludvig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg