Hop til indhold
zhombie

Tips til love shack

Recommended Posts

Jeg er gift men kører med elskerinde ved siden af.

Gode tips til steder man kan mødes når hjemmet ikke er til rådighed og hvis man ikke gider booke hotel ønskes.

Nogen der her tips og erfaring med det her?

Zhombien ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Gode tips til steder man kan mødes når hjemmet ikke er til rådighed og hvis man ikke gider booke hotel ønskes.

Zhombien ;)

Solcentre. Set er nu ikke videre komfortabelt, men man man får en fin kulør medens man elsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Solcentre. Set er nu ikke videre komfortabelt, men man man får en fin kulør medens man elsker

Ja, men hvordan skal man forklare hjemme, at kun den ene side, f.eks ryg og bagsvær, er blevet solskoldet :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja, men hvordan skal man forklare hjemme, at kun den ene side, f.eks ryg og bagsvær, er blevet solskoldet :lol::lol:

Dybt og relevant spørgsmål. Intet godt svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ejjjj i er vel ikke så uopfindsomme at i kun benytter en stilling. Riv hende lidt rundt så der kommer lidt kulør på.
Jeg kender ganske vist ikke meget til solcentre :oops: men så vidt jeg har kunnet se er der ikke megen plads i den "kapsel" til at rode rundt i :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Sisse, nu er det jo begrænset hvor megen riven rundt vi kan må på de 80 sekunder vi holder :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sisse, nu er det jo begrænset hvor megen riven rundt vi kan må på de 80 sekunder vi holder :lol:
Altså, Århuselsker, hvis du ikke holder længere, så når du jo ikke at blive solskoldet. Heller ikke selvom du skulle hamre røven helt op i rørene :lol:

Undskyld, men jeg ku' sgu' ikke dy mig :oops: :oops: :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

80 sek.... Så er det vel også begrænset hvor solskoldet du kan nå at blive :twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Altså, Århuselsker, hvis du ikke holder længere, så når du jo ikke at blive solskoldet. Heller ikke selvom du skulle hamre røven helt op i rørene :lol:

Undskyld, men jeg ku' sgu' ikke dy mig :oops: :oops: :oops:

Ja, eller rørene op i r........ Av for hellll

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

80 sek.... Så er det vel også begrænset hvor solskoldet du kan nå at blive :twisted:

Næ for jeg ligger død i 30 minutter bagefter :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Zhombien ;)

Zhombie, hvor i landet søger du ?

Tidligere har andre spurgt om det samme... Jeg fandt en enkelt tråd som ikke har solcentre involveret... ;)

viewtopic.php?f=24&t=3586&start=10#p18716

http://www.legelejlighed.dk/

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...