Hop til indhold
Guest Snuskepigen

Brugte trusser...

Recommended Posts

Guest Snuskepigen

Hey.. jeg faldt over et opslag på facebook den anden dag, en kvinde der solgte brugte trusser! Er der et seriøst markede inde for det? Lad mig høre både fra kvinder og mænd;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Snuskepigen skrev, for 30 minutter siden:

Hey.. jeg faldt over et opslag på facebook den anden dag, en kvinde der solgte brugte trusser! Er der et seriøst markede inde for det? Lad mig høre både fra kvinder og mænd;)

ja og sokker-strømper ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  en  enkelt  gang  afleveret  et  par  hvide  trusser  som  jeg  havde  tisset  i  til  en  fremmed  mand.  Det  var  en  smule  kinky at  overlevere  trusserne, vi  mødtes  i bistroen  i et  varehus.. ganske  neutralt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke det er så lukrativt længere, da der er mange der sælger. Tilbage i starten af 00’erne solgte en ekskæreste og jeg selv hendes brugte trusser et par gange. De blev bortauktioneret på scor.dk. Vi sendte dem så til vinderen af auktionen, pakket ind i en frostpose og derefter en bobleplastkuvert. Det højeste vi fik var omkring 400 kr som jeg husker det.

Tænker at hvis det skal have højest mulig indtjening og mindst muligt arbejde, så nøjes med at tilbyde det til de kunder der besøger dig. Så er der ikke tid og udgifter i form af emballage, porto samt turen til postkassen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Male skrev, for 41 minutter siden:

Tænker at hvis det skal have højest mulig indtjening og mindst muligt arbejde, så nøjes med at tilbyde det til de kunder der besøger dig. Så er der ikke tid og udgifter i form af emballage, porto samt turen til postkassen.

Så mange trusser ryger der nok heller ikke afsted, at pakning og tur til postkassen kan blive en virkelig tidsrøver ;) 

@Snuskepigen Du skal ikke regne med, at der er et kæmpemarked, men der er klart interesse for brugte trusser, strømper mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 24 minutter siden:

Så mange trusser ryger der nok heller ikke afsted, at pakning og tur til postkassen kan blive en virkelig tidsrøver ;) 

@Snuskepigen Du skal ikke regne med, at der er et kæmpemarked, men der er klart interesse for brugte trusser, strømper mv.

Fedest for jeg har sgu mange afdankede underhylere og hullede sokker, som jeg da gerne vil sælge :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 1 time siden:

Fedest for jeg har sgu mange afdankede underhylere og hullede sokker, som jeg da gerne vil sælge :rolleyes:

hehe jep jeg er helt sikker også frisk på at sælge mit det gamle, og tænk på miljøet så hjælper man også på det ved at tøjet lige bliver anvendt en omgang mere ;).

Så gp'er og andre siger bare til så finder vi en fornuftig pris.

 

Ps. god weekend alle.

Kvindebeundre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, for 2 minutter siden:

hehe jep jeg er helt sikker også frisk på at sælge mit det gamle, og tænk på miljøet så hjælper man også på det ved at tøjet lige bliver anvendt en omgang mere ;).

Så gp'er og andre siger bare til så finder vi en fornuftig pris.

 

Ps. god weekend alle.

Kvindebeundre

Tænkte på om det ville være mere attraktivt, hvis jeg havde dem på længere tid end den uge, som jeg plejer

Så ville de rigtig stænke af MAND :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

må indrømme. har da tænkt tanken om let tjente penge, købe nogen billige trusser gå med dem en dags tid, sælge dem til liderlige mænd for 400 pr par. køberne vil jeg finde på annoncelight evt ved at friste dem med " lånte billeder fra nettet" de finder aldrig ud af, de er blevet fuppet af en mand på 55 :)

var kun en tanke, og det bliver ved det.

god week-end                      sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 10 timer siden:

må indrømme. har da tænkt tanken om let tjente penge, købe nogen billige trusser gå med dem en dags tid, sælge dem til liderlige mænd for 400 pr par. køberne vil jeg finde på annoncelight evt ved at friste dem med " lånte billeder fra nettet" de finder aldrig ud af, de er blevet fuppet af en mand på 55 :)

var kun en tanke, og det bliver ved det.

god week-end                      sex

Haha, det er nemt nok at levere trusser med præspermlugt, men det andet er sværere. Hvis der da ikke i Matas findes en sprayflaske med fisselugt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Duften af et par brugte trusser fra en lækker pige, har samme virkning, som duften og smagen af en dejlig dusk og fisse. Lysten stiger. :P

Sikkert et levn fra dengang, hvor vi mennesker var en del af dyrelivet på savannen. Se bare hvordan handyrene dufter og slikker hundyrene bagi, før de bestiger dem.

Mvh

:shock:

Redigeret af Benjamin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 1 time siden:

Duften af et par brugte trusser fra en lækker pige, har samme virkning, som duften og smagen af en dejlig dusk og fisse. Lysten stiger. :P

Sikkert et levn fra dengang, hvor vi mennesker var en del af dyrelivet på savannen. Se bare hvordan handyrene dufter og slikker hundyrene bagi, før de bestiger dem.

Mvh

:shock:

Hmmmm så tænker at mine mandehørmer underhylere nok ikke vil sælge så godt :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 8 timer siden:

Hmmmm så tænker at mine mandehørmer underhylere nok ikke vil sælge så godt :angry:

Du tager bare et par g-strenge på og går med en dags tid, og sælger dem så som brugte pigetrusser. Der er mange der ikke vil kunne kende forskel :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 9/11/2019 at 08:19:

Så mange trusser ryger der nok heller ikke afsted, at pakning og tur til postkassen kan blive en virkelig tidsrøver ;) 

 

@Liv for pokker da, tid er jo penge :wink:

Og man skal aldrig sige aldrig. Tænk hvis du med den rette annoncering, og de rigtige billeder kunne skabe et solidt marked for salg af dit brugte undertøj B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Male skrev, for 4 timer siden:

@Liv for pokker da, tid er jo penge :wink:

Og man skal aldrig sige aldrig. Tænk hvis du med den rette annoncering, og de rigtige billeder kunne skabe et solidt marked for salg af dit brugte undertøj B)

Jeg sælger faktisk allerede trusser og strømper, men det er ikke den vare jeg sælger mest af ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, den 9/11/2019 at 08:45:

Fedest for jeg har sgu mange afdankede underhylere og hullede sokker, som jeg da gerne vil sælge :rolleyes:

Med eller uden bremsespor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 3 minutter siden:

Med eller uden bremsespor?

Du kan skam selv vælge.

Jeg er leverings dygtig i det meste :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet at købe sådan nogen. Synes dog at de strammer lidt at have på. Og så er der alle ulemperne, som når man er i svømmehallen og alle i mændenes omklædningsrum stirrer på en, fordi man har dem på. Ja, alle underbukserne var til vask, og man som nødløsning måtte jeg hoppe i de brugte pigetrusser. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...