Hop til indhold
Stupid

Risiko sygdom - kys og blow uden.

Recommended Posts

Kunne ikke styre mig. Besøgte en GP.. 

Første gang i flere år. 

Primært b2b massagge men der blev kysset en del og jeg fik blow uden. Jeg var ikke nede og sikke og der var ikke alm samleje. 

Nu er jeg sindssyg bekymret for kønssygdomme.  

Hvilke køns sygdomme har jeg størst risiko for at blive smittet med? 

Hvad skal jeg holde øje med? 

Hvor mange uger skal der gå før jeg tager på en klinik og bliver testet for sygdomme ? 

 

Gud hvor jeg fortryder nu.

Håber nogen kloge hoveder kan hjælpe mmed relevant viden. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vigtigste budskab er, at der Ikke er nogen grund til at gå i panik!

Din risiko for at blive smittet ved oralsex, hvor du er den modtagende part er relativt lille. Det samme gør sig gældende ved dybe kys.

risikoen afhænger også af hvem pigen er. Er hun dansk eller kommer hun fra et hørisikoområde (typisk Østeuropa, Sydamerika eller Asien), hvor eksempelvis syfilis, hiv og hepatitis b er langt mere udbredt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://socialstyrelsen.dk/udgivelser/sex-uden-sygdom/@@download/publication

På ovenstående link finder du en folder socialstyrelsen har lavet til sexarbejdere, jeg syntes dog også den er interessant for os mænd da den netop omhandler sygdomme og smitterisiko.

Hvis du stadig er nervøs, så hop en tur til lægen og bliv testet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest durchgefickt

Jeg har fået blowjobs af MANGE piger uden og aldrig fanget noget. Minimal risiko. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste af pigerne vil jo heller ikke smittes så jeg siger - ingen panik - Det er klart at hvis du besøger en som tilbyder "sex uden" skal man nok ikke kysse og slikke løs.

Men det er der heller ikke ret mange der tilbyder. Jeg har besøgt både danske, italienske og østeuropæiske piger og aldrig dyrket sex uden, men har både slikket, kysset og fået BJ uden, og helt uden at blive påført noget som helst. Når du kommer ind ad døren og begynder at tale med pigen vil der automatisk være nogle klokker der ringer hvis dette ikke er trygt. Jeg har skam også vendt om i døren hvis det hele virkede forkert.

OG Husk de samme klokker ringer jo også ved GP som modtager forskellige gæster. Husk hun satser jo IKKE. Så at læse i den link fra Sundhedsstyrelsen kan godt gøre en mere bekymret end at bruge sin sunde fornuft :) SÅ .... bare kør på - Kik evt. her på siden og læs om pigen inden du besøger - pigerne er skønne og fornuftige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stupid skrev, for 12 timer siden:

Hvilke køns sygdomme har jeg størst risiko for at blive smittet med? 

Herpes er topscorer uden konkurrence fra nogen andre sygdomme.

At andre nævner fx syfilis og gonnore er lidt langt ude. Ud af de to sygdomme er gonnore nok den største risiko, da syfilis i halsen mest huserer blandt  mænd, der sutter pik og der er forholdsvist lille overlap blandt deres "kunder" til mænd der får suttet pik af kvindelige b2b-massører. Men risikoen for begge sygdomme er ret lille - nærmest nul sammenlignet med herpes.

Der er nok større risiko for hpv/kondylomer end de to sygdomme.

Men du skriver for upræcist, hvad der egentlig foregik. "B2B" kan være mange forskellige ting, og jo mere hendes slimhinder er i kontakt med dine, des større risiko - alt andet lige.

Din frygt handler dog nok mest om bondeanger, som du sikkert selv er klar over?

Det giver ikke mening at blive testet uden symptomer i dit scenarie, for man tester ikke for hpv og herpes (de fleste har antistoffer mod begge dele allerede). Risikoen for andre sygdomme er så lille, at test er spild af tid og penge og jeg håber enhver læge vil afvise dig.

durchgefickt skrev, for 3 timer siden:

Jeg har fået blowjobs af MANGE piger uden og aldrig fanget noget. Minimal risiko. 

Og jeg har røget tæt i 25 år og er ikke død: Der er minimal risiko ved rygning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den eneste sygdom, som De er blevet ramt af, er angst. Men det kan kureres. Gå De blot til Deres læge og fortæl ham/hende om hvordan denne angst for at være blevet smittet med en kønssygdom efter et prostitutionsbesøg er ved at tage overhånd. Fortæl lægen om koldsveden, Deres nervøse trækninger, om hvordan De rådfører Dem på internettet. Det er vigtigt at tage hånd om angst inden den udvikler sig til hypokondri.

Hvad angår kønssygdomme, så er der mindst 80% at De allerede inden besøget var smittet med herpes. Mindst 80% af befolkningen i alle aldrer bærer på herpes virus. (De sidste 20% har enten ikke været udsat for smitte, dvs. små børn, eller er immune, eller ikke haft et udbrud og dermed uvidende om egen smitte). Det kan ikke kureres. Har man engang haft et forkølelsessår, ja så har man herpesvirus i kroppen, og det vil du have indtil den dag man dør.

 

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...