Hop til indhold
Guest Hunter

JESSICA - TOP NIVEAU

Recommended Posts

Guest Hunter

HUNTER har igen været på aftentur og besøgt Amazing Jessica..

Jessica er 100% hende på billederne og alderen passer ok. HUNTER blev modtaget i døren af Jessica med et varmt velkommen om et stort smil.:xWOW

En skøn og køn ung pige (selv med mine briller på), der er nem at tale med og som leverer det bedste. :geek:

Jessica

Kom før tid og blev lukket ind af en underbo i ejendommen på Frederiksberg, venlig mand der godt vidste hvad mit besøg gik på. Måske han selv skal på besøg.:mrgreen: Pæn lejlighed og med et fra tiden lille badeværelse hvor skyl blev hurtigt overstået - kunne simpelthen ikke vente.:rolleyes:

Ind på værelset og en dejlig Jessica siddende på sengen med sødt lingeri på en brun krop. En krop som er præcis som på billederne - og i min verden helt perfekt, brysterne, fylden, missen med pæne læber, - og med en service der er som en ny kæreste der ikke kan få nok.

Først natur blow af Jessica, så af mig, så Jessica op og sidde - åhhh de bryster, øjenkontakt og missen der er pæn og tilpas stram - uden at det er for meget. Så Jessica bagfra, så forfra, så omvendt på toppen - hold nu op et skønt syn - den skønneste bagdel..<3skifte til bagfra, liggende og kamp svede.. Jessica afslutning med natur blow - indtil at kanonen blev skudt af og af.. Fin aftørring og ingen hastværk.

Herefter en snak om løst og fast om Danmark og ros til begge for indsatsen. Hold nu op - det var faktisk hyggeligt, godt og effektivt - jeg skal retur, det er et MUST.

Ud af 5 stjerner er det 5 - i dette pointsystem er det 10..:arrow:

THANKS JESSICA..<3

KH. HUNTER

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk fangst @Hunter Du må have taget en for holdet !!!

Hun kunne godt ligne en værdig afløser til Ava - hvis hun også leverer GFE og dermed skønne kys? - det kan jeg nemlig ikke rigtig læse ud for din anmeldelse om hun er en GFE pige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter
Vildsvinet skrev, for 3 timer siden:

Fantastisk fangst @Hunter Du må have taget en for holdet !!!

Hun kunne godt ligne en værdig afløser til Ava - hvis hun også leverer GFE og dermed skønne kys? - det kan jeg nemlig ikke rigtig læse ud for din anmeldelse om hun er en GFE pige?

Det var bestemt GFE - med skønne kys.. Jeg er ikke til tungeslaskere - så det var det ikke..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter
Hejmeddigher skrev, for 3 timer siden:

Er hendes bryster naturlige?

De er dejlig bløde, faste og perfekte i størrelse, men om de er 100% naturlige er jeg ikke sikker på - måske der er kommet en smule i.. Hvis der er, er det lavet genialt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror jeg har fundet mit besøg på onsdag hvor jeg kommer til kbh. :)  Jeg er ikke så erfaren med gp’er, er 30 min nok vil i tro :) (ved godt der ikke er nogen regler for det :))

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter
Hejmeddigher skrev, for 52 minutter siden:

Jeg tror jeg har fundet mit besøg på onsdag hvor jeg kommer til kbh. :)  Jeg er ikke så erfaren med gp’er, er 30 min nok vil i tro :) (ved godt der ikke er nogen regler for det :))

 

På baggrund af min konge erfaring - ville jeg klart tage 1 time.. Men om det er rigtigt for dig - er self. individuelt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hejmeddigher skrev, for 1 time siden:

Jeg tror jeg har fundet mit besøg på onsdag hvor jeg kommer til kbh. :)  Jeg er ikke så erfaren med gp’er, er 30 min nok vil i tro :) (ved godt der ikke er nogen regler for det :))

 

jeg tager altid 30 min. er ikke så udholdende desværre, og når udløsningen er kommet gider min hjerne ikke sexe mere, de næste 5-6 timer.

så 30 min passer perfekt til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jessica er squda da meget sød  :P

Dejlig aktiv, meget indbydende og har de fineste små bryster. Hun var tidsmæssigt bagud med besøg hos hende, men holdt alligevel fast i en hel time. Ingen fortrydelse ved det besøg. Hunters formulering passer fint, som en ny kæreste der ikke kan få nok.

Redigeret af Dana44
glemt ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hejmeddigher skrev, for 16 minutter siden:

Tror du at hendes bryster er blevet hjulpet?

Nix. De er i proportion med resten af hendes former og er faste som hendes andre kurver. (Men nu har jeg heller den ikke den største erfaring i at løbe rundt og gramse på ungpigebryster)

Redigeret af Dana44

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Hunter - den store;) har spist morgenmad med Jessica. Fint sted tæt på Tivoli.. Hunter var i godt humør og Jessica fik en lille morgengave..<3

Jessica var en smule forkølet, men det gav ingen problemer. Hun er bare dejlig og kroppen skøn. Duften sidder stadigvæk fast "Chloe" og giver fokus på genbesøg..:D

Shower ind på værelset, Jessica ned på knæ og stående blow med øjenkontakt..:D Ned på sengen - blow til Jessica, hun smager godt og blev dejlig våd. Nu Jessica på ryggen med det ene ben på min skulder og fuld aktivitet. Tror faktisk hun kom, neglene var ihvertfald på vej igennem min ryg :mrgreen: og hun krampede. Pause, mere blow og så igang på kommoden - skøn position. Jessica ned igen og nu bagfra på stolen.. Tilbage på sengen og Hunters kanon gik af.. Mere blow, i shower og retur.. Nu Hunter placeret siddende på stolen med Jessica mellem benene - hold nu op..<3 

Hunters nr. 2 blev skudt af med Jessica stående bagfra.. :rolleyes: Skønt, skønt.. Ud i regnen med et sageligt smil på munden.. 

Smilet - det bliver siddende hele dagen..:wub:

Talte med Jessica om at hun kan blive min nye PA. Ved ikke hvad hun ellers er god til - men det er også ligemeget..:lol: 

God dag derude - KH. Hunter - den store..:)

THANKS Jessica..<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...