Hop til indhold
KvaserDane

Nadia in Rødovre - OMG - I miss her allready

Recommended Posts

My first review ever - triggered by one of my absolut best GFE experiences ever.

I had booked half an hour with Nadia, and arrived a few minutes before the agreed time.
She gave me a super attention and wonderful service from the start to the end. It was like she just know exactly what I like, in a natural way.

Her smile just maked me forget everthing else - or maybe it was her body language - who knows :-)

She speaks quite good English and tells that she stays one more month.

Be careful with her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for "first ever" skjulte reklame.

1. Bud er at det er skrevet af en kvinde.

2. Der må efterhånden være kamp om kunderne, der er godt nok mange der sælger sig selv fra øst til vest.

3. Hyg jer derude.

Solskin 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden at skulle vurdere hvorvidt KvaserDane leverer skjult reklame, vil jeg da selv endnu en gang slå et slag for Nadia's kvaliteter.
Jeg har vist efterhånden besøgt hende en 7-8 gange, fordelt på de 3 gange hun har været her.
Hun er en meget smuk kvinde, intet sidder forkert. Brysterne er silicone, og ret faste i det, men utrolig smukke. 
Men det jeg værdsætter er helhedsoplevelsen, mange giver enten god massage, godt HJ, god b2b osv.

Jeg bestiller altid en times b2b.
For mig starter den med en hård massage,  men Nadia formår, med et lille blødt pigelår, at sikre at man ligger med en halvfed under hele forløbet :)
B2B'en indeholder en god mængde pussyslide, som virkelig sidder i skabet. 
Når alt det frække er overstået, får vi altid et bad sammen, som jeg virkelig nyder.
Alle disse ting er måske småting, men tilsammen gør det oplevelsen fuldendt.
Det eneste jeg kunne savne var lidt mere kysseri, det er mest tantekys.

Såvidt jeg kunne forstå er hun her ca til udgangen af måneden.

 

Redigeret af PaleWhale

Del dette indlæg


Link til indlæg
Solskin skrev, for 12 timer siden:

Tak for "first ever" skjulte reklame.

1. Bud er at det er skrevet af en kvinde.

2. Der må efterhånden være kamp om kunderne, der er godt nok mange der sælger sig selv fra øst til vest.

3. Hyg jer derude.

Solskin 

Why?

Is it the law of Jante?

After years of passivity on this site, I decided to write  about a wonderful experience. Trying at last to contribute.

Solskin, you are for one thing, not worth doing for.

But for everybody else and for the good of this community, I might continue anyway.

 

On the other hand, I really must admid that I these kind of input, like miss Solskins, is one og the reasons I some times, think of this forum as a lame place to waste your time, Reading about envious people, stupid people, regardless discusions, politics and a lot of other things that has nothing to do with the experiences we have with the sneet girls out there.

You might also ask why I am writing in Englisj. I tell you why. I am travelling quite a lot and try to use other foring forums where I go, but it isn’t easy due to language, so then I thouht that I have to start with my self and do things right.

 

Have a nice day

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaleWhale skrev, den 7/12/2019 at 06:37:

Jeps, jeg nåede vist at besøge hende en 8-10 gange henover de sidste måneder.
Håber der kommer en god "afløser" for hende !

Sikken et budget du må have. 

Har du besøgt den nye pige, Sunny?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesse skrev, for 3 timer siden:

Har du besøgt den nye pige, Sunny?

Nej, på en eller anden måde er hendes ansigt ikke lige mig, så jeg afventer nok og ser om der ikke snart kommer en ny.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...