Hop til indhold
Guest Servicesboy

Kæreste med en GP,er

Recommended Posts

Guest Servicesboy

Hej med jer

 

Er der nogen af jer, der har prøvet og danne par eller være kæreste med en GP,er ?

 

jeg har et par gange talt med danske GP,er som har prøvet og danne par med en kunde, men begge de forhold jeg har hørt om er i dag forliste par.

 

Vi har nok alle prøvet og være lidt små forelsket  på en GP, uden dog og tilbyde ægsteskab osv, jeg har gange haft lyst til og forslå et partnerskab, især de få min, eller sek før lillemand tager magten fra ind, men på vej hjem er jeg altid kommet på bedre / andre tanker.

Når jeg læser annoncer igennem og jeres indlæg, er der flere som danner par, og lejer konen ud, typisk, og i nogen tilfælde begge, jeg husker F.eks. med glæde Susanne  fra Midtsjælland , - hun er pist væk nu, men hun havde en makker der hed Peter, og jeg tror de var partner/ kærester.

 

Lad mig bede om jeres erfaring ,eller holdninger til det emne, og undskyld hvis det har været diskuteret uden min opmærksomhed.

knus

Servocesboy 

 

 

Redigeret af Servicesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Bemærk, at flere af os faktisk er gift eller har kæreste og lever et helt almindeligt familieliv ;-) 

Tak Liv, men hvordan er jeres erfaring  i forholdet? Skjuler i det over for venner, er manden 100% indforstået, har det givet jer nogle konflikter i forholdet, det var sådan set det jeg i al stilhed spurgte lidt ind til.

 

Jeg er helt med på, at bag enhver god og flot kvinde står en mand :-)

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er idag gift med een der startede som en af mine massagegæster. I og med han startede som alm gæst, ja så var der ingen hemmeligheder, hvilket var rart for mig og det gjorde det hele meget nemmere. Han er fuldstændig indforstået med det jeg laver og han ved også hvor meget jeg holder af det, så det kunne han ikke drømme om at tage fra mig. Jeg deler aldrig intime detaljer med ham om hvad der foregår mellem mig og mine gæster, det eneste han interesserer sig for, er om jeg har haft en god dag og jeg er blevet behandlet pænt. Der er ingen problemer med det , han er meget rummelig og det er jeg evigt taknemmelig for. han ville ikke have den glade kone han nu engang har hvis ikke det var for det jeg laver, det giver mig så enormt meget at kunne give mine gæster en god oplevelse og jeg får det fedeste kick hver dag, når jeg kan sende glade gæster ud ad døren og jeg synes det er fedt den måde jeg kan fyre op under et andet menneske på. Jeg ønsker altid at levere en behandling jeg selv er tilfreds med. Jeg giver rigtig meget af mig selv i mine behandlinger for jeg kan ikke finde ud af andet. Det har aldrig givet os problemer og jeg har heller ikke indtryk af han mangler noget fra mig privat. Vi har været sammen i snart 3 1/2 år og jeg taler om min dag lige som han taler om sin, bare ikke intime detaljer og jeg fortæller ham heller ikke hvem mine gæster er. Jeg har dog den holdning at han ikke skal være i huset når jeg har massage-gæster, det har jeg det bedst med og så finder han bare noget andet at lave i de weekender jeg har åbent. I hverdagen er det ikke noget problem fordi han selv er på arbejde. Vi har et helt almindeligt familieliv ved siden af, men hverken hans eller min familie kender til mine aktiviteter, jeg kan ikke se hvorfor de skulle vide det, de har kendskab til alle de andre behandlinger jeg arbejder med og det er ikke svært at holde det adskilt. Han lægger også krop til når jeg skal øve mig/prøve nye ting af

Redigeret af malle1980

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy

Det var sku da et underligt spørgsmål, GP er er sku da helt alm menessker ligesom os andre af kød og blod, samt følelser, kan ikke se hva det kommer dig ved, det er måske en syg fantasi du ka gokke din pik af til ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
BadGuy skrev, for 12 minutter siden:

Det var sku da et underligt spørgsmål, GP er er sku da helt alm menessker ligesom os andre af kød og blod, samt følelser, kan ikke se hva det kommer dig ved, det er måske en syg fantasi du ka gokke din pik af til ?

Rolig Bad Guy, hvis det er mig du skriver til, så hold da for pokker en sober tone hvad får du ud af dit fordømmende sprogbrug ? 

Hvis jeg var fin far ville jeg give dig dette råd, prøv og spørge andre om, hvad de skal bruge oplysninger til, før du farer ud og skyder andre motiver i skoene de slet ikke har, bum

kh Servicesboy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
malle1980 skrev, for 44 minutter siden:

Jeg er idag gift med een der startede som en af mine massagegæster. I og med han startede som alm gæst, ja så var der ingen hemmeligheder, hvilket var rart for mig og det gjorde det hele meget nemmere. Han er fuldstændig indforstået med det jeg laver og han ved også hvor meget jeg holder af det, så det kunne han ikke drømme om at tage fra mig. Jeg deler aldrig intime detaljer med ham om hvad der foregår mellem mig og mine gæster, det eneste han interesserer sig for, er om jeg har haft en god dag og jeg er blevet behandlet pænt. Der er ingen problemer med det , han er meget rummelig og det er jeg evigt taknemmelig for. han ville ikke have den glade kone han nu engang har hvis ikke det var for det jeg laver, det giver mig så enormt meget at kunne give mine gæster en god oplevelse og jeg får det fedeste kick hver dag, når jeg kan sende glade gæster ud ad døren og jeg synes det er fedt den måde jeg kan fyre op under et andet menneske på. Jeg ønsker altid at levere en behandling jeg selv er tilfreds med. Jeg giver rigtig meget af mig selv i mine behandlinger for jeg kan ikke finde ud af andet. Det har aldrig givet os problemer og jeg har heller ikke indtryk af han mangler noget fra mig privat. Vi har været sammen i snart 3 1/2 år og jeg taler om min dag lige som han taler om sin, bare ikke intime detaljer og jeg fortæller ham heller ikke hvem mine gæster er. Jeg har dog den holdning at han ikke skal være i huset når jeg har massage-gæster, det har jeg det bedst med og så finder han bare noget andet at lave i de weekender jeg har åbent. I hverdagen er det ikke noget problem fordi han selv er på arbejde. Vi har et helt almindeligt familieliv ved siden af, men hverken hans eller min familie kender til mine aktiviteter, jeg kan ikke se hvorfor de skulle vide det, de har kendskab til alle de andre behandlinger jeg arbejder med og det er ikke svært at holde det adskilt. Han lægger også krop til når jeg skal øve mig/prøve nye ting af

Tak Malle

 

Det er lige præcist sådanne oplysninger jeg kan bruge i min videre færd.

knus og tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal aldrig finde sammen med en GP.

Ville sku ikke synes det er så fedt, at vide hun bliver knaldet af mange andre fyre :?

 

Men vi er heldigvis forskellige her i landet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Liv skrev, 1 time siden:

Vil du fortælle, hvad dit ærinde er? Er du blevet forelsket i en GP? 

Jeps, jeg taler med en sød GP om makkerskab, og jeg har den indstilling, at hun skal fortsætte med sit bierhverv, måske i mindre omfang, og ikke fra vores hjem, men et lejeværelse evt på motel, men der er mange ting der skal snakkes igennem, det er ikke sådan jeg bare er smask forelsket og ingen problemer ser, i sådan et forhold , derfor spørger jeg jer, der har lidt erfaring på området.

 

Jeg er blevet alene, og er på Dating .dk, men det giver ikke noget

knus Servicesboy

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Chefen skrev, for 21 minutter siden:

Skal aldrig finde sammen med en GP.

Ville sku ikke synes det er så fedt, at vide hun bliver knaldet af mange andre fyre :?

 

Men vi er heldigvis forskellige her i landet

Vi mænd er nok forskellige , der er mange mænd der har dilleren i en fremmed fisse og så hjem til konen, men det gør bestemt ikke spor, men den anden vej uha da, det selvom der overhovedet ikke slides på skeden :-)

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servicesboy skrev, for 3 minutter siden:

Vi mænd er nok forskellige , der er mange mænd der har dilleren i en fremmed fisse og så hjem til konen, men det gør bestemt ikke spor, men den anden vej uha da, det selvom der overhovedet ikke slides på skeden :-)

knus

Ville nu heller aldrig besøge en GP, hvis jeg var i forhold. :P Det sku for lavt at gå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 timer siden:

Bemærk, at flere af os faktisk er gift eller har kæreste og lever et helt almindeligt familieliv ;-) 

Satans og ØV!! 

Some guys have all the luck!  

:cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Liv skrev, for 3 timer siden:

Bemærk, at flere af os faktisk er gift eller har kæreste og lever et helt almindeligt familieliv ;-) 

Billedresultat for how is that even possible

:DB)

Redigeret af Loser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loser skrev, for 13 minutter siden:

Billedresultat for how is that even possible

:DB)

Jeg har i en tidligere tråd, der omhandler nøjagtig samme emne skrevet, at det ville være helt ok

Trunden tager på arbejde, alle jer liderbukke varmer hende godt op for mig og når hun så kommer hjem, så slipper jeg for alt det der forespils noget :rolleyes:

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chefen skrev, 1 time siden:

Skal aldrig finde sammen med en GP.

Ville sku ikke synes det er så fedt, at vide hun bliver knaldet af mange andre fyre :?

 

Men vi er heldigvis forskellige her i landet

 

Hej Chefen, dit indlæg det laver sådan et stort spørgsmålstegn hos mig....er det sådan at hun må ikke have penetrering...(tror jeg det hedder) altså knalde som du skriver...altså dansk?

Men du vil godt være kæreste med en GP der sutter rulle, altså tager en pik i munden...fransk?

Må gæsten slikke hendes fisse altså gensidig fransk?

Eller det går heller ikke ind under hvad hun må?

Hvad med svensk? en håndrykker? du ved hive folk i tisseren?

Hvorfor jeg skriver det sådan lidt nede på jorden, det er jo fordi du valgte at hive os piger derned, med at knalde og du vil ikke have en pige der gør det!

Så kommer mit spørgsmål til dig:

Må hun piske drengene og pisse på dem? og kalde dem latterlige bøhtosse?

Eller er det kun at knalde, som du ved fyrværkeri, du ikke vil have?

er der andet du ikke vil have din kæreste gør?

Bruger gule opvaske hansker, når hun gør rent?

Må hun have en selvstændig mening?

Er nytåret undtaget ang. knalderiet?

Plejer du at bestemme, hvad dine kærester må eller ikke må?

Eller har de en selvstændig mening?...…(bare de ikke knalder?):D

Er du mest til lolittadukker? og du syntes ikke, om når de knaldes, af fremmede mænd.....(din erfaring, er at de passer ikke på din ballon-dukke? )

Ja jeg venter jo spændt, på dit svar, imens jeg går ud og punktere nogle balloner med en knappenål....:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo der har jeg været.

Hilste første gang på hende på bordellet, men var ikke hendes kunde. Serene chattede vi og det ene førte til det andet, vi boede sammen i nogle år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chefen skrev, for 2 timer siden:

Ville nu heller aldrig besøge en GP, hvis jeg var i forhold. :P Det sku for lavt at gå

Vil da hellere have at konen, betalte sig fra at få lidt xtra pik, fremfor at hun fandt sig en elsker. 

Bare min holdning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Chefen skrev, for 4 timer siden:

Ville nu heller aldrig besøge en GP, hvis jeg var i forhold. :P Det sku for lavt at gå

Hvad var den store sex undersøgelse sagde, var der ikke næsten 25% af mændene der var konen utro, så,der er mange der har en anden opførsels end dig Chef, og i min verden er det ikke finere og have sex med en pige samletvop et eller andet sted, end en GP.

Jeg ved godt mange synes GP.er er det laveste i samfundet, men det synes jeg ikke,bum

kh Servicesboy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servicesboy skrev, for 7 timer siden:

Jeps, jeg taler med en sød GP om makkerskab,= altså du er med til at score pengene? og jeg har den indstilling, at hun skal fortsætte med sit bierhverv (se første kommentar), måske i mindre omfang, og ikke fra vores hjem, men et lejeværelse evt på motel (jeps, det er hvad en pimp gør), men der er mange ting der skal snakkes igennem, det er ikke sådan jeg bare er smask forelsket ( nope, lige præcis ;) ) og ingen problemer ser, i sådan et forhold , derfor spørger jeg jer, der har lidt erfaring på området.

 

Jeg er blevet alene, og er på Dating .dk, men det giver ikke noget(drop pelsen, solbrillerne og guldkæden)

knus Servicesboy


God weekend herfra ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den 8.11.2019 at 17:39:

 

Hej Chefen, dit indlæg det laver sådan et stort spørgsmålstegn hos mig....er det sådan at hun må ikke have penetrering...(tror jeg det hedder) altså knalde som du skriver...altså dansk?

Men du vil godt være kæreste med en GP der sutter rulle, altså tager en pik i munden...fransk?

Må gæsten slikke hendes fisse altså gensidig fransk?

Eller det går heller ikke ind under hvad hun må?

Hvad med svensk? en håndrykker? du ved hive folk i tisseren?

Hvorfor jeg skriver det sådan lidt nede på jorden, det er jo fordi du valgte at hive os piger derned, med at knalde og du vil ikke have en pige der gør det!

Så kommer mit spørgsmål til dig:

Må hun piske drengene og pisse på dem? og kalde dem latterlige bøhtosse?

Eller er det kun at knalde, som du ved fyrværkeri, du ikke vil have?

er der andet du ikke vil have din kæreste gør?

Bruger gule opvaske hansker, når hun gør rent?

Må hun have en selvstændig mening?

Er nytåret undtaget ang. knalderiet?

Plejer du at bestemme, hvad dine kærester må eller ikke må?

Eller har de en selvstændig mening?...…(bare de ikke knalder?):D

Er du mest til lolittadukker? og du syntes ikke, om når de knaldes, af fremmede mænd.....(din erfaring, er at de passer ikke på din ballon-dukke? )

Ja jeg venter jo spændt, på dit svar, imens jeg går ud og punktere nogle balloner med en knappenål....:D

Prøv at læse min besked engang til.. VILLE ALDRIG VÆRE I FORHOLD MED EN GP

Kan ikke gøre for, at du bliver stødt over ordet ''knaldet''. Måske du laver det forkerte så? :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...