Hop til indhold
Harran

Emmy / Ammy, Roskildevej, Thai wellness in taastrup

Recommended Posts

Gløden skrev, for 6 timer siden:

Tillad mig at hjælpe dig lidt

@Smeden! har skrevet lidt her om stedet

 

Tak. Den har fandt jeg,  da jeg søgte, men den giver ingen oplysninger om hende jeg spørger om, da den handler om en Linda

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 27 minutter siden:

 

Tak. Den har fandt jeg,  da jeg søgte, men den giver ingen oplysninger om hende jeg spørger om, da den handler om en Linda

 

Ja ok, jeg troede så åbenbart fejlagtigt at du også efterspurgte stedet generelt.

Beklager

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Harran skrev, for 15 timer siden:

Tak. Den har fandt jeg,  da jeg søgte, men den giver ingen oplysninger om hende jeg spørger om, da den handler om en Linda

Emmy er ikke ung, 40-50, og en ret høj pige af en thai at være, med gode lidt fyldige former. Sød og imødekommende, og giver en god og kraftig massage, er en af dem der "går" på kunderne. Det mere erotiske kommer lidt efter lidt og til begges fulde tilfredsstillelse, måske med lidt megen "lyd" fra hendes side som jeg ikke helt kunne gennemskue. Stedet er stille og roligt, og oplevelsen kan anbefales. Har været der en enkelt gang før, med en ung vildbasse, så man kan forvente lidt af hvert (jeg er ikke en af dem, der spørger efter en specifik pige på et sted). Jeg betaler altid en standardpris alle steder uden at spørge, men jeg har på fornemmelsen at man holder ganske rimeligt priser på stedet. Jeg kommer igen når jeg er på de kanter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, den 9.11.2019 at 07:33:

Emmy er ikke ung, 40-50, og en ret høj pige af en thai at være, med gode lidt fyldige former. Sød og imødekommende, og giver en god og kraftig massage, er en af dem der "går" på kunderne. Det mere erotiske kommer lidt efter lidt og til begges fulde tilfredsstillelse, måske med lidt megen "lyd" fra hendes side som jeg ikke helt kunne gennemskue. 

Lyder dejligt, hvordan er hendes fransk, er det noget hun tilbyder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...