Hop til indhold
Exxon

Amalia Flensborg

Recommended Posts

En stille Onsdag aften hvor man beslutter sig for at køre en tur til Flensborg og se hvad der rør sig....

Ville egentlig have været hos Alina men kom lige sent nok afsted så måtte tage plan B som var Amalia på Finkestrase.

Jeg blev mødt af en en lille kvinde i undertøj, som svarede godt til billederne. . Blev ført ind i hendes værelse som nok var ca 10kvm, ret lille men fint nok til en dobbelseng.

Jeg havde lidt travlt så vi aftalte 20min for 50 euro.. Af med tøjet og hun begyndte at kæle for banditten siddende imens jeg stod op... Hurtig på med kondom hvor hun suttede den stor og stærk. Efter et stykke tid spørger hun om jeg ville tage hende, så vi rykker over i sengen. Hun starter med at gøre klar til en doggy, hvilket jeg elsker. Især når det er de små petite piger. Dog var det et kæmpe minus at jeg ikke måtte tage godt fat i hendes røv imens jeg tog hende.bagfra. Det ville hun hest ikke have. Da jeg begyndte at sætte tempoet op, var det som om hun hele tiden skulle have hånden ned til og så blev hun ved med at sige "langsam". Det er jeg bare ikke god til, så banditten faldt stille og rolig. Så vendte hun sig om til missionær, men her var det lidt det samme. Det endte med en doggy som afslutning igen, og følelsen af at nu skulle den bare hurtigst muligt skydes af. Der var ikke så meget hokus pokus og indlevelse var der intet af. 

Umiddelbart vil jeg ikke komme der igen. Jeg er ret ny i det her game, men for mig at se så vil jeg hellere give lidt mere og så have en dansk Gp fremadrettet.

 

.https://sexnord.net/profile/562596/amalia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exxon skrev, den 7.11.2019 at 23:00:

Jeg havde lidt travlt så vi aftalte 20min for 50 euro.

Med så kort tid - så er man nærmest selv ude om at få en dårlig behandling - bestil hellere en hel halv time - men vælg evt. et andet sted næste gang, hvor du er mere sikker på at få en ordentlig service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...