Hop til indhold

Recommended Posts

Ret nemt. Jeg skrev til PP thaimassage kl. 9, og fik en tid kl. 11:30, og denne gang sikrede jeg mig at jeg skulle møde Cici, som jeg lige havde hilst på kortvarigt da jeg var der sidste gang.

Vel ankommet, tog jeg et hurtigt brusebad, og så ind til briksen, klar til at blive betjent og opvartet.

Pris og indhold holder jeg for mig selv.

Cici er fantastisk. Et lille nips, måske 155-160 høj, 26 år, dejlige store bløde bryster, slank og meget medlevende. Hun siger at hun bliver her længe endnu. Måske et par år, hvilket kommer til at ruinere mig, men pyt.

Hun er smilende og hyggelig, og på alle måder en dejlig oplevelse, der gav sig hen med varme, grin, snak og dedikation. Jeg følte mig i den 7. himmel.

Efter endt kropslig udfoldelse en tur mere under bruseren, denne gang med Cici, der stadig var den tjenende ånd, som gjorde hele besøget til en dejlig oplevelse.

Små fem kvarter efter jeg kom, gik jeg igen hen ad Thorvaldsensgade.

Det evindelige pointsystem, på en skala fra 1-10

Stedet kun, 8 på grund af den meget lidt diskrete indgang, men ellers fint hyggelig og rent, og håndklæder nok.

Pigen, 10. Hun er en perle.

Massage, 10, hvis man kan lide det blidt og pirrende.

Sex, 10, med en lille pil op

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet Gib, men så i den forbindelse en anden pige derinde som var meget lav og spinkel. Udover Gib, er der lige nu Thong og Cici, eller? Hvem er mest petite?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Handy66 skrev, den 7.11.2019 at 21:26:

 

Pris og indhold holder jeg for mig selv.

Cici er fantastisk.

Pigen, 10. Hun er en perle.

Massage, 10, hvis man kan lide det blidt og pirrende.

Sex, 10, med en lille pil op

Helt enig. Pigen er top og blød.

Men det med prisen? Den måtte har været oppe i skalaen, for at få så megen opmærksomhed. ;);) 

En god og dejlig oplevelse kan man altid købe sig til den rigtig pris. :) :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, 1 time siden:

Helt enig. Pigen er top og blød.

Men det med prisen? Den måtte har været oppe i skalaen, for at få så megen opmærksomhed. ;);) 

En god og dejlig oplevelse kan man altid købe sig til den rigtig pris. :) :) 

 

Som sagt, det holder jeg for mig selv, men det er en absolut rimelig pris, og ikke over almindeligt niveau, og ikke som du prøver at insinuere, blot et spørgsmål om at jeg betalte nok, til at få en udsøgt service. 

Kigger vi på hvad 70 minutters glæde koster rundt omkring, svinger prisen rimeligt meget, men jeg synes det må være sælger der sætter prisen, og køber der afgør om den er rimelig. Lidt lige som hvis man køber brugt bil.

Jeg har et princip om at jeg aldrig diskuterer pris med pigerne. Enten betaler jeg hvad de forlanger, eller jeg går igen. 

Endeligt er der også et spørgsmål om kemi. Vi ser også her på siden piger, der af den ene roses til skyerne, og af den anden rises ned i h........ PP og jeg har, tror jeg, en god kemi, mens jeg har hørt andre her på siden tale knap så pænt om stedet. Jeg kan kun fortælle hvad jeg oplever, og jeg er ovenud tilfreds.

Redigeret af Handy66

Del dette indlæg


Link til indlæg
Handy66 skrev, for 4 timer siden:

Som sagt, det holder jeg for mig selv, men det er en absolut rimelig pris, og ikke over almindeligt niveau, og ikke som du prøver at insinuere, blot et spørgsmål om at jeg betalte nok, til at få en udsøgt service. 

Kigger vi på hvad 70 minutters glæde koster rundt omkring, svinger prisen rimeligt meget, men jeg synes det må være sælger der sætter prisen, og køber der afgør om den er rimelig. Lidt lige som hvis man køber brugt bil.

Jeg har et princip om at jeg aldrig diskuterer pris med pigerne. Enten betaler jeg hvad de forlanger, eller jeg går igen. 

Endeligt er der også et spørgsmål om kemi. Vi ser også her på siden piger, der af den ene roses til skyerne, og af den anden rises ned i h........ PP og jeg har, tror jeg, en god kemi, mens jeg har hørt andre her på siden tale knap så pænt om stedet. Jeg kan kun fortælle hvad jeg oplever, og jeg er ovenud tilfreds.

Jeg blev enig med dig og alle de rose pigerne få her inde.

De er TOPS jo, men når du skriver om dit oplevelse sådan for en "NEWBIE" så kommer man jo i tvivl om noget andet end kemi. lol Helt ærlig, hvor gammel er du, jeg må spørge :) 

Denne branche er jo baseret på "smil og god behandling" med mindre kunden er bare en kæmpe idiot så bliver der vist ingen god kemi. 

Jeg kendte Gip og Thong i flere år nu, Cici kom jeg til at opleve et par gange siden hun var kommet til Århus.

Så slap nu af makker :) :)  og tak for skrivelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, den 14.11.2019 at 15:06:

Jeg blev enig med dig og alle de rose pigerne få her inde.

De er TOPS jo, men når du skriver om dit oplevelse sådan for en "NEWBIE" så kommer man jo i tvivl om noget andet end kemi. lol Helt ærlig, hvor gammel er du, jeg må spørge :) 

Denne branche er jo baseret på "smil og god behandling" med mindre kunden er bare en kæmpe idiot så bliver der vist ingen god kemi. 

Jeg kendte Gip og Thong i flere år nu, Cici kom jeg til at opleve et par gange siden hun var kommet til Århus.

Så slap nu af makker :) :)  og tak for skrivelsen.

Forstår ikke helt hvorfor min alder er interessant, men pyt. 57.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julenissen skrev, for 56 minutter siden:

Må man spørge om bj er med eller uden gummi? 

Uden hvis det ønskes

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...