dino10 10 Skrevet 7. November, 2019 Der var engang en billedtråd der hed Dagens Domina er denslettet? da jeg ikke kan finde den mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 7. November, 2019 Efter lidt søgning i forum, kan jeg tolke, at dem måske blev "kogt" sammen med en ny tråd. Den "hårde" verden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dino10 10 Skrevet 7. November, 2019 next skrev, 1 time siden: Efter lidt søgning i forum, kan jeg tolke, at dem måske blev "kogt" sammen med en ny tråd. Den "hårde" verden Tak for det jeg prøver der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 326 Skrevet 8. November, 2019 dino10 skrev, for 11 timer siden: Der var engang en billedtråd der hed Dagens Domina er denslettet? da jeg ikke kan finde den mere Det var der, en skøn tråd, nu skal du søge i “den hårde verden” her gemmer de sig mellem 1000-vis af andre billeder. På min private harddisk har jeg sorteret alle filer efter hvad der er i dem. Man kunne selvfølgelig lave een mappe der hed “det hele” men det gør det lidt svært at finde rundt. det er dog vejen man har valgt her (undtagen nogen få undtagelser) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg