Bugs 67 Skrevet 7. November, 2019 Trangen kom igen. Søgte på anmeldelser herinde og selvfølgelig på andre sites. Tænkte at en session med Jessy, ville være passende. For et stykke tid siden besøgte jeg hendes 'Partner in Crime' Alice som var en dejlig oplevelse og håbede på at Jessy leverede samme kvalitet. Der er nu noget ved polske kvinder. Det var let at få en aftale med hende på det tidspunkt, der passede ind i mine planer. Efter et hurtigt bad, afsted til Vanløse. Da jeg kendte adressen, ringede jeg 50 meter før opgangen og meldte min ankomst og samtidig med at jeg kom frem til opgangen blev der åbnet. En lækker kvinde med naturlige former stod bag døren og ventede på mig. Intet at klage over i forhold til hendes krop. Hun er som taget ud af et modeblad eller andet fra min ungdom. Penge skiftede hænder. Jeg havde valgt at tage en halv time. Var meget i tvivl. Der var flere ideer jeg havde haft inden jeg aftalte mødet med Jessy. Ville faktisk gerne have en duo med hende og Alice og havde taget kontanter med til det. Tænkte dog, at det kunne være sjovere med en duo en anden gang, nu hvor jeg havde haft et lille intermezzo med begge kvinder. Da hun kom tilbage til værelset gik vi i gang med at tungekysse og mærke hinanden an. Jeg vendte hende om og dejlige store bløde bryster mødte mine hænder. En fast røv pressede sig mod mit lem, der hurtigt blev fyldt med blod og klar til kamp. Hun tog BH og trusser af og var endelig nøgen. Hun satte sig på sengekanten og jeg tog mine underbukser af. Hun komplimenterede mig med et glædeligt, 'Waauuu', og tog mit lem i hånden og hurtigt i munden og det hurtigt op til fuld kamp. Jessy ville forkæle mig og bad mig om at komme ned på sengen og gik i gang med et lækkert vådt blow. Ren forkælelse. Foreslog hende en 69'er, men hun sagde at hun var meget følsom og kilden. Fint nok. Hun suttede videre og efter et par minutter skiftede hun mening og sagde, at jeg godt kunne slikke hende lidt. Dejligt. Elsker at slikke. Der var god respons og hun var våd. Tilbage til lidt blow og på med gummi. Hun lagde sig på ryggen og tog begge ben godt ud til siden. Jeg nød lige udsigten inden jeg trængte op i hende. Dejlig våd og tilpas stram. Gled i bund på tre eller fire stød. Jeg løftede hendes hofter lidt op så hun kunne følge med. Hvad gør man ikke for at behage. Det var noget hun kunne li. Hun tog en ridetur og efter et stykke tid fik jeg lige brug for en lille pause med lidt fransk. Af med gummi at mere vådt slikkeri. Nogle gange, så flyver tiden bare. Midt i det hele får jeg at vide, at tiden snart er gået. Øv. På med nyt gummi og hende i doggy. Så er det bare om at fyre den af. Fik stødt godt igennem og kom i en lækker udløsning, af den slags, man får når det hele spiller. Alt i alt en super oplevelse, som jeg i skrivende stund får lyst til at gentage. Jessy har en lækker naturlig krop. Dejlige store øko bryster som er meget berøringsvenlige. Hun er heldigvis ikke lavet af porcelæn, som mange piger er, når man tager lidt fat. Fotos af hende, er nok nogle år gamle. Måske 5. Men det gør faktisk ikke noget. Dejlig personlighed og super service. Masser af tungekys både før, under og efter akten og meget tæt på fuld GFE. Glæder mig til næste besøg, som helt klart bliver med begge piger på adressen. Der skal også være anal med, hvis Jessy går med til det. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 7. November, 2019 Bugs skrev, for 1 time siden: Trangen kom igen. Søgte på anmeldelser herinde og selvfølgelig på andre sites. Tænkte at en session med Jessy, ville være passende. For et stykke tid siden besøgte jeg hendes 'Partner in Crime' Alice som var en dejlig oplevelse og håbede på at Jessy leverede samme kvalitet. Der er nu noget ved polske kvinder. Det var let at få en aftale med hende på det tidspunkt, der passede ind i mine planer. Efter et hurtigt bad, afsted til Vanløse. Da jeg kendte adressen, ringede jeg 50 meter før opgangen og meldte min ankomst og samtidig med at jeg kom frem til opgangen blev der åbnet. En lækker kvinde med naturlige former stod bag døren og ventede på mig. Intet at klage over i forhold til hendes krop. Hun er som taget ud af et modeblad eller andet fra min ungdom. Penge skiftede hænder. Jeg havde valgt at tage en halv time. Var meget i tvivl. Der var flere ideer jeg havde haft inden jeg aftalte mødet med Jessy. Ville faktisk gerne have en duo med hende og Alice og havde taget kontanter med til det. Tænkte dog, at det kunne være sjovere med en duo en anden gang, nu hvor jeg havde haft et lille intermezzo med begge kvinder. Da hun kom tilbage til værelset gik vi i gang med at tungekysse og mærke hinanden an. Jeg vendte hende om og dejlige store bløde bryster mødte mine hænder. En fast røv pressede sig mod mit lem, der hurtigt blev fyldt med blod og klar til kamp. Hun tog BH og trusser af og var endelig nøgen. Hun satte sig på sengekanten og jeg tog mine underbukser af. Hun komplimenterede mig med et glædeligt, 'Waauuu', og tog mit lem i hånden og hurtigt i munden og det hurtigt op til fuld kamp. Jessy ville forkæle mig og bad mig om at komme ned på sengen og gik i gang med et lækkert vådt blow. Ren forkælelse. Foreslog hende en 69'er, men hun sagde at hun var meget følsom og kilden. Fint nok. Hun suttede videre og efter et par minutter skiftede hun mening og sagde, at jeg godt kunne slikke hende lidt. Dejligt. Elsker at slikke. Der var god respons og hun var våd. Tilbage til lidt blow og på med gummi. Hun lagde sig på ryggen og tog begge ben godt ud til siden. Jeg nød lige udsigten inden jeg trængte op i hende. Dejlig våd og tilpas stram. Gled i bund på tre eller fire stød. Jeg løftede hendes hofter lidt op så hun kunne følge med. Hvad gør man ikke for at behage. Det var noget hun kunne li. Hun tog en ridetur og efter et stykke tid fik jeg lige brug for en lille pause med lidt fransk. Af med gummi at mere vådt slikkeri. Nogle gange, så flyver tiden bare. Midt i det hele får jeg at vide, at tiden snart er gået. Øv. På med nyt gummi og hende i doggy. Så er det bare om at fyre den af. Fik stødt godt igennem og kom i en lækker udløsning, af den slags, man får når det hele spiller. Alt i alt en super oplevelse, som jeg i skrivende stund får lyst til at gentage. Jessy har en lækker naturlig krop. Dejlige store øko bryster som er meget berøringsvenlige. Hun er heldigvis ikke lavet af porcelæn, som mange piger er, når man tager lidt fat. Fotos af hende, er nok nogle år gamle. Måske 5. Men det gør faktisk ikke noget. Dejlig personlighed og super service. Masser af tungekys både før, under og efter akten og meget tæt på fuld GFE. Glæder mig til næste besøg, som helt klart bliver med begge piger på adressen. Der skal også være anal med, hvis Jessy går med til det. Når man tænker på hun kalder sig anal Girl, så skal det nok lykkedes :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 7. November, 2019 (edited) AlfaN skrev, for 2 timer siden: Når man tænker på hun kalder sig anal Girl, så skal det nok lykkedes Altid godt at få gentaget anmeldelsen - dobbelt så godt... Jessy er dog noget større end hun fremtræder på billederne - højde og drøjde. Redigeret 7. November, 2019 af Sniper123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nacho Skrevet 11. November, 2019 God anmeldelse @Bugs tak Din oplevelse minder lidt om den jeg havde med Jessy lørdag aften. Jeg ELSKER den måde hun spreder benene helt ud til siden, så der er Max adgang til at bruge løs af fissen Hun rejser desværre snart hjem på ferie. Så det er ved at være sidste chance i denne omgang.. . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bugs 67 Skrevet 11. November, 2019 Samme oplevelse her. Benene op på skuldrene og stemplet i bund. Så ud til at hun virkelig nød udsigten af pikken der kørte ud og ind. Heldigvis kommer de snart igen til os, der kan lide indlevende sex :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kartik 34 Skrevet 5. December, 2019 Bugs skrev, den 11/11/2019 at 22:29: Samme oplevelse her. Benene op på skuldrene og stemplet i bund. Så ud til at hun virkelig nød udsigten af pikken der kørte ud og ind. Heldigvis kommer de snart igen til os, der kan lide indlevende sex :) Med inspiration fra denne tråd så besøgte jeg Jessy. Først godt blow med lidt face fuck. Så benene op på skulderne og så stemplet helt i bund. Kørte den helt ud og helt i bund langsomt, derefter voldkneppede jeg så hård og hurtigt jeg kunne. Den pige kan bare ikke køres træt. Jeg fik så meget sex jeg ha de lyst til inden for den aftalte tid. Nok den mest villige pige jeg nogensinde har prøvet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg