Hop til indhold

Thai i Viborg med fp ??

Featured Replies

Skrevet

Prøv butikken på hjørnet bag Føtex , kan ikke huske navnet eller hvad gaden hedder

• 2 weeks later...
Skrevet
HG Wells skrev, for 12 timer siden:

Det er Chok Dee i Vendersgade. 

De gir da ikke fuld pakke, gør de? 

Skrevet

Ikke hvad jeg har oplevet. Det vildeste jeg har prøvet er at slikke babser på den ene, mens den anden gav handjob. 

Skrevet

Men jeg er ige stødt på en reklame for en thai klinik på Grønnegade 11, der lover tantra og en sexy pige. Det er der hvor wai wellnes ligger/lå. Der plejer man ikke at kunne få mere end blot fabelagtig massage. Men det er da fedt, hvis der er kommet nye muligheder der :)

Skrevet
HG Wells skrev, 1 time siden:

Men jeg er ige stødt på en reklame for en thai klinik på Grønnegade 11, der lover tantra og en sexy pige. Det er der hvor wai wellnes ligger/lå. Der plejer man ikke at kunne få mere end blot fabelagtig massage. Men det er da fedt, hvis der er kommet nye muligheder der :)

Hvor har du set den reklame? 

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja det er Grønnegade, og der er mulighed for alle slags tilkøb ;)

Skrevet

Er det muligt at få mere end bare massage af ejeren, eller er det kun ved de andre piger på stedet?

Skrevet
Besøgende skrev, den 4/12/2019 at 07:12:

Er det muligt at få mere end bare massage af ejeren, eller er det kun ved de andre piger på stedet?

Ejeren giver kun massage ved mig og ikke andet.....

Skrevet

Det er et godt sted at komme ;) og man kan jo bare spørge ejeren; hvis man har lyst til hende :)

Skrevet
ampere skrev, for 39 minutter siden:

Det er et godt sted at komme ;) og man kan jo bare spørge ejeren; hvis man har lyst til hende :)

Helt rigtigt, man kan jo spørge, men vil jo heller ikke sætte hende eller sig selv i forlegenhed. Hun har jo været kendt for kun at give massage. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.