Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har anmeldt hende før - denne afsindigt lækre ungmø - Julia  

Jeg var nødt til at vende tilbage - tredje gang for mit vedkommende. For hvor er hun bare skøn og dejlig:P

Lejligheden ligger på Islands Brygge, men ikke en kendt hotelkæde, hvor så mange andre piger har residens. Ligger ud til en større vej, så Ikke særlig anonym udefra, men ren og pæn, og Julia er hurtig til at lukke dig ind. 

Og Julia , Åhh Julia. Hvad er det, der gør hende så unik. Er det hendes store blå øjne, hendes umiddelbare generthed, hendes dejlige blonde krøllede hår, hendes ungpigebryster i en B- skåls størrelse, hendes eminent sexede figur, eller er det en kombination af det hele? Jeg kan ikke pege på en enkelt ting.

Og hvad med sexen, vil den utålmodige læser så sige. Ja det er sådan, at Julia på et splitsekund ændrer sig fra en genert ung pige på 21 somre til en mellemting mellem en fuldbyrdet GFE pige og en erfaren PSE tøs:wub: Hun kan det hele, og det er ikke løgn. Efter at vi var startet stående med dybe og kærlige tungekys, så lagde Julia sig på knæ og gav mig det mest frække økoblow set længe. Og det var med deep throat og smaskede lyde som en yderligere bonus. For fan hvor måtte jeg kæmpe for ikke at komme i hendes mund. 

Efterfølgende var vi igennem flere stillinger bl.a tog jeg hende bagfra med udsigt til hendes helt fantastiske bagdel og flotte figur. 

Det endte med at jeg ikke kunne komme, da jeg nok havde holdt den gående for lang tid, men hvad gør det, når man er sammen med Julia? I stedet fortsatte pigen ufortrødent med at sutte og sutte, og til sidst lagde hun sig bare op til mig og begyndte at kæle og gav igen de kærligste tungekys<3

Tiden gik noget over, uden Julia lod sig mærke med det.  Hun havde sat alarmen, hvilket jeg ikke umiddelbart bryder mig om, men som sagt lod hun sig ikke mærke af det. 

Julia er her mindst 1 uge endnu, så kom til tasterne drenge. 

Julia har ikke Mias belevenhed, Lizbeths sødme eller Anastasias skønhed, men hun har lidt af det hele og er bestemt et besøg værd - i den dyre ende ja, men hvilken oplevelse:)

Men men - vær sød ved hende derude. Det fortjener hun:rolleyes:

Miller’s 

Redigeret af Miller's Crossing

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak (også og blandt meget andet) for (endnu) en spot on anmeldelse @Miller's Crossing

Alt er så rigtigt og så smukt sagt, så jeg kan ikke tilføje noget, men efter mine egne tre besøg blot kaste min ringe troværdighed ind bag denne anbefaling:

Julia er i den grad en darling and a keeper. 

Cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 3 timer siden:

Jeg har anmeldt hende før - denne afsindigt lækre ungmø - Julia  

Jeg var nødt til at vende tilbage - tredje gang for mit vedkommende. For hvor er hun bare skøn og dejlig:P

Lejligheden ligger på Islands Brygge, men ikke en kendt hotelkæde, hvor så mange andre piger har residens. Ligger ud til en større vej, så Ikke særlig anonym udefra, men ren og pæn, og Julia er hurtig til at lukke dig ind. 

Og Julia , Åhh Julia. Hvad er det, der gør hende så unik. Er det hendes store blå øjne, hendes umiddelbare generthed, hendes dejlige blonde krøllede hår, hendes ungpigebryster i en B- skåls størrelse, hendes eminent sexede figur, eller er det en kombination af det hele? Jeg kan ikke pege på en enkelt ting.

Og hvad med sexen, vil den utålmodige læser så sige. Ja det er sådan, at Julia på et splitsekund ændrer sig fra en genert ung pige på 21 somre til en mellemting mellem en fuldbyrdet GFE pige og en erfaren PSE tøs:wub: Hun kan det hele, og det er ikke løgn. Efter at vi var startet stående med dybe og kærlige tungekys, så lagde Julia sig på knæ og gav mig det mest frække økoblow set længe. Og det var med deep throat og smaskede lyde som en yderligere bonus. For fan hvor måtte jeg kæmpe for ikke at komme i hendes mund. 

Efterfølgende var vi igennem flere stillinger bl.a tog jeg hende bagfra med udsigt til hendes helt fantastiske bagdel og flotte figur. 

Det endte med at jeg ikke kunne komme, da jeg nok havde holdt den gående for lang tid, men hvad gør det, når man er sammen med Julia? I stedet fortsatte pigen ufortrødent med at sutte og sutte, og til sidst lagde hun sig bare op til mig og begyndte at kæle og gav igen de kærligste tungekys<3

Tiden gik noget over, uden Julia lod sig mærke med det.  Hun havde sat alarmen, hvilket jeg ikke umiddelbart bryder mig om, men som sagt lod hun sig ikke mærke af det. 

Julia er her mindst 1 uge endnu, så kom til tasterne drenge. 

Julia har ikke Mias belevenhed, Lizbeths sødme eller Anastasias skønhed, men hun har lidt af det hele og er bestemt et besøg værd - i den dyre ende ja, men hvilken oplevelse:)

Men men - vær sød ved hende derude. Det fortjener hun:rolleyes:

Miller’s 

Fremragende skrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Katfisk
Miller's Crossing skrev, den 6.11.2019 at 19:37:

Efterfølgende var vi igennem flere stillinger bl.a tog jeg hende bagfra med udsigt til hendes helt fantastiske bagdel og flotte figur. 

Det kan jeg slet ikke tåle at tænke på sådan en lørdag morgen :shock:. Jeg må ud i verden og finde Julia! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, den 6/11/2019 at 19:37:

Jeg har anmeldt hende før - denne afsindigt lækre ungmø - Julia  

Jeg var nødt til at vende tilbage - tredje gang for mit vedkommende. For hvor er hun bare skøn og dejlig:P

Lejligheden ligger på Islands Brygge, men ikke en kendt hotelkæde, hvor så mange andre piger har residens. Ligger ud til en større vej, så Ikke særlig anonym udefra, men ren og pæn, og Julia er hurtig til at lukke dig ind. 

Og Julia , Åhh Julia. Hvad er det, der gør hende så unik. Er det hendes store blå øjne, hendes umiddelbare generthed, hendes dejlige blonde krøllede hår, hendes ungpigebryster i en B- skåls størrelse, hendes eminent sexede figur, eller er det en kombination af det hele? Jeg kan ikke pege på en enkelt ting.

Og hvad med sexen, vil den utålmodige læser så sige. Ja det er sådan, at Julia på et splitsekund ændrer sig fra en genert ung pige på 21 somre til en mellemting mellem en fuldbyrdet GFE pige og en erfaren PSE tøs:wub: Hun kan det hele, og det er ikke løgn. Efter at vi var startet stående med dybe og kærlige tungekys, så lagde Julia sig på knæ og gav mig det mest frække økoblow set længe. Og det var med deep throat og smaskede lyde som en yderligere bonus. For fan hvor måtte jeg kæmpe for ikke at komme i hendes mund. 

Efterfølgende var vi igennem flere stillinger bl.a tog jeg hende bagfra med udsigt til hendes helt fantastiske bagdel og flotte figur. 

Det endte med at jeg ikke kunne komme, da jeg nok havde holdt den gående for lang tid, men hvad gør det, når man er sammen med Julia? I stedet fortsatte pigen ufortrødent med at sutte og sutte, og til sidst lagde hun sig bare op til mig og begyndte at kæle og gav igen de kærligste tungekys<3

Tiden gik noget over, uden Julia lod sig mærke med det.  Hun havde sat alarmen, hvilket jeg ikke umiddelbart bryder mig om, men som sagt lod hun sig ikke mærke af det. 

Julia er her mindst 1 uge endnu, så kom til tasterne drenge. 

Julia har ikke Mias belevenhed, Lizbeths sødme eller Anastasias skønhed, men hun har lidt af det hele og er bestemt et besøg værd - i den dyre ende ja, men hvilken oplevelse:)

Men men - vær sød ved hende derude. Det fortjener hun:rolleyes:

Miller’s 

Tak Miller’s for endnu en lækker fortælling om dine besøg. Og jeg ærgrer mig til døde over at Julia sikkert aldrig vender til Jylland ...... for hende vil jeg virkelig gerne opleve. Dine oplevelser har ført mig til andre fede oplevelser ... så tak for det også.  

Og ja - nu nævner du amazing Anastasia - hun er min absolut no 1 oplevelse og netop fordi hun tog turen til Jylland lykkedes det ...... god give US Julia :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...