Hop til indhold

Vanessa Engtoften

Featured Replies

Skrevet

Da jeg så annoncen for Vanessa blev jeg nysgerrig. Jeg kunne se, at nogle af billederne af hende var taget i bollerummet på Engtoften, så det måtte jo være ægte.

Jeg synes hun så ret tiltrækkende ud, men var lidt skeptisk da stedet er kendt for at have østpiger, og egentlig er jeg mest til thai- og danske piger grundet min lidt dårlige erfaringer med østpiger.

Men billederne og manglen på andet godt udvalg i Århus gjorde, at jeg ville give Vanessa et forsøg, men var parat til at gå igen, hvis hun ikke virkede imødekommende og glad, når jeg mødte hende, eller hvis hun ikke levede op til min forventninger om et pænt udseende og krop.

Hun opfyldte alle min gode håb og mere til. Hun var udsædvanlig smilende, venlig og imødekommende og ser rigtig godt ud, selvom billederne helt sikkert er af hende, så yder de hende faktisk ikke helt retfærdighed. Det er lidt pudsigt at opleve det, når man tænker på hvordan det er med de førende danske piger, der er det tit det modsatte, jeg kan blive en anelse skuffet når jeg nogle gange møder dem i forhold til de forventninger jeg har ud fra deres billeder, bl.a. fordi deres billeder har været igennem photoshop hvor røv, bryster og krop i det hele taget er blevet forskønnet.

Nå men hun ser altså ligeså godt ud, som billederne viser og mere til.

Prisen var 1000 for ½ time, endda noget billigere end normalt.

Vi startede stille og roligt og hun havde en udsædvanlig god barm. Jeg kan ikke helt afgøre om der var lidt silicone i, det kan ikke udelukkes, men brysterne var på ingen måde hårdt pumpede som en håndbold, men bløde og dejlige, ligesom resten af hendes krop er det.

Det franske mesterede hun sublimt, og det danske blev afprøvet i adskillige stillinger.

Alder, tjaeh, i starten af 20erne, er mit bud.

Udseende og behandling var som sagt rigtig god, så hun kan anbefales. Jeg tror ikke det er midt sidste besøg hos hende.

http://massage.side6.dk/4595

195647.jpg

195646.jpg

195972.jpg

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Hun lyder, som en der skal sexes lidt med. Ved du, hvor lang tid hun er hos Engtoften. Tilbyder hun superfransk, og må man komme i munden på hende.

Hun ser godt nok sød ud.

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Hun lyder, som en der skal sexes lidt med. Ved du, hvor lang tid hun er hos Engtoften. Tilbyder hun superfransk, og må man komme i munden på hende.

Hun ser godt nok sød ud.

Jeg ved ikke hvor lang tid hun er der, men hun sagde at jeg endelig måtte kigge forbi igen, så hun er nok ikke på vej hjem til Polen i morgen.

Hun tilbyder superfransk, men jeg ved ikke om man må komme i munden på hende.

Og ja, hun er faktisk sød og lækker. Det var en god positiv overraskelse at besøge hende :)

Skrevet

Tak for en god anmeldelse. Kan du fortælle om hun kysser? Tungekys?

Skrevet

Spekulerer stadig på om hun mon kysser? ;)

Skrevet

Tak for en god anmeldelse. Kan du fortælle om hun kysser? Tungekys?

Kys ja det gjorde hun med mig, dog oplevede jeg ikke dybe tungekys. Jeg mener ikke at hun havde "kys" på "menuen". Jeg lagde heller ikke selv op til dybe tungekys fra min side. Om hun "kysser" med alle og om hun giver dybe tungekys ved jeg således ikke.

Skrevet

Tak for det! ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Tjek lige den nye pige på engtoften, tror ikk det er hendes billeder eller hva siger i ?

Th

• 4 weeks later...
Skrevet

Ved du, hvor lang tid hun er hos Engtoften.

Ja meget kort tid efter jeg skrev anmeldelsen her, så var hun der ikke mere opdagede jeg. Men nu er hun der igen, og jeg har haft fornøjelsen af et par besøg her i påskedagene, og behandlingen er stadig i top. Så pt er hun der og ca en uges tid endnu, og så er hun vist væk ca 1½ mds tid igen.

• 1 year later...
Skrevet

Jeg havde fornøjelsen af hendes selskab i dag. Hun rejser i morgen men kommer tilbage i december eller til næste år.

Hun fortalte, at hun i virkeligheden var 21 år (næsten 22). Bordelmutter havde ikke kendt hendes præcise alder, da hun skrev 23 i annoncerne. Lidt den omvendte verden i forhold til branchen, så det (og andre ting) grinte vi lidt af :-P  

Skrevet

Jeg har også haft gensynsglæden og fornøjelsen af at besøge hende i denne uge.

Hun sagde til mig at hun havde fået lov til at vende tilbage medio december.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.