Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Hende går du bestemt ikke galt med. Hun er super sød og efter min mening smuk.

Det eneste minus er "salgstalen" . Hun forhandler nogle helsekost produkter og dem vil hun gerne sælge til dig hver gang du besøger hende.

Men hun får en stor thumbs up herfra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 år gammelt indlæg . Hun er fræk til blid sex og kys . Kys hende godt og grundigt og hendes fisse bliver så våd 

EPO

Del dette indlæg


Link til indlæg
EPO skrev, for 5 timer siden:

2 år gammelt indlæg . Hun er fræk til blid sex og kys . Kys hende godt og grundigt og hendes fisse bliver så våd 

EPO

Kan du beskrive dit besøg lidt mere , sexen , stedet sugar , osv ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay , tak , tror altså hun er væk fra sugardater igen , kan ikke finde hende , og nåede heller ikke og besøge hende , er der slet ingen herinde der har besøgt hende fornylig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlindBoy skrev, for 19 timer siden:

Hun er stoppet med SD.

Har du besøgt hende , eller har du kontakt med hende , jeg ville gerne ha besøgt hende men nåede det ikke . Hvis du kan hjælpe med kontakt kunne det være fint .

Kan du beskrive dit evt møde eller møder med hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlindBoy skrev, den 5.11.2021 at 09:16:

Det kan jeg desværre ikke. Hverken det ene eller det andet. Giver jo ingen mening når hun er stoppet. Respekt for privatlivets fred 

Det kunne jo være at hun blot er ude en periode , og måske godt kunne modtage flere besøg !

Men fair nok at du vil nyde hende selv , forsat go dag !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været on/off de sidste 5 år. Tror bare hun finder en håndfuld faste kunder og så opretter hun profil igen når der er nogen der falder fra. Man kan besøge hende i Hvidovre (privat lejlighed). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansens skrev, for 3 timer siden:

Hun har været on/off de sidste 5 år. Tror bare hun finder en håndfuld faste kunder og så opretter hun profil igen når der er nogen der falder fra. Man kan besøge hende i Hvidovre (privat lejlighed). 

Okay , var også lidt det jeg regnede med , ser du hende nu , eller har du tidligere besøgt hende ?

Hvad skal man glæde sig til hvis hun kommer tilbage på sugar ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...