Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte hende her i en time for et par dage siden. Hende kan jeg godt anbefale.

Hun er sød og nærværende. Hun taler godt engelsk. Hun er hurtig til at åbne op og tale med en som en ven. Jeg syntes jeg lærte hende godt at kende, bare i den time jeg var der.

Hun ser ud præcis som på billederne. Jeg vil gætte på hun er et stykke over 30.

Servicen var som forventet, hun sparer sig ikke. Hun er dog ikke alt for meget for at kysse.

Det var nemt at arrangere med hende. Stedet hun modtager en er i et hus i et erhvervskvarter, så man behøver ikke bekymre sig meget om naboer. Der så ud til at være plads til flere folk i det hus hun var i, men hun var alene da jeg kom der.

Hvis du har lyst til en kvinde, der ikke bare er en sexrobot, men også en person du kan snakke med, så vil jeg anbefale Mona.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aktuel annonce.

Jeg prøvede at besøge hende igen, men endte med at gå forgæves et par gange. Hun er flyttet ud til Nørrebro, i en lejelighed hvor der også er andre piger. I modsætning til før er hun ikke længere særligt god til at give præcise svar. Jeg tror dog stadig hun passer sin egen telefon.

Hvis man har tænkt sig at besøge hende så vil jeg anbefale at man kommer med tålmodighed og en backup-plan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...