Hop til indhold
Guest Hunter

Cathy - skal opleves før det er for sent..

Recommended Posts

Guest Hunter

Halløj på en onsdag - 

Har netop været forbi en livsglad Cathy og fået 30 min med det hele. Sød pige - og skøn krop. Kønt ansigt, b skål, blow, kys og store skamlæber.

Cathy

Minder faktisk meget om Kate der har været på Amager - og som også leverede en god kvalitet (måske en søster). Cathy er ikke den store til sprog - men vi kom rundt - helt uden problemer.;0)

URGENT: Cathy mangler besøg - og overvejer derfor ikke at komme tilbage til Dk. Hun tager hjem på søndag - så skal vi lige sikre at hun kommer retur, med en masse besøg (kom så) - og fra hendes side - den gode service som jeg fik i dag. Jeg skal ihvertfald retur - prisen er bestemt fair.

Skal ses - og prøves..

KH. HUNTER

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne du anmelde/skrive mere om din oplevelse med hende.

Mere end at hun er sød, køn, skøn, har store skamlæber, og minder om en anden, der hedder Kate, og at service var god og prisen fair. Og at hun mangler kunder.

Hvad var der særligt ved hende?

Hvad gjorde hun, der fik dig til at oprette dig her på EG i dag og også skrive din første anmeldelse? 

Og er billederne af hende?

Vi må vide mere. Meget mere. For hun ser da superdejlig ud :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter
frenchlover1 skrev, for 9 minutter siden:

Kunne du anmelde/skrive mere om din oplevelse med hende. Mere end at hun er sød, køn, skøn og har store skamlæber, og at hun minder om en anden, der hedder Kate, ig at service var god og prisen fair. Og at hun mangler kunder.

Hvad var der særligt ved hende? Hvad gjorde hun, der fik dig til at oprette dig her på EG i dag og også skrive din første anmeldelse? 

Og er billederne af hende?

Vi må vide mere. Meget mere. For hun ser da superdejlig ud :-)

Venligst

French

Ja FL, forstår: Billederne er af hende og alderen passende - hvis ikke var jeg gået igen.. Ualmindelig i mødekommende, god øjenkontakt og tilpas nybegynder - på uskyldig ungpige facon. Vi startede med massage - ikke den fysiske men med gode berøringer fra begge. Hun er bestemt ikke berøringsangst og reagerer meget positivt ved fransk på de store læber og ved kærlig berøring på de små fine brystvorter. Er på trods af sin unge alder super serviceminded og gav det som jeg ønskede. Det blev til alle 30 min - jeg var ude efter 37 min. Kys var på læber efter mit eget valg - er ikke til de store tungeslaskere.. Afslutning bagfra med fuld gas på aktiviteten. Ikke svært at skyde kanonen af - med synet bagfra og et godt tag om livet på unge Cathy. 

Syntes det er en skam hvis hun ikke kommer tilbage - for mig og sikkert også fra jer der har prøvet hende.. Derfor en oprettet profil i dag.

Til herren kommer lyset..;0)

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har anmeldt hende tidligere. Hun ligner en som lige er startet i 1.G
Ung og dejlig...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...