Hop til indhold
djurs123

Fantastiske Rinda i århus

Recommended Posts

Hej Gutter. 

Jeg var i dag henne og besøge Rinda midt i århus. Det er meget tæt på århus hovedbanegård.

Jeg aftalte 1 time massage og ekstra 

Jeg kom ind og blev modtaget af Rinda ved døren. Utrolig smuk lille thai nips. Flot ansigt med et fantastisk smil. Hun viste mig ind til sengen, vi gik klaret betalingen og jeg lagde mig klar til at få massage. 

Hun kom ind i 2 minutter efter og begyndte massagen. Der gik ikke lang tid før der var sensuelle berøringer...... Resten må i selv tænke jer frem til :) 

Men pas nu godt på hende. 

Jeg fandt hende her: Rinda Århus

Glæd jer.... 

Jeg sparer allerede op til næste tur (;

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
djurs123 skrev, for 7 timer siden:

Hej Gutter. 

Jeg var i dag henne og besøge Rinda midt i århus. Det er meget tæt på århus hovedbanegård.

Jeg aftalte 1 time massage og ekstra 

Jeg kom ind og blev modtaget af Rinda ved døren. Utrolig smuk lille thai nips. Flot ansigt med et fantastisk smil. Hun viste mig ind til sengen, vi gik klaret betalingen og jeg lagde mig klar til at få massage. 

Hun kom ind i 2 minutter efter og begyndte massagen. Der gik ikke lang tid før der var sensuelle berøringer...... Resten må i selv tænke jer frem til :)

Men pas nu godt på hende. 

Jeg fandt hende her: Rinda Århus

Glæd jer.... 

Jeg sparer allerede op til næste tur (;

Nu er du jo helt ny, så du har ikke den store erfaring i at skive anmeldelser ;) men lidt flere detaljer om pigen og selve legen ville være ønskelig, og nok også give andre lyst til at besøge hende. Du skriver jo intet om hun er værd at besøge, eller om "resten" var noget ved. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
djurs123 skrev, den 6/11/2019 at 00:47:

Hej Gutter. 

Jeg var i dag henne og besøge Rinda midt i århus. Det er meget tæt på århus hovedbanegård.

Jeg aftalte 1 time massage og ekstra 

Jeg kom ind og blev modtaget af Rinda ved døren. Utrolig smuk lille thai nips. Flot ansigt med et fantastisk smil. Hun viste mig ind til sengen, vi gik klaret betalingen og jeg lagde mig klar til at få massage. 

Hun kom ind i 2 minutter efter og begyndte massagen. Der gik ikke lang tid før der var sensuelle berøringer...... Resten må i selv tænke jer frem til :)

Men pas nu godt på hende. 

Jeg fandt hende her: Rinda Århus

Glæd jer.... 

Jeg sparer allerede op til næste tur (;

Hun ser sød ud, bare man kan være sikker på, at det er hende man møder, kan læse, at de er flere på adressen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rinda er da den “gamle” Amy der har huseret på Arrxxxxvejher har jeg haft en aftale med hende, men da jeg en halv time senere holdt på Arresøvej og skulle ha’ husnr. fik jeg en sms om at hun alligevel ikke kunne!!!!

Og det på trods af at hun selv havde henvendt dig da hun var syg første gang jeg kontaktede hende, vi aftalte hun skulle sende en sms når hun var klar og så skete det ovenstående, så hende gider jeg ikke spilde tiden på. 

Redigeret af Stabilizer
Adresse fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
8260 skrev, for 10 timer siden:

Rinda er da den “gamle” Amy der har huseret på Arrxxxxvej, her har jeg haft en aftale med hende, men da jeg en halv time senere skulle ha’ husnr. fik jeg en sms om at hun alligevel ikke kunne!!!!

Og det på trods af at hun selv havde henvendt dig da hun var syg første gang jeg kontaktede hende, vi aftalte hun skulle sende en sms når hun var klar og så skete det ovenstående, så hende gider jeg ikke spilde tiden på. 

Det er flot spottet. Tak for det, så blev der lidt til julegaver. 

8000

Redigeret af Bryan Mills
Adresse fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er rigtigt.

Der er 2 piger på stedet. Blev faktisk spurgt om jeg ville have begge 2 på en gang. Men det takkede jeg nej tak til. 

Jeg er 100% sikker på at det er hende på billederne. Ellers er det hendes tvilling :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
djurs123 skrev, for 1 minut siden:
Aros skrev, for 6 timer siden:

Hun ser sød ud, bare man kan være sikker på, at det er hende man møder, kan læse, at de er flere på adressen. 

Ja det er rigtigt.

Der er 2 piger på stedet. Blev faktisk spurgt om jeg ville have begge 2 på en gang. Men det takkede jeg nej tak til. 

Jeg er 100% sikker på at det er hende på billederne. Ellers er det hendes tvilling :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På et af billederne er der 2 piger, Rinda og Rida, de skifter ofte arbejdssted, senest i Vejle og Fredericia. De minder meget om hinanden, om de er tvillinger ved jeg ikke, men det er 2 søde piger, som afgjort er et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey! Jeg er lidt nysgerrig og overvejer om Rinda skal besøges. Sutter hun uden og må man komme i munden? Kysser hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobbes skrev, den 24.11.2019 at 11:44:

Sutter hun uden og må man komme i munden?

Ja til begge dele!

Hobbes skrev, den 24.11.2019 at 11:44:

Kysser hun?

Det kom vi ikke til i denne omgang. Jeg efterspurgte det heller ikke.

Rinda er dejlig og umiddelbar, sød og venlig. Fik lov til flere stillinger før mega-afslutning hvor hun bare blev ved til det var helt slut. Anbefalet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft aftale med "Amy"  og blev bedt om at vente en time ved ankomst, det var der så ikke tid til, senere blev en aftale på Trøjborg med "Rinda" heller ikke til noget, da jeg på aftalte tidspunkt ved ankomst ikke kunne få kontakt, fik senere en SMS, hvor hun beklagede og meddelte at hun var blevet syg... 

Så undgå at kører for langt efter herligheden, hvis du ikke har en plan B. 

Redigeret af Bryan Mills
Adresse fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 13 timer siden:

Har haft aftale med "Amy" og blev bedt om at vente en time ved ankomst, det var der så ikke tid til, senere blev en aftale på Trøjborg med "Rinda" heller ikke til noget, da jeg på aftalte tidspunkt ved ankomst ikke kunne få kontakt, fik senere en SMS, hvor hun beklagede og meddelte at hun var blevet syg... 

Så undgå at kører for langt efter herligheden, hvis du ikke har en plan B. 

uhmmmm...99% sikkert hun ikke var "syg" ,  "menstruation " eller hendes søster skulle på hospitalet ...bla bla bla ...

hun havde en anden kunde.... 

Redigeret af Bryan Mills
Adresse fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 1 time siden:

uhmmmm...99% sikkert hun ikke var "syg" ,  "menstruation " eller hendes søster skulle på hospitalet ...bla bla bla ...

hun havde en anden kunde.... 

Fair nok de skal tjene lidt penge, men træls når de ikke overholder aftaler og finder på alle mulige undskyldninger... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 2 timer siden:

Fair nok de skal tjene lidt penge, men træls når de ikke overholder aftaler og finder på alle mulige undskyldninger... 

helt sikkert .... 

men også fair nok, hvis de faktisk har menstruation, jeg har prøvet at det hele endte i blod over det hele ... det var sgu klamt

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 3 timer siden:

helt sikkert .... 

men også fair nok, hvis de faktisk har menstruation, jeg har prøvet at det hele endte i blod over det hele ... det var sgu klamt

Blod er i min optik ikke det værste, men når man trækker den blåpandede ud, og der hænger lange trævler af slimhinder på den, så er jeg ved at spise baglæns. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter længere tid væk fra "købe" markedet synes jeg at det skulle være tid til lidt forkælelse og havde læst godt om Rinda her på sitet. 

Det blev en lidt blandet fornøjelse - Hun er en lille petit ung kvinde med en pæn figur og tatovering på ryggen - sødt ansigt og bøjle på tænderne (hvilket jeg mærkeligt nok tænder på, så det var en bonus). Havde bestil 50 min til 1.000 kr. Hun var smilende og under massagen spurgte hun ind til lidt af hvert (det kan jo både være plus og minus), men massage var vel ok... dog var pirring og især B2B uinspireret og kedelig... Da jeg skulle vende mig om blev det til lidt uskyldig pirring også eller BJ, som hun er rigtig dygtig til... blidt og pirrende.. desværre alt for kort tid inden hun ville op og ride... Hun er en meget sexet og derfor var det ikke svært at blive begejstret og hun "mærkes" rigtig godt... hurtigt var det dog mig der var i aktion og klart hun gerne vil have mig "afsluttet"... Stod på gaden efter 35 minutter efter et bad hvor hun kom lidt sæbe på min krop... Det var derfor skuffende fordi hun klart havde evnerne, en sexet krop og væsen til en god oplevelse, men det blev maskinelt og uinspireret og uden at hverken sex eller pirring blev rigtig lækkert...

Kvinden 8/10 det er hende på billederne og hun en lille petit sexet sag, snakker engelsk og er smilende

Massage 5/10 vel ok men for lidt lækker pirring

B2B 1/10 et par silikonebryster der gnubbes lidt på ballerne gør det bare slet ikke

Sex 5/10 Altid dejligt med en sexet kvinde med en  lækker mis og figur og sødt ansigt, men for indøvet og når fornemmelsen er at hun vil have en til at komme ASAP så man kan komme ud af døren kan det ikke blive til mere

Stedet 8/10 Fint, rent og egne rum... dog var der 3 kvinder på adressen hvilket betød en 3 mand skulle være bare et forhæng i entrerummet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 35 minutter siden:

Efter længere tid væk fra "købe" markedet synes jeg at det skulle være tid til lidt forkælelse og havde læst godt om Rinda her på sitet. 

Det blev en lidt blandet fornøjelse - Hun er en lille petit ung kvinde med en pæn figur og tatovering på ryggen - sødt ansigt og bøjle på tænderne (hvilket jeg mærkeligt nok tænder på, så det var en bonus). Havde bestil 50 min til 1.000 kr. Hun var smilende og under massagen spurgte hun ind til lidt af hvert (det kan jo både være plus og minus), men massage var vel ok... dog var pirring og især B2B uinspireret og kedelig... Da jeg skulle vende mig om blev det til lidt uskyldig pirring også eller BJ, som hun er rigtig dygtig til... blidt og pirrende.. desværre alt for kort tid inden hun ville op og ride... Hun er en meget sexet og derfor var det ikke svært at blive begejstret og hun "mærkes" rigtig godt... hurtigt var det dog mig der var i aktion og klart hun gerne vil have mig "afsluttet"... Stod på gaden efter 35 minutter efter et bad hvor hun kom lidt sæbe på min krop... Det var derfor skuffende fordi hun klart havde evnerne, en sexet krop og væsen til en god oplevelse, men det blev maskinelt og uinspireret og uden at hverken sex eller pirring blev rigtig lækkert...

Kvinden 8/10 det er hende på billederne og hun en lille petit sexet sag, snakker engelsk og er smilende

Massage 5/10 vel ok men for lidt lækker pirring

B2B 1/10 et par silikonebryster der gnubbes lidt på ballerne gør det bare slet ikke

Sex 5/10 Altid dejligt med en sexet kvinde med en  lækker mis og figur og sødt ansigt, men for indøvet og når fornemmelsen er at hun vil have en til at komme ASAP så man kan komme ud af døren kan det ikke blive til mere

Stedet 8/10 Fint, rent og egne rum... dog var der 3 kvinder på adressen hvilket betød en 3 mand skulle være bare et forhæng i entrerummet. 

er Rinda den samme som kalder sig Rida nu ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
djurs123 skrev, den 6.11.2019 at 00:47:

Hej Gutter. 

Jeg var i dag henne og besøge Rinda midt i århus. Det er meget tæt på århus hovedbanegård.

Jeg aftalte 1 time massage og ekstra 

Jeg kom ind og blev modtaget af Rinda ved døren. Utrolig smuk lille thai nips. Flot ansigt med et fantastisk smil. Hun viste mig ind til sengen, vi gik klaret betalingen og jeg lagde mig klar til at få massage. 

Hun kom ind i 2 minutter efter og begyndte massagen. Der gik ikke lang tid før der var sensuelle berøringer...... Resten må i selv tænke jer frem til :)

Men pas nu godt på hende. 

Jeg fandt hende her: Rinda Århus

Glæd jer.... 

Jeg sparer allerede op til næste tur (;

 

"Men pas nu godt på hende.".... skriver du -

 

Skal vi ikke passe på alle vore GP ? ... eller betyder det at vi kun skal passe på dem vi kan lide :D:lol: ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...