Hop til indhold
Enzo S

Kristina, en dejlig start på dagen (Viby)

Recommended Posts

Er ikke helt kommet til mig selv igen, efter endnu et besøg hos Kristina.

Efter jeg i længere tid har læst flere af de herres råd herinde og prøvet lidt af de gode råd, synes jeg at jeg ville skrive lidt om min absolutte VIP (very impressive pussy ?)                                                            
Det har for mig altid en fantastisk oplevelse, at være sammen med denne smukke og aldeles kærlige kvinde. 
Denne gang var dog noget særligt, ikke fordi at der skete noget der som ikke er sket  1000'er af gange i det lille værelse på 1.sal TH, men stemningen og timmingen var bare perfekt idag.

Dagen startede med at Mamma lukkede mig , hun var storsmilende, det tegnede til at blive en go dag.
Op og ind til højre, døren blev lukket bag mig og så startede det sædvanlige hjertebanken, når adrealinen banker ind. 
Efter en kort tid kom Kristina så ind, klædt i ?? , ja det så jeg jo ikke, for jeg kunne kun stirre ind i hendes smukke øjne og fik et lækket kram og et kirsbær af et kys,  resten kunne jo tjekkes med hænderne imens,  jo det hele var som jeg huskede det, helt perfekt. 
Legen blev aftalt og ned i bad, op igen og for enden af trappen ventede en smilende og veloplagt skønhed, det tog ikke mange sekunder at få , nu husker jeg det, en stamtsiddende strikkjole af, mit håndklæde blev lige hængende på "knagen" et kort øjeblik og så gik hun eller på knæ og gav mig en forsmag på hvad der ventede..

Det var en virkelig lækker omgang, der fulgte i sengen efterfølgende, afsluttende med Kristina på toppen, den fedeste følelse at ligge med denne skønhed på brystet og mærke de små trækninger i hendes krop.Jeg må sige at de 8 ugers pause hun har haft, virkelig har bragt hende i topform.
Der var stadig rigeligt tid til en 2. omgang, junior var oppe og klar , men jeg foretrak at ligge og småsnakke og nusse med hende, hun er et lækkert knald, men hold op hvor er hun også en behageligt og smukt menneske.
Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg ønsker mig en tur med Kristina til jul. (jeg tager nok hul på julen i næste uge)

Enzo's julegaveliste  https://annoncelight.dk/showad/265606

Redigeret af Enzo S
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, den 6.11.2019 at 05:18:

Ja hun er “Toppen af poppen”:-)

Efter endnu en fantastisk tur må jeg give dig (@Aahusbanditten) ret, hun er absolut lige til at gifte sig med:wub:  , denne gang var også super, hun er altid glad og veloplagt, super fræk med hendes veldrejede bagdel, som hun elegant plantede på min allerede overspændte organ, Hun gav mig ikke en chance, det var direkte i køjen og så igang.

Jeg har altid også denne gang fået en fantastisk oplevelse, kan kun håbe at hun bliver i faget et stykke tid endnu.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...