Hop til indhold
Verbal

SexyBella expert blow - Aalborg

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat

Der er jo masser af indlæg, der skriver om hvilke programmer du kan bruge for, at finde ud af, om billederne er falske.

Så kom bare i gang...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville jeg også hvis hun var i den anden ende af byen, men nu skal jeg køre halvanden time for at komme til Aalborg, så derfor spørger jeg mine brødre. Er det ikke derfor vi har denne side? Just saying....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Jo, det har du ret i.

Men hvis man så ser invasionen af piger / kvinder, hvis eneste formål er, at tage kundernes penge - betyder det jo, at det du be'r om herinde - ikke altid er muligt#

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det er ikke altid muligt der er nogen der kan hjælpe, men igen hvad hjælper dit tidligere opslag? :) Hvis ikke der er hjælp at hente, så er den prut slået og fred være med det. Skal vi virkelig ned ad den vej, hvor vi nedgør (indsæt gerne eget synonym) andres legitime spørgsmål? Tilmed på en hjemmeside konstrueret til selvsamme formål... Er det behjælpeligt? Konstruktivt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...