Hop til indhold

Recommended Posts

Bestilte en halv times soft dominans i dag, og det var en fantastisk oplevelse, de gjorde lige præcis alt det som jeg efterspurgte inden mødet. De er søde og venlige, og billederne er ægte. De ser rigtig godt ud, og det var en fornøjelse at drikke deres pis og spyt. Fantastske golden showers, spyt på mig. De spyttede i hinandens mund, og så bagefter det de havde samlet sammen, spyttede de over i min mund, en fantasi jeg altid har haft. Alt smagte fantastisk.

Så var der facesitting, og ellers worship af deres utroligt lækre kroppe. Jeg er til den milde form for dominans, men jeg tror helt sikkert også de kan yde den hårde form hvis nogen er til det. Og ellers er de så flotte og lækre, så hvis bare man har lyst til almindelig sex, så vil jeg også anbefale dem, enten sammen eller hver for sig, har svært ved at sige hvem der er min favorit, de er begge gode og sexede.

Link til deres annonce:

Threesome &Lesbian Show/Milf/Deepthroat/Strapon/Prostate Massage/BDSM/best toys and device

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morten_Nielsen skrev, for 2 timer siden:

Så var der facesitting, og ellers worship af deres utroligt lækre kroppe. Jeg er til den milde form for dominans, men jeg tror helt sikkert også de kan yde den hårde form hvis nogen er til det. Og ellers er de så flotte og lækre, så hvis bare man har lyst til almindelig sex, så vil jeg også anbefale dem, enten sammen eller hver for sig, har svært ved at sige hvem der er min favorit, de er begge gode og sexede.

Link til deres annonce:

Threesome &Lesbian Show/Milf/Deepthroat/Strapon/Prostate Massage/BDSM/best toys and device

Hvad i alverden er "worship"?

Mvh

:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...